Och, kan geloof ik geen mail ophalen/versturen. Als dat nou alles is.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:20 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Yep, en nog steeds down...spannend!
...maar minder leuk als je een XS4ALL account hebt... :/
En nu weer nietquote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef Windsurfbart het volgende:
yep, ziet er weer naar uit dat xs4all weer bereikbaar is
Als je ftp'ed naar je webruimte bij xs4all of naar andere ftp-ruimte?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef c0ne het volgende:
[..]
En nu weer niet![]()
Het loopt nog niet zo soepel.
Elke keer als ik met FTP bezig ben raak ik de verbinding kwijt![]()
Ik zag net toen ik over de A27 kwam heb ik wel een aantal personen bezig bij een aantal gsm masten. Bij Oosterhout in de buurt hadden ze zelfs een extra 'nood-mast' naast een andere neergezet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:27 schreef outcast_within het volgende:
Telfort? noorbrabant. heel de dag al ongeveer
Hier geen problemen met bereiken, wel al weken traag viel me op.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:33 schreef the_disheaver het volgende:
wikipedia is downgeeft errors... snif
enkele minuten erna deed ie het weer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:36 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Hier geen problemen met bereiken, wel al weken traag viel me op.
ik ook weerquote:
Yup. Planet website werkt niet, en mijn homepage(s) bij Planet ook niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef MrManiak het volgende:
Werkt weer, merk ik...
Any1 probs met Planet?
Bij mij niet , en ook nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:50 schreef leolinedance het volgende:
gmail gewoon down
Was wel de laatste waar ik het van verwacht had
hier nietquote:Op maandag 23 januari 2006 16:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn MSN is een flipperkast geworden.![]()
(1 van de 2 accounts)
MSN Live Messenger geinstalleerd zekerquote:Op maandag 23 januari 2006 16:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn MSN is een flipperkast geworden.![]()
(1 van de 2 accounts)
Nopequote:Op maandag 23 januari 2006 16:41 schreef koenimex het volgende:
[..]
MSN Live Messenger geinstalleerd zeker
Heb ik je aangestokenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef Malebolgia het volgende:
hier ook MSN problemen; wordt lukraak van het netwerk gegooid, berichten van mij komen niet meer aan, berichten aan mij komen schoksgewijs met 5 tegelijk binnen ofzo.
Geen extra msn-troep, alleen de laatste versie geinstalleerd. meer mensen zelfde probleem? dan kunnen we samen schelden op MSN![]()
Die doet het bij mij al een week perfectquote:Op maandag 23 januari 2006 16:41 schreef koenimex het volgende:
[..]
MSN Live Messenger geinstalleerd zeker
Hier is het gewoon te bereikenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:44 schreef remlof het volgende:
Ben ik de enige die www.ryanair.com niet kan bereiken of ligt de site echt plat?
Hier wel, beetje late reactie dus misschien bij jou ook inmiddels.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:44 schreef remlof het volgende:
Ben ik de enige die www.ryanair.com niet kan bereiken of ligt de site echt plat?
Hmm, dat was tegelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
hmm weirdness... ik zal chello maar de schuld geven, zal wel weer een dns probleem zijn
Tuurlijk! Hier ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
niks down hier, dat mag óók wel eens gezegd worden
Kwestie van handmatig DNS servers invoeren en 0,0 problemen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zit idd niet bij Chello, maar bij @home..maar gezien het imago van Chello zal het wel *kuch* daaraan liggen...![]()
Dat is mss een optie voor remlof ja. Was ik ff vergeten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:08 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Kwestie van handmatig DNS servers invoeren en 0,0 problemen.
Hier nu ook niet en het komt zelden voor dat ik niet zit te zaniken .....quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
niks down hier, dat mag óók wel eens gezegd worden
En hun irc ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef outcast_within het volgende:
tweakers.
I second that...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef outcast_within het volgende:
tweakers.
neehoor, osiris.parse.nl doet het primaquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:52 schreef kutnewbie het volgende:
[..]
I second that...
Ook irc ligt eruit...
heb het probleem (nog steeds!) alleen op m'n linux (fedora) pc, op m'n xp bak kan ik ryanair.com wel bereiken... toch ze hebben allebei dezelfde primary en secundary dns in de instellingen staan, weird!quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is mss een optie voor remlof ja. Was ik ff vergeten.![]()
www.gmail.com..quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:53 schreef Omkron het volgende:
gmail plat ofzo..?
Werkt hier gewoon.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef sop het volgende:
Kan het kloppen dat http://www.yahoo.com eruit ligt?
Is downquote:
quote:Hier kun je weel lekker bijkletsen over de recentste crashes, off-line websites en andere heibel op het digitale gebied.
[offtopic]Dan liever System of a Down[/offtopic]quote:Op maandag 30 januari 2006 13:23 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb er een neefje bij met het Syndroom van Down, telt dat ook?
meer mensen dit of is mijn ip(range) geblocked? (@home)quote:ERROR
The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the URL: http://www.tubantia.nl/
The following error was encountered:
* Access Denied.
Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.
Your cache administrator is root.
Generated Mon, 30 Jan 2006 14:38:24 GMT by cache.ad.nl (squid/2.5.STABLE3)
Ook @home, het duurt al lang met laden dus ik ben benieuwd.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:43 schreef maestro1980 het volgende:
kan niet komen op tubantia ( www.tubantia.nl )
[..]
meer mensen dit of is mijn ip(range) geblocked? (@home)
kan anders iemand even een email adres van tubantia opzoeken op hun site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |