quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:33 schreef Technicolor het volgende:
Ik had dan wel de laatste post, maar ík open deze bagger niet. Het is al erg genoeg dat ik er in post.
In mijn surrogaatleven neem ik gewoon spontaan het vliegtuig naar vreemde landen en lever af en toe muziek in om te horen dat ik het goed doe. Dat ík het góed dóe!quote:
Dat wist ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:33 schreef Technicolor het volgende:
Ik had dan wel de laatste post, maar ík open deze bagger niet. Het is al erg genoeg dat ik er in post.
Een goede reden tot een bescheiden gnfl idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef Technicolor het volgende:
[..]
In mijn surrogaatleven neem ik gewoon spontaan het vliegtuig naar vreemde landen en lever af en toe muziek in om te horen dat ik het goed doe. Dat ík het góed dóe!
Ik lach in mijn knuistje.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:34 schreef Bizznitch het volgende:
*weg is
RPP my love I'm coming!!
-edit-
nah
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik ben hier ook eens. ik moet hier wel komen want ik heb twee baantjes frietboer en barman dus wat kan ik anders dan hier aanwezig zijn?? ik ben het aan mijn stand verplicht. trouwens ik was ook op de ananas lan waar veel gefrituurd werd en radio bendeleider geluisterd werd.
Apollinisch als ik ben, de waarheid mag verteld worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:37 schreef missteak het volgende:
[..]
Een goede reden tot een bescheiden gnfl idd.
En waar zijn je muzen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Apollinisch als ik ben, de waarheid mag verteld worden.
Niks moet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:40 schreef Technicolor het volgende:
Misschien moet ik iets te eten gaan maken. Ik twijfel.
Eet niet en weest solidair met verhongerende pakistanenkinderen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:40 schreef Technicolor het volgende:
Misschien moet ik iets te eten gaan maken. Ik twijfel.
Droog brood en thee. "Fair enough."quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:42 schreef missteak het volgende:
[..]
Eet niet en weest solidair met verhongerende pakistanenkinderen.
Fuck Martha Stewart.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef missteak het volgende:
Of consumeer! Nu! Nieuw! Met nog meer voedingstoffen! Ook voor jou is er een passende maaltijd!
Een eenvoudige, doch voedzame maaltijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:44 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Droog brood en thee. "Fair enough."
Ik vond haar het puikste in die tweedehands bruidsjurk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef missteak het volgende:
[..]
She my bitch now.
Die strepen stonden haar goed.
Martha's prison lifestyle nu op DVD.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:46 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik vond haar het puikste in die tweedehands bruidsjurk.
Ik geef de laksheid de schuld. Nee, niet geef ik níet de schuld, want daar heb ik zowat mijn hele leve(n)(r) aan te d(r)anken. Maar het is wel de factor van de statistieke significantie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:44 schreef missteak het volgende:
[..]
Een eenvoudige, doch voedzame maaltijd.
Prison Bitches #7.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:47 schreef missteak het volgende:
[..]
Martha's prison lifestyle nu op DVD.
Allicht. Maar statistisch gezien zijn significante factoren nimmer zo significant als de statistiekmanipulatoren ons doen willen geloven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:48 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik geef de laksheid de schuld. Nee, niet geef ik níet de schuld, want daar heb ik zowat mijn hele leve(n)(r) aan te d(r)anken. Maar het is wel de factor van de statistieke significantie.
Van wiskunde krijg ik zin in bier.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:49 schreef missteak het volgende:
[..]
Allicht. Maar statistisch gezien zijn significante factoren nimmer zo significant als de statistiekmanipulatoren ons doen willen geloven.
Ik in scheermesjes en touw.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:50 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Van wiskunde krijg ik zin in bier.
C mineur. Altijd toepasselijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:51 schreef Technicolor het volgende:
Pick out a good note and play it as loud as you can.
Doh!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:53 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Dat is geen noot, dat is een akkoord.
www.grotedikkenegerinnen.nl?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:01 schreef Technicolor het volgende:
"Hey, tieten."
vreemd, gisteren was hij nog up. (whehehequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:11 schreef Technicolor het volgende:
Server niet gevonden, verdomme. [Dode mus].
Bij mij vanochtend nog.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:11 schreef missteak het volgende:
[..]
vreemd, gisteren was hij nog up. (whehehe)
Kunnen/Willen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:14 schreef missteak het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan.
heeft dat gabbertje weer een sletje gevonden ja?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:08 schreef missteak het volgende:
Iedereen nu in de dakgoot aan het hangen bij chowi om foto's te maken van haar schoonzusje die aan alle kanten uitgewoond wordt door haar broertje?
Nog steeds, amateur_hidden_bathroom_blowjob.mpgquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
heeft dat gabbertje weer een sletje gevonden ja?
Ik luister niet naar mijn lichaam, dat moge bekend zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:15 schreef missteak het volgende:
[..]
Het vlees is gewillig, de wil is zwak.
Ohmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef Technicolor het volgende:
Alles Zen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:34 schreef Bizznitch het volgende:
*weg is
RPP my love I'm coming!!
-edit-
nah
Maar luistert het lichaam naar jóu?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik luister niet naar mijn lichaam, dat moge bekend zijn.
Zulks een dysfemisme. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef missteak het volgende:
[..]
Maar luistert het lichaam naar jóu?
Dan zou een teiltje nuttiger zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja.
Je maakt me ziek met je nutteloze replies.
Mens sana in corpere sanoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:20 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Zulks een dysfemisme. Natuurlijk.
Of die strop en scheermesjes die wij toch niet nodig hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:20 schreef missteak het volgende:
[..]
Dan zou een teiltje nuttiger zijn.
Een spoorboekje misschien?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Of die strop en scheermesjes die wij toch niet nodig hebben.
Maar natuurlijk. Je suis désolée.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk "corpore".
Ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef NJ het volgende:
Is dit de [BEF]-reeks, of de [goed topic]-reeks?
Het is inmiddels een [goed topic] geworden. Wil je de TT en de OP even aanpassen? Dank u.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef NJ het volgende:
Is dit de [BEF]-reeks, of de [goed topic]-reeks?
Misschien interesseert ons dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef missteak het volgende:
[..]
Misschien is sjowhan negentien, dan mailen we gewoon yvonne.
Methoden om van irritante newbies af te komen zijn immer interessant.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Misschien interesseert ons dat helemaal niet.
Dat viel me op ja, maar als ik het topic verander naar een [goed topic], dan valt het onder topickapen, sterker nog, in dit geval valt het dan onder reekskapen. Dat is dus illegaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Het is inmiddels een [goed topic] geworden. Wil je de TT en de OP even aanpassen? Dank u.
Dat wel. Ik bedoelde het deel met de hypothese of hij negentien zou zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef missteak het volgende:
[..]
Methoden om van irritante newbies af te komen zijn immer interessant.
Of ik open even een [goed topic] en jij "merged" de topics en verwijdert die van de kutnewbies.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat viel me op ja, maar als ik het topic verander naar een [goed topic], dan valt het onder topickapen, sterker nog, in dit geval valt het dan onder reekskapen. Dat is dus illegaal.
*confuus en dillema*
Ik ben niet zo thuis in vroeg-twintigste eeuwse Italiaanse tenoren. Sorry.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:26 schreef Technicolor het volgende:
Beniamino Gigli, goede vent.
Achja, wat kan ik zeggen, het is de studie hè?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:27 schreef missteak het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in vroeg-twintigste eeuwse Italiaanse tenoren. Sorry.
Je bent crew op FOK!, een groep die geroemd is wegens het totale gebrek aan consequentie en hun vermogen om in te schatten wat het beste dient en het bekijken vanuit context naar de situatie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat viel me op ja, maar als ik het topic verander naar een [goed topic], dan valt het onder topickapen, sterker nog, in dit geval valt het dan onder reekskapen. Dat is dus illegaal.
*confuus en dillema*
Mja, ik ondervind het nu toch als een zekere lacune in m'n opvoeding.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:28 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Achja, wat kan ik zeggen, het is de studie hè?
bij wijze van spreken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |