Ik hoop het! En anders misschien Uitzending Gemist?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik sla ook over denk ik, het is neem ik aan online te doen na afloop?
het is nog lang zat online te doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik hoop het! En anders misschien Uitzending Gemist?
Hij is wel online te doen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik hoop het! En anders misschien Uitzending Gemist?
1 foutjequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:24 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
het is nog lang zat online te doen
vorig jaar had ik trouwes één foutje..als ik via internet had meegedaan was ik op tv geweest![]()
oftewel..dit jaar via internet mee doen...ben benieuwd
Maar online heb je toch niet de tijdlimiet die je bij het programma wel hebt? Dat beinvloedt de uitslag welquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hij is wel online te doen hoor.
Wel goedquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef sjarreltje het volgende:
@vava
op tv was t 150...op internet zei ie 153 (ik had nog een keer alle antwoorden ingevoerd om het te controleren)
113quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
shit te laat in geschakeldwat had de aap?
Jawel hoor. Bij de test zit er ook een tijdslimiet aanquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef fallrite het volgende:
[..]
Maar online heb je toch niet de tijdlimiet die je bij het programma wel hebt? Dat beinvloedt de uitslag wel
Nogal ja, vierderangs-BN'ers..quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een figuren zitten er ook weer zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |