Ruilen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef Conflict het volgende:
Beter dan shoarma tussen je punaises!
Nou, ik ook, dus bereid je maar voor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef boem-dikkie het volgende:
jezus, ik eet fakkin veel shoarma gelukkig heb ik dat nooit
whahah.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou, ik ook, dus bereid je maar voor.
Overigens vind ik het dan wel weer goede service van Grillroom Metropool aan de Teldersweg in Rotterdam, dat ik volgende keer iets krijg. Hopelijk ook nog zonder punaise.
De man aan de telefoon zei: ' ik begrijp niet hoe kan gebeuren' want 'wij heb nooit hier punaises'.
Wat is afslikkenquote:
Da's een beetje ver weg, en ik heb al gebeld.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zou even langs de shoarmatent gaan..
Wat zeiden ze?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Da's een beetje ver weg, en ik heb al gebeld.
Telefoongesprek:quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:37 schreef heiden6 het volgende:
De man aan de telefoon zei: ' ik begrijp niet hoe kan gebeuren' want 'wij heb nooit hier punaises'.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef heiden6 het volgende:
ik eet lekker de rest op en houd een gratis bestelling tegoed.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Telefoongesprek:
Goedenafond, Ali shoarma met Ali, mag ik u bestellieng
- Hey Ali, heb net shoarma gehaald, maar er zat een punaise in
Ow vertel? (Veel gekraak op de lijn) (stiel jongens, iek heb hem aan de lijn over die punesie, whahaha)
- Ja die zat tussen m'n vlees
(jongens stiel nouw, whahahaha)
![]()
Maar, wat schiet je d'r mee opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:10 schreef dr.dunno het volgende:
een gratis bestelling, daar komt die zaak er nog gemakkelijk mee vanaf.
dit soort streken kunnen een bezoekje van de keuringsdienst van waren veroorzaken, met ook sluiting als een mogelijkheid.
Gelukkig weet je van tevoren dat er een punaise in zitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef Faratjuh het volgende:
Ik zou dus nooit meer een shoarma bestellen daar hè. En dan nog opeten? Lekker al die bactiëren.
ja, ijzer enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef numero_uno het volgende:
niet eens opgegeten? weet je hoeveel voedingsstoffen punaises bevatten
Dat jouw shoarma nou altijd zo kut is is niet zijn schuldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef Fatality het volgende:
Lekker broodje shoarma?
Pardon? Of je was katslam van veel pils of het is tijd om je na te laten kijken
schadevergoeding eisen; paar honderd euro moet je er wel aan over kunnen houden buiten-gerechtelijk, paar duizend in het gerechtelijke traject, maar dan moet je wel een advocaat hebben (of zijn) en het liefst verwond zijn door dat dingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar, wat schiet je d'r mee op![]()
De shoarma wordt er niet beter van imo![]()
Al die moeite om ali z'n toko te laten sluitenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
schadevergoeding eisen; paar honderd euro moet je er wel aan over kunnen houden buiten-gerechtelijk, paar duizend in het gerechtelijke traject, maar dan moet je wel een advocaat hebben (of zijn) en het liefst verwond zijn door dat ding
jah man boordevol ijzerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef numero_uno het volgende:
niet eens opgegeten? weet je hoeveel voedingsstoffen punaises bevatten
goh ja, echt waar hee, hoe je eropquote:
quote:
En ze serveren ook nooit echt 100% puur schapie...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou, ik ook, dus bereid je maar voor.
Overigens vind ik het dan wel weer goede service van Grillroom Metropool aan de Teldersweg in Rotterdam, dat ik volgende keer iets krijg. Hopelijk ook nog zonder punaise.
Ja, als ze wat vinden maar dan moeten ze eerst de moeite nemen om te komen en een klacht is echt niet voldoende.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:10 schreef dr.dunno het volgende:
dit soort streken kunnen een bezoekje van de keuringsdienst van waren veroorzaken, met ook sluiting als een mogelijkheid.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:42 schreef PeZu het volgende:
wees blij er had ook naplam in kunnen zitten...
luister eens,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat jouw shoarma nou altijd zo kut is is niet zijn schuld
Shoarma
STERF, sterf een duizend doden in het hiernamaals, godslastering...quote:Op zondag 8 januari 2006 14:24 schreef Fatality het volgende:
[..]
luister eens,
Shoarma IS NIET lekker![]()
Een op de vijf maarquote:Op zondag 8 januari 2006 14:27 schreef _Henry_ het volgende:
een op de vijf shoarmatenten voldoet niet aan de eisen van de keuringsdienst van waren
Inderdaad, zó mooi is datquote:Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef longinus het volgende:
[..]
De oudere werknemers/eigenaars zijn vaak wel trots dat je bij hun komt eten en dat merk je vaak meteen, zij hebben nog iets van eer in hun werk.
Hahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef heiden6 het volgende:
Zit ik net lekker te genieten van een portie shoarma, met champignons, paprika, ui en knoflooksaus, voel ik iets hards in m'n mond.
Ik dacht aan een botsplintertje ofzo, maar wat schetst mijn verbazing? Een punaise.
Maar goed, ik eet lekker de rest op en houd een gratis bestelling tegoed.
LOLquote:Op zondag 8 januari 2006 15:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik zou napalm op dat tentje gooien wel nadat je die gratis bestelling heb gekregen dan he![]()
Ja dan zou je zo'n keuken moeten bekijken he. Misschien dat je langs een prikbord bent gelopen en er per ongeluk tegenaan hebt gestoten met je bordje onverpakt in handen. Zoiets.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:20 schreef haagse_elfje het volgende:
hoe komt er in hemelsnaam een punaise tussen je shoarma vraag ik me dan af?
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:16 schreef shine87 het volgende:
en heb je al zwart op wit dat je gratis bestelling krijgt ?:P straks gaat ali er vandoor met je shoarma
Doodsverwensing etc... Maar ik denk dat men het wel door de vingers kan zien want je hebt een goed punt... Hmmm, shoarmaquote:Op zondag 8 januari 2006 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
STERF, sterf een duizend doden in het hiernamaals, godslastering...
Bah...
Ga naar je eigen land, shoarma is volksgerecht nummero uno hier in nederland...
Shoarma![]()
Heb direct maar een pizza'tje besteld bij dezelfde toko, met wat stokbrood en een drankje, en doorgegeven dat t gratis zou moeten zijn i.v.m. punaise.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:16 schreef shine87 het volgende:
en heb je al zwart op wit dat je gratis bestelling krijgt ?:P straks gaat ali er vandoor met je shoarma
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef heiden6 het volgende:
Hij's binnen, gratis en voor niets. Ik ben eten!
Geen camera.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
foto's?
dan geloof ik er ook helemaal niets van.quote:
Nou en?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dan geloof ik er ook helemaal niets van.
en niets, ik ga me vermaken in andere topiquesquote:
Jij pleurt dus punaises in je broodje?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:24 schreef Fatality het volgende:
[..]
luister eens,
Shoarma IS NIET lekker![]()
cursus: hoe boor ik iemand snel een gratis broodje shoarma door zijn neusquote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef TranceAction het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb die knakker net gebeld:
Ik: Ja ik hoor van vriend jij doen punaise in jouw shoarma
Hij: wat jij zeg ik niet weet
Ik: Ja jij niet lieg mijn vriend mij vertel hij heef punaise in shoarma
Hij: Ja maar hij krijg gratis shoarma volgend keer
Ik: ja maar ik nou niet meer kom bij jou haal shoarma. Die jongen aan veel mensen vertel jouw zaak is niet goed.
Hij: Oh als hij weer kom bij mij ik zal hem vraag waarom hij zo praat.
![]()
![]()
![]()
Hee TS ik zou me maar goed vermommen de volgende keer![]()
En dat is nog maar Hoofdstuk 1quote:Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
cursus: hoe boor ik iemand snel een gratis broodje shoarma door zijn neus
en jouw post ook 2quote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef buzzer het volgende:
Dit topic heeft in ieder geval een punt..
[..]
Telefoongesprek:
Ow vertel? (Veel gekraak op de lijn) (stiel jongens, iek heb hem aan de lijn over die punesie, whahaha)
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
cursus: hoe boor ik iemand snel een gratis broodje shoarma door zijn neus
Ik mag hopen dat 't een geintje is, dat vind ik echt flauw anders. Is die knakekr helemaal bang dat er nu nog minder mensen komen.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef heiden6 het volgende:
Hij's binnen, gratis en voor niets. Ik ben eten!
He he he het is zeker geen grap. Maar dat merk je wel als je de volgende keer voor zijn neus staatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Ik mag hopen dat 't een geintje is, dat vind ik echt flauw anders. Is die knakekr helemaal bang dat er nu nog minder mensen komen.
Ik ben er nog nooit geweest en kom er ook nooit, ik bestel dat soort dingen via internet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He he he het is zeker geen grap. Maar dat merk je wel als je de volgende keer voor zijn neus staat![]()
En ik denk niet dat het die shoarmaboer is die bang moet zijn![]()
[..]
Telefoongesprek:
![]()
Nee die zitten dus in het vleesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bron.quote:Shoarmahandelaar opnieuw in de fout
De Algemene Inspectiedienst (AID) van het ministerie van Landbouw heeft gisteren bij een groothandel in shoarmavlees in Zuid-Holland een aantal ernstige overtredingen geconstateerd. Het shoarmavlees werd op onhygiënische wijze geproduceerd, er werd verkeerd opgeslagen vleesafval gevonden en het bedrijf beschikte niet over de vereiste veterinaire erkenningen. De handelaar kreeg al twee keer eerder een proces-verbaal voor soortgelijke overtredingen. Ook werden er vier werknemers aangehouden en overgedragen aan de vreemdelingenpolitie, ze waren vermoedelijk illegaal in Nederland. De twee voorgaande keren dat de handelaar tegen de lamp liep, opereerde hij nog onder een andere bedrijfsnaam vanaf een andere locatie. Het bedrijf komt onder veterinair toezicht. Lekker broodje shoarma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |