abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33860534
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:25 schreef Ansjo het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Wij zijn nou eenmaal wat gezelliger dan die GoTters
Naast postman te bedanken voor zijn strategische ondersteuning wil ik jou ook nog bedanken voor het regelen van de TS server! top gedaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door jpjedi op 09-01-2006 11:53:35 ]
pi_33860876
Graag gedaan, mocht het ooit nog eens nodig zijn dan kunnen we er altijd gebruik van maken...
  maandag 9 januari 2006 @ 12:23:10 #203
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_33861749
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:36 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Naast postman te bedanken voor zijn strategische ondersteuning wil ik jou ook nog bedanken voor het regelen van de TS server! top gedaan.
Ook al heb ik met plezier meegewerkt aan de voorbereidingen, de volgende keer moet het echt anders. Ik had niet het idee dat men mijn guide volgde.
Misschien als we squads konden maken dat het dan verschil uit had gemaakt, maar dan had mijn squad de tv toren nog steeds niet ingenomen. Het was kansloos.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_33862003
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ook al heb ik met plezier meegewerkt aan de voorbereidingen, de volgende keer moet het echt anders. Ik had niet het idee dat men mijn guide volgde.
Misschien als we squads konden maken dat het dan verschil uit had gemaakt, maar dan had mijn squad de tv toren nog steeds niet ingenomen. Het was kansloos.
yyep
Mijn ervaring was (Heb bijna niet meegedaan vanwege dat mijn pieper afging tijdens eerste rondje Karkand) dat ik bij Sharqi tegen een muur van AT ventjes aanliep keer op keer. Ik heb al het mogelijke geprobeerd voor en achterlangs maar het lukte gewoon niet. Ze lagen op een gegeven moment voor mijn tank klaar om te schieten als ik respawnde.
Nee het liep niet soepel..

Toch speel ik met de gedacht om een rematch te organiseren met betere afspraken. Ik heb al veel vragen gehad hieromtrent. Ik denk dan wel aan 16x16 met clanbase regels.
Er zullen wel een aantal mensen zijn voor wie het niet nodig is maar toch denk ik dat we kunnen winnen en we er lol in kunnen hebben. Eerst maar eens een interne competitie opzetten zoals geopperd op BoF forum. Dat lijkt me een leuke opstap naar een rematch om toch de eer nog wat te redden.

Ik steek de boezem in eigen hand en had die regels en settings beter moeten bespreken.
pi_33862015
Ik wil een 8 tegen 8 clanwar op een 16 player map tegen GoT. Zoals een clanwar echt hoort te zijn, mét de goede instellingen en regels.
pi_33862082
quote:
Op maandag 9 januari 2006 01:00 schreef domolanglekker het volgende:
nou laat die gotters maar komen op onze bof servert Daar lusten we ze rauw.. heb er iig nog nooit eentje weg zien gaan met een gouden plak op onze server
daboyz staan anders altijd boven aan, en hun zijn ook van got
pi_33862106
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:33 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil een 8 tegen 8 clanwar op een 16 player map tegen GoT. Zoals een clanwar echt hoort te zijn, mét de goede instellingen en regels.
gewoon clanbase regels dus.. (nam aan dat dat bij deze war ook was maar dat bleek een koude illusie)
pi_33862204
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:33 schreef jpjedi het volgende:

[..]
Toch speel ik met de gedacht om een rematch te organiseren met betere afspraken. Ik heb al veel vragen gehad hieromtrent. Ik denk dan wel aan 16x16 met clanbase regels.
Er zullen wel een aantal mensen zijn voor wie het niet nodig is maar toch denk ik dat we kunnen winnen en we er lol in kunnen hebben. Eerst maar eens een interne competitie opzetten zoals geopperd op BoF forum. Dat lijkt me een leuke opstap naar een rematch om toch de eer nog wat te redden.
Als er een rematch komt wil ik ook wel weer van de partij zijn. Verliezen is niet erg (al is het nooit leuk ), maar zo finaal ingemaakt worden als gisteren is gewoon niet te verdragen. Zij waren zeker goed, en gisteren speelden ze gewoon beter dan ons, maar als alles gelijk is en we nu de juiste regels hanteren en ons WEL aan de strategien houden dan denk ik dat we hun best goed partij kunnen geven....
pi_33862236
quote:
Op maandag 9 januari 2006 01:07 schreef i-spy24 het volgende:
Eeh, 'Domo' hoe komt het dat jouw score zo laag is. Bedoel ken je meestal van 60/8-/100 punten. Wat was GoT hun sterkte of waren ze gewoon beter dan jullie op elkaar ingespeeld. Jullie hadden toch op het BOF forum vooraf e.e.a. kunnen bespreken kwa taktiek e.d.?
t was gewoon totale chaos.. na de eerste ronde hadden we een map reload.. en METEEN na de map reload waren we weer begonnen.. niet eens rustig tijd om een squad in te richten en last minute taktieken door te voeren.. gevolg.. complete chaos. en dan sta je daar met je squadje van 6 man terwijl er van de andere kant 20 man aan komen stormen Schiet je er 5 dood .. 5 secs later respawnen ze weer..
pi_33862278
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

gewoon clanbase regels dus.. (nam aan dat dat bij deze war ook was maar dat bleek een koude illusie)
Er zijn zoiezo NOOIT wars met 48 spelers
pi_33862370
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:40 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Als er een rematch komt wil ik ook wel weer van de partij zijn. Verliezen is niet erg (al is het nooit leuk ), maar zo finaal ingemaakt worden als gisteren is gewoon niet te verdragen. Zij waren zeker goed, en gisteren speelden ze gewoon beter dan ons, maar als alles gelijk is en we nu de juiste regels hanteren en ons WEL aan de strategien houden dan denk ik dat we hun best goed partij kunnen geven....
Ik wil dan ook wel weer meedoen...
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:42 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

t was gewoon totale chaos.. na de eerste ronde hadden we een map reload.. en METEEN na de map reload waren we weer begonnen.. niet eens rustig tijd om een squad in te richten en last minute taktieken door te voeren.. gevolg.. complete chaos. en dan sta je daar met je squadje van 6 man terwijl er van de andere kant 20 man aan komen stormen Schiet je er 5 dood .. 5 secs later respawnen ze weer..
Mee eens... het begon meteen al niet goed... zo ging t namelijk ook in mijn squad.. "zijn we nu begonnen?" "Ik heb geen idee" en boem waren we al dood... "ow ik denk dat we begonnen zijn.."

Maja ook een wijze les voor de volgende keer
pi_33862438
Als je bij de beste 8 van FOK! hoort mag je meedoen, zoniet, jammer dan
  maandag 9 januari 2006 @ 12:57:00 #213
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33862633
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:50 schreef -Dries- het volgende:
Als je bij de beste 8 van FOK! hoort mag je meedoen, zoniet, jammer dan
djuu
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  maandag 9 januari 2006 @ 12:59:49 #214
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_33862728
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:36 schreef Robo0 het volgende:
Klopt zijn misschien van GoT, maar op de djmantri server zijn ze geperm banned voor TKen voor de heli.
Ik ben 404s gisteren tegen gekomen op de BoF server en hij kan inderdaad leuk vliegen, maar TKen voor een heli is not done!

Ik denk dat er eerst intern gespeeld moet worden en dan pas weer tegen GoT, als we nu weer tegen ze gaan gebeurd hetzelfde, al zou het wel iets minder erg zijn denk ik. Als je een paar keer tegen elkaar speelt dan gaat het vanzelf steeds beter.

Gewoon een paar keer de warserver van i3d reserveren dan kun je daarop oefenen/battlen.
2de in de Tour de BoF!
pi_33862907
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:36 schreef Robo0 het volgende:

[..]

ja als ik ga spawnrapen met de attack heli sta ik ook bovenaan zonder heli zijn die gasten nergens (ze verdwijnen ook als er geen chopper map is)
  maandag 9 januari 2006 @ 13:11:52 #216
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33863157
gaat er zo nog iemand spelen toevallig?
Cause all I ever do
pi_33863509
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef kievit19 het volgende:
Ik wil best knallen, moet het wel een server zijn met genoeg mensen en eventueel een aantal BoF'ers. Wat is je Xfire trouwens, die van jou heb ik nog niet of gebruik jij dat niet?
BF2: Diamond3d
pi_33863548
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

ja als ik ga spawnrapen met de attack heli sta ik ook bovenaan zonder heli zijn die gasten nergens (ze verdwijnen ook als er geen chopper map is)
laat ik er maar meteen even voor uitkomen, ik ben 404s in bf2
spawnrape komt alleen als er geen vlaggetjes meer zijn, waar de meeste mannetjes zijn bevinden willen wij altijd zijn of dat nou in onze base is of wat gebruikelijker hun eigen base het maakt ons nietzoveel uit. Om nou te zeggen dat we zonder heli niks zijn gaat wat tever de engiste reden dat we goed zijn in heli is omdat we gewoon goede spelers zijn en all-round. Maar nu is het eenmaal mogelijk om mass murder uit te voeren met de heli wat toch wel wat moeilijker gaat op de grond. Op BoF valt de tegenstand ook tegen waardoor je lang airborn bent en de tegenstander snel verdreven wordt naar ze vlag waarna spawnrape ontstaat. Moet er wel bij zeggen dat de fokkers het erg goed opnemen als er geraped wordt waar de gotters meteen gaan schreeuwen, kicken en banen blijven de fokkers gewoon cool
pi_33863585
quote:
Ze hebben geen BF2 op de PC's in mijn school
pi_33863645
Wil ook wel weer meedoen als ik nodig ben
pi_33863715
quote:
Zal eens even kijken maar moet ondertussen ook nog even wat BoF-dingen afhandelen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 9 januari 2006 @ 13:30:45 #222
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_33863746
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:24 schreef Robo0 het volgende:

[..]

spawnrape komt alleen als er geen vlaggetjes meer zijn, waar de meeste mannetjes zijn bevinden willen wij altijd zijn of dat nou in onze base is of wat gebruikelijker hun eigen base het maakt ons nietzoveel uit. Om nou te zeggen dat we zonder heli niks zijn gaat wat tever de engiste reden dat we goed zijn in heli is omdat we gewoon goede spelers zijn en all-round. Maar nu is het eenmaal mogelijk om mass murder uit te voeren met de heli wat toch wel wat moeilijker gaat op de grond. Op BoF valt de tegenstand ook tegen waardoor je lang airborn bent en de tegenstander snel verdreven wordt naar ze vlag waarna spawnrape ontstaat. Moet er wel bij zeggen dat de fokkers het erg goed opnemen als er geraped wordt waar de gotters meteen gaan schreeuwen, kicken en banen blijven de fokkers gewoon cool
Ik vind dat spawnrapen/baserapen gewoon kan, maar ja ik ben geen BoF-er.
Er is niks vervelender dan constant te worden afgeknald, maar ja het is een oorlogspel.

Ik heb altijd wel een effectieve manier om hele goeie heli's neer te krijgen, gewoon een kwestie van botsen. Daar kunnen de meeste heli piloten ook niet tegen. Trouwens doe ik dat maar zelden, alleen als ze echt goed zijn en ik niet de skills heb om ze anders neer te krijgen.
2de in de Tour de BoF!
pi_33863818
Ik stel voor dat we een serie interne wars gaan afwerken met een leuke competitie. We gaan gewoon iedereen laten inschrijven die wil en kijken of we squadjes ofzo kunnen maken.

-Server is ter beschikking
-voorbereidingen kunnen gemaakt worden op een eigen sectie op het bof forum voor ieder squad
-TS is uiteraard ook beschikbaar

Denk dat dit best leuk kan worden.

Dan stel in tweede fase voor om GoT over een maand of 2 uit te dagen voor een rematch (uiteraad met de officiele war regels en setting van clanbase). Dit moet wel een 16x16 worden om het voor iedereen interessant te maken en zich hiervoor de classificeren. Squads kunnen worden samengesteld uit lotingen om vriendjespolitiek te vookomen, lotingen kunnen worden bijgewoond in een cafe . Het moet namelijk leven bij alle leden. de 32 map is onze standaard mapgrootte. Deze vernedering van gisteren zit bij veel mensen dwars en ik heb al een berg aanvragen voor een rematch. Tijd dat we de negatieve energie omzetten in strijdkreten!

Met jullie goedkeuring stel ik voor dat ik de warlord wordt van de competitie en de externe wars.

[ Bericht 4% gewijzigd door jpjedi op 09-01-2006 13:59:50 ]
pi_33864003
en desnoods vooraf een overdonderende virtuele psychologische oorlogsvoering mijnerzijds zoals ten tijde van de eerste Clanwars en de tegenstander toen maar wegbleef.
pi_33864034
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik vind dat spawnrapen/baserapen gewoon kan, maar ja ik ben geen BoF-er.
Er is niks vervelender dan constant te worden afgeknald, maar ja het is een oorlogspel.

Ik heb altijd wel een effectieve manier om hele goeie heli's neer te krijgen, gewoon een kwestie van botsen. Daar kunnen de meeste heli piloten ook niet tegen. Trouwens doe ik dat maar zelden, alleen als ze echt goed zijn en ik niet de skills heb om ze anders neer te krijgen.
basecampen en spawnkillen wordt juist vaak in regels buitengesloten vanwege het feit dat je bij een respawn al in het veld bent maar de speler zelf pas het veld zit na een seconde of drie. Heeft imo niks met spel te maken maar met een tekortkoming in de bf2 engine. Dit wordt met name pijnlijk als er geen alternatieve spawnpunten zijn. Ook weet je pas dat er gebaseraped wordt wanneer je al een keer hebt proberen te spawnen bij die specifieke vlag. Ik vind het wat kort door de bocht om te zeggen dat het all in the game is.
Wel ben ik van mening dat het het gebruik van middelen die achter vijandelijke lijnen kunnen functioneren niet betiteld mogen worden als baserapers of spawkillers aangezien deze er juist voor gemaakt zijn. (lees: jets, choppers en artil) Ook kamikaze is all in the game aangezien de vlieger wel een kill maakt maar daar ook iets voor opoffert. Winnen kun je dan ook niet met een kamikaze piloot imo. De polls hebben uitgewezen dat de meesten hier die mening ondersteunen en zijn zo vertaald naar serverregels.
pi_33864054
Die interne wars lijkt me zeker een leuk plan. BoF'ers tegen BoF'ers!
Normaals is dat op de server ook wel zo maar in mindere mate en dan spelen er ook andere mee.
BF2: Diamond3d
  maandag 9 januari 2006 @ 13:43:25 #227
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33864093
mijn xfire is trouwens : kievit1983
ik ga denk ik even sf halen , ik wil ook die kicke wapens in bf2 hebben
Cause all I ever do
pi_33864245
Interne warcompetitie staat ook op de lijst om te doen. Hoe we een en ander precies gaan regelen moeten we even kijken.

Aan de ene kant wil iedereen graag bij bekenden maar aan de andere kant is het ook leuk als de diehard members een paar nieuwkomers op sleeptouw nemen. Daarnaast is een team wat bestaat uit Domo, Escape, Diamond en nog een paar veel te sterk aangezien je dan twee goede piloten hebt en een APCwhore

Kortom, om te brainstormen. Wat lijkt jullie een goede manier tot gebalanceerde teams te komen ?
pi_33864252
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:24 schreef Robo0 het volgende:

[..]

wat mij opvalt is, dat op got forum jij en die andere daboyz gast het tk-en voor een heli vergoeilijken, omdat jullie beter zijn dan diegene die jullie tk-en. hoe moet diegene nou beter worden als hij helemaal geen kans krijgt om te vliegen, vraag ik me dan af. jij was natuurlijk in het begin ook een noob in helivliegen, werd jij soms ook elke keer ge-tk-ed omdat iemand anders beter was? jij hebt die kans toch ook gekregen en je bent goed geworden, laat die noob dan ook eens vliegen en beter worden.
pi_33864311
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:51 schreef UnleashMitch het volgende:

Kortom, om te brainstormen. Wat lijkt jullie een goede manier tot gebalanceerde teams te komen ?
elke squad een SL met minimaal 20.000 punten (:P), diegene heeft niet voor niks zoveel punten, weet dus ook hoe die het langst levend kan blijven. daarna een medic met minimaal 10.000 punten, zelfde reden. AT/Specops zijn vaker dood dan levend, dus onder de 10.000 punten. de rest heb ik geen indeling voor
  maandag 9 januari 2006 @ 13:57:08 #231
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_33864373
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
BoF'ers tegen BoF'ers!
Ik zie dan eindelijk weer een overwinning voor BoF
2de in de Tour de BoF!
pi_33864540
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie dan eindelijk weer een overwinning voor BoF

Ik zie een loting zoals JP aangeeft wel zitten alleen dan wil ik wel een soort van WK loting opzetten. We stoppen dus de mensen met een bepaalde K/D ratio in een zelfde poule zodat je niet opeens 4 sterke spelers in 1 team hebt.

Lijkt mij een super idee

@Incolumis. Je idee zal voor een betere spreiding van goede spelers zorgen maar ik denk dat het nogal wat werk is om het op te zetten en bij te houden. Plus dat de spoeling erg dun is op hoog niveau waardoor de teams wellicht te veel hetzelfde blijven ?
pi_33864594
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:03 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik zie een loting zoals JP aangeeft wel zitten alleen dan wil ik wel een soort van WK loting opzetten. We stoppen dus de mensen met een bepaalde K/D ratio in een zelfde poule zodat je niet opeens 4 sterke spelers in 1 team hebt.

Lijkt mij een super idee
Moeilijkste punt zal de lokatie worden van de loting. Ik ruik hier het langverwachte BOF(+1) feestje
pi_33864658
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:04 schreef jpjedi het volgende:
Moeilijkste punt zal de lokatie worden van de loting. Ik ruik hier het langverwachte BOF(+1) feestje
Maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid donaties

-edit-
Of hier

Met de donaties moet het lukken. Alleen het management hoeft er maar naar toe natuurlijk, de rest kan het volgen in dit topic
pi_33864691
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:51 schreef Incolumis het volgende:

[..]

wat mij opvalt is, dat op got forum jij en die andere daboyz gast het tk-en voor een heli vergoeilijken, omdat jullie beter zijn dan diegene die jullie tk-en. hoe moet diegene nou beter worden als hij helemaal geen kans krijgt om te vliegen, vraag ik me dan af. jij was natuurlijk in het begin ook een noob in helivliegen, werd jij soms ook elke keer ge-tk-ed omdat iemand anders beter was? jij hebt die kans toch ook gekregen en je bent goed geworden, laat die noob dan ook eens vliegen en beter worden.
ahhhh de tk discussie Over het algemeen zit ik er altijd als eerste in de heli met wzza en tsja als ik dan sta te wachten op hem en er gaat snel iemand anders in is dat erg vervelend ik join nl samen met hem de server en zit samen met hem op vent om samen te spelen. Je argument vindt ik niet helemaal goed, als iemand echt wil vliegen in heli kan die bij de andere party of andere server. En als die compleet noob is laat hem dan lekker op een lege server vliegen of die beter wordt zou me echt een worst wezen De reden waarom ik eigenlijk altijd in een heli zit met wzza is omdat die lui is en gewoon lekker wil schieten en kills wil maken, ik ben erg goed op hem ingespeeld en ga vaak onodig dood met andere gunners omdat mijn vliegstijl op zijn tv guided is afstemt, en die mist niet vaak
pi_33864837
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:33 schreef jpjedi het volgende:
Ik stel voor dat we een serie interne wars gaan afwerken met een leuke competitie. We gaan gewoon iedereen laten inschrijven die wil en kijken of we squadjes ofzo kunnen maken.

-Server is ter beschikking
-voorbereidingen kunnen gemaakt worden op een eigen sectie op het bof forum voor ieder squad
-TS is uiteraard ook beschikbaar

Denk dat dit best leuk kan worden.

Dan stel in tweede fase voor om GoT over een maand of 2 uit te dagen voor een rematch (uiteraad met de officiele war regels en setting van clanbase). Dit moet wel een 16x16 worden om het voor iedereen interessant te maken en zich hiervoor de classificeren. Squads kunnen worden samengesteld uit lotingen om vriendjespolitiek te vookomen, lotingen kunnen worden bijgewoond in een cafe . Het moet namelijk leven bij alle leden. de 32 map is onze standaard mapgrootte. Deze vernedering van gisteren zit bij veel mensen dwars en ik heb al een berg aanvragen voor een rematch. Tijd dat we de negatieve energie omzetten in strijdkreten!

Met jullie goedkeuring stel ik voor dat ik de warlord wordt van de competitie en de externe wars.
Van mij mag je alleen heb ik er denk ik weinig over te zeggen
  maandag 9 januari 2006 @ 14:12:36 #237
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_33864840
Jammer jongens!

Ik had eerlijk gezegd wel wat laffe acties van GoT verwacht. GoT <-> Fok! zal nooit een goede relatie worden.

@kievit19: jammer dat het uit is met je vriendin.

@ vriendin van Ferdi: beterschap!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_33865005
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
@ vriendin van Ferdi: beterschap!
Ben ik er twee dagen, steekt ze mij meteen aan. Nu zit ik hier te snotteren
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef Ansjo het volgende:
Van mij mag je alleen heb ik er denk ik weinig over te zeggen
Voor zover ik weet ben je volwaardig BoF member en heb je net zoveel zeggenschap maar goed, ik ga dalijk eens wat proberen. Er staat nogal wat op t lijstje nu
  maandag 9 januari 2006 @ 14:19:38 #239
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_33865095
* Morpheus2002 is nieuwe PC aan het samenstellen. Misschien vrijdag aanschaffen, in ieder geval in januari.
pi_33865699
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:43 schreef kievit19 het volgende:
mijn xfire is trouwens : kievit1983
ik ga denk ik even sf halen , ik wil ook die kicke wapens in bf2 hebben
dat was ook de reden dat ik SF heb gehaald, als ik SF zelf wil spelen moet ik naar 800x600
pi_33865773
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:54 schreef Incolumis het volgende:

[..]

elke squad een SL met minimaal 20.000 punten (:P), diegene heeft niet voor niks zoveel punten, weet dus ook hoe die het langst levend kan blijven. daarna een medic met minimaal 10.000 punten, zelfde reden. AT/Specops zijn vaker dood dan levend, dus onder de 10.000 punten. de rest heb ik geen indeling voor
Dat slaat nergens op, het aantal punten zegt niets over hoe goed je bent. Als je maar heel veel speelt krijg je vanzelf veel punten. Ikzelf bijvoorbeeld zit nog nieteens aan de 10.000 punten maar heb wel bijna altijd een medaille als ik speel. Dat komt gewoon omdat ik het spel veel minder speel dan veel andere mensen hier, en wil dus niet zeggen dat ik dus slechter ben dan hun......
  maandag 9 januari 2006 @ 14:39:17 #242
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33865783
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:36 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

dat was ook de reden dat ik SF heb gehaald, als ik SF zelf wil spelen moet ik naar 800x600
hoezo moet je dan naar 800x600 ?
trekt die zoveel meer als bf2 zelf dan?
Cause all I ever do
pi_33865855
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op, het aantal punten zegt niets over hoe goed je bent. Als je maar heel veel speelt krijg je vanzelf hoge punten. Ikzelf bijvoorbeeld zit nog nieteens aan de 10.000 punten maar heb wel bijna altijd een medaille als ik speel. Dat komt gewoon omdat ik het spel veel minder speel dan veel andere mensen hier, en wil dus niet zeggen dat ik dus slechter ben dan hun......
Wat is jouw nick eigenlijk, heb je nog nooit zien spelen.
pi_33865951
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:41 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Wat is jouw nick eigenlijk, heb je nog nooit zien spelen.
Mr_Henkie_[NL]
pi_33866070
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 is nieuwe PC aan het samenstellen. Misschien vrijdag aanschaffen, in ieder geval in januari.
Ga je dan eindelijk weer eens meedoen met BF2 ? Tis lang geleden dat ik je gezien heb zeg
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Dat slaat nergens op, het aantal punten zegt niets over hoe goed je bent. Als je maar heel veel speelt krijg je vanzelf veel punten. Ikzelf bijvoorbeeld zit nog nieteens aan de 10.000 punten maar heb wel bijna altijd een medaille als ik speel. Dat komt gewoon omdat ik het spel veel minder speel dan veel andere mensen hier, en wil dus niet zeggen dat ik dus slechter ben dan hun......
Daar is maar 1 oplossing voor: Verzin zelf een oplossing We zijn tenslotte nog maar aan het brainstormen.
pi_33866111
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Mr_Henkie_[NL]
Jup, die ken ik wel
pi_33866272
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:48 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]
Daar is maar 1 oplossing voor: Verzin zelf een oplossing We zijn tenslotte nog maar aan het brainstormen.
Het klonk mss wat feller dan de bedoeling was
Maar je kan toch in die interne wedstrijdjes zien wie het beste waarmee is. Ikzelf bijv. ben meestal medic of spec-ops en haal daar altijd best redelijke scores mee. En Dries heeft dat blijkbaar met Support of Assault, Domo met vliegen en Escape met commanderen/APC-whoren. En zo heeft iedereen een sterk punt. Dus als gebleken is wie de 8 sterksten zijn kan je daarna altijd nog kijken wie nou wat als sterkste punt heeft en aan de hand daarvan een indeling maken....
pi_33866453
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef kievit19 het volgende:

[..]

hoezo moet je dan naar 800x600 ?
trekt die zoveel meer als bf2 zelf dan?
op een of andere duistere manier wel ja, SF is wel aardig maar BF2 zelf is beter
  maandag 9 januari 2006 @ 15:00:05 #249
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_33866471
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:48 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ga je dan eindelijk weer eens meedoen met BF2 ? Tis lang geleden dat ik je gezien heb zeg
Ik wil heel graag meedoen!! Ik lees in dit Topic dat er echt een steeds hechtere groep ontstaat! Ik wil daar heel graag deel van uitmaken en ben dat hopelijk ook nog wel, ook al speel ik de laatste maanden niet.
pi_33866529
Handig om eerst ff ie interne compo af te ronden en dan weer eens een match tegen GoT kunnen beter gebruik maken van elkaars sterke punten en worden de zwakke punten ook bovenwater getovert zodat daar ook beter op ingespeeld worden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')