ja, ok.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:05 schreef TheOneAndOnly het volgende:
kan makkelijk, hadden wij vroeger in huis ook, al lag daar altijd wel wat op wat er niet thuis hoorde, je kutn het makkelijk zelf bouwen, gewoon naar eigen inzicht, zo moeilijk is het niet, als je een beetje makkelijk bent en wat gereedschap hebt moet het geen probleem zijn...
succes....
oh, hmm, dat is ook een idee ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:34 schreef dnzl het volgende:
Je kan het heel gemakkelijk met de Ytong cementblokken doen.
Even op Google zoeken!
joh, informatie verzamelen, nog meer info verzamelen, vervolgens lekker rommelen, heel leuk hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en de tip van de dag: als je nu al niet weet wat je moet gebruiken, laat het dan iemand doen die het wel weet....
misschienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:44 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ga je em zelf maken dan?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:44 schreef l3laster het volgende:
als jou bouwtekening er zo uit ziet.. zou ik iig niet aan een zelfbouw beginnen
hehe
heb je er ook gereedschap voor?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
misschien
als het te doen is wel.
ben gewoon aan het kijken hoe of wat, welke mogelijkheden er zijn.
zó onhandig ben ik niet.
kan ik gemakkelijk lenen in mijn omgevingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
heb je er ook gereedschap voor?
zaag, boormachine, schroefmachine, etc etc etc?
inderdaad, en , hoe meer mensen, hoe meer leuke ideeënquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef TheOneAndOnly het volgende:
er zijn veel wegen die naar rome leiden....
neen, nog niks.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ligt er in je woning al een laminaatvloer in ofzo?
Zo'n bar had mijn tante. Sindsdien is dat mijn idee van een barquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
laatjes en toestanden hoef ik niet perse, aangezien ik al een keukenblok met kastjes heb, en boven het keukenblok ook kastjes wil ophangen.
maar het is wel leuk..
nee, wel een massief geheel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:01 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Zo'n bar had mijn tante. Sindsdien is dat mijn idee van een bar. Bedoel je dan meer een blad op 4 poten? (grof gezegd)
Dan zou ik zeker voor de Ytong blokken gaan, de onderste laag lijm je vast en dan lekker metselen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
neen, nog niks.
moet er ook nog in
zoiets zat ik ook al over te denken, wel een leuk basis ideequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef dnzl het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker voor de Ytong blokken gaan, de onderste laag lijm je vast en dan lekker metselen.
Na het metselwerk alles netjes afplamuren en je kan schilderen!
Super simpel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |