Oud of niet oud, het blijft Theo Maassenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef remlof het volgende:
Da's wel een oudje... mjah toch maar weer effe kijken!
Precies, hij is altijd goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oud of niet oud, het blijft Theo Maassen.
dat is HENK VD TILLAERTquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef _The_General_ het volgende:
Is dit de show waarin "Mengvoeders united" voorkomt?
Yepquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef _The_General_ het volgende:
Is dit de show waarin "Mengvoeders united" voorkomt?
Joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:55 schreef Modus het volgende:
Ook na een keer of 5 kijken nog steeds goed voor in mijn eentje hardop lachen. [afbeelding].
idd, hij blijft goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:55 schreef Modus het volgende:
Ook na een keer of 5 kijken nog steeds goed voor in mijn eentje hardop lachen. [afbeelding].
Ga je mond spoelen kneus, jij bent zeker de stalker van Wilco Terwijn....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:45 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een sukkel is dat, die Maassen. Echt iemand van deze tijd: geen inhoud, loser, kneus.
Ik kom enige regelmaat in eindhoven en dan zie je hem dus ook met enige regelmaat en hij komt zeer relaxed over. Keer een incident in de bioscoop meegemaakt dat hij helemaal flipte omdat een telefoon afging op het einde van een film die persoon durfde het ook nog om die telefoon op te nemen... Kerel wilde Theo in elkaar meppen maar toen het licht aanging en zag wie het was droop hij maar snel afquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:05 schreef Kokstra het volgende:
Leuk ja. Maar in het echt schijnt het maar een azijnpisser te zijn.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:31 schreef The.PhantoM het volgende:
haha was echt lache, vooral die bek die hij trok toen hij medewerker van mengvoeders unitedspeelde
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Mikkie het volgende:
Okay. Dit is dus een moment dat ik stevig zit te balen dat ik niet thuis was en dit niet eerder gezien heb. Anders had absoluut de video aan gestaan.
Het verbaasde mij ook dat er nog geen topic over was, alleen kwam er vrijwel tegelijk een topic eroverquote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Mikkie het volgende:
Okay. Dit is dus een moment dat ik stevig zit te balen dat ik niet thuis was en dit niet eerder gezien heb. Anders had absoluut de video aan gestaan.
Totaaal niet mee eens. De top samen met Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:39 schreef melvinkef het volgende:
[..]
Ja echt mooi stuk hoor, al gehoord hoe hij United(joeneitet) uitsprak, (Unietet) prachtig toch.
![]()
Hij is echt samen met Hans Teeuwen top van het cabaret, daaronder heb je hele tijd niets, en dan komt, v'T Hek, De Jonge, v Muiswinkel & v Vleuten, Lebbis & Jansen, Wijers, Meyer etcetcetc.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Totaaal niet mee eens. De top samen met Hans Teeuwen.
Hans Teeuwen is niet grappig, Theo Maassen is wel grappig.
Imo.
ik heb "neuk het systeem", "functioneel naakt", en "ruwe pit", welke mis ik dan nog?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop 't. Z'n derde en vierde show staan hier al op de plank, alleen mis ik die andere twee
die overigens ook wel weer stikduur zullen worden.
die heb ik via via gekregen, ik vermoed ooit opgenomen van tvquote:Op zondag 8 januari 2006 13:05 schreef Mikkie het volgende:
Waar heb je 'Neuk het systeem' dan vandaag? Ik zie 'm nergens te koop staan?
En @ Pascal: wat heb jij er voor betaald dan?
1tje 18 en de ander 13 euroquote:Op zondag 8 januari 2006 13:05 schreef Mikkie het volgende:
Waar heb je 'Neuk het systeem' dan vandaag? Ik zie 'm nergens te koop staan?
En @ Pascal: wat heb jij er voor betaald dan?
Dan staat er toch wel in beeld zo'n logo van de desbetreffende tv-zender?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:14 schreef Chimay het volgende:
[..]
die heb ik via via gekregen, ik vermoed ooit opgenomen van tv
Geen inhoud? Zijn shows gaan altijd wel degelijk ergens over hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:45 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een sukkel is dat, die Maassen. Echt iemand van deze tijd: geen inhoud, loser, kneus.
te krijgen? die is er nog niet hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 13:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's te overzien inderdaad. Functioneel Naakt heb ik gekregen, en voor Ruwe Pit heb ik 18 euro neer moeten tellen. Nu die andere twee nog. Ik ben benieuwd waar 'Neuk het systeem' nog te krijgen is...
yep, nu zie ik het, Vara logoquote:Op zondag 8 januari 2006 13:18 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Dan staat er toch wel in beeld zo'n logo van de desbetreffende tv-zender?.
Nee van jou drukken ze posters.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:45 schreef FuifDuif het volgende:
Eens, bovendien staat Finkers hier natuurlijk nog ver boven.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Totaaal niet mee eens. De top samen met Hans Teeuwen.
Hans Teeuwen is niet grappig, Theo Maassen is wel grappig.
Imo.
Ik zie het alweer, cabaret waarbij je eerst moet nadenken voordat het leuk is is niks voor jou.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:39 schreef melvinkef het volgende:
[..]
Ja echt mooi stuk hoor, al gehoord hoe hij United(joeneitet) uitsprak, (Unietet) prachtig toch.
![]()
Hij is echt samen met Hans Teeuwen top van het cabaret, daaronder heb je hele tijd niets, en dan komt, v'T Hek, De Jonge, v Muiswinkel & v Vleuten, Lebbis & Jansen, Wijers, Meyer etcetcetc.![]()
Waarom moeten allerlei mensen elk cabarettopic gelijk aangrijpen om Teeuwen af te kunnen zeiken?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik zie het alweer, cabaret waarbij je eerst moet nadenken voordat het leuk is is niks voor jou.
Hans Teeuwen, hoe platter hoe beter!
Ik vind het cabaret dat Teeuwen en Maassen maken ook leuk hoor, maar ik was het er gewoon niet mee eens dat al die andere na een 'zee van leegte' kwamen...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waarom moeten allerlei mensen elk cabarettopic gelijk aangrijpen om Teeuwen af te kunnen zeiken?
Dat jij het niets vind is prima, maar ga dat niet steeds de rest van de maatschappij opleggen, en het gaat bij Teeuwen niet alleen maar om plat, maar dat gaat ws. aan je voorbij als je het toch alleen maar wilt afzeiken![]()
Ik vind maassen ook erg leuk, maar gewoon op een ander niveau. Meer basaal en concreter. Minder absurdistisch en idioot. Da's nu hip.
neequote:Op maandag 9 januari 2006 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
Heeft er niemand een releasedatum van TM2 op DVD
Najib en Hans hebben ook geen verhaal.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:41 schreef JaWi het volgende:
Mwa, ik vind Najib of Hans toch beter, zit meer verhaal. Dat miste ik een beetje.
Wel een goede show.
Najib misschien iets minder dan Theo, maar die toch wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Najib en Hans hebben ook geen verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |