Creatief doe je met eten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:14 schreef missteak het volgende:
[..]
Creatief! Niet *pluk hier at random een plaatje van google!
Thema is voor mensen die zich in het stramien laten gieten van een autoritaire maatschappij! Vrije associatie! Vrij denken! Vrije mensen! Vrij!*quote:
Jij ook, maar ja, ze warmen je toch steeds weer op.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:20 schreef patty het volgende:
Wat een orgineel topic![]()
: D:D
:D
![]()
![]()
![]()
:
![]()
![]()
D:
paint topics zijn 2004
mits goed onderwerpquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:20 schreef patty het volgende:
Wat een orgineel topic![]()
: D:D
:D
![]()
![]()
![]()
:
![]()
![]()
D:
paint topics zijn 2004
Guernica is ook niet in één dag geschilderd hoor. Het bombarderen kostte al een paar uur.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:27 schreef remlof het volgende:
*nog steeds wacht op TS
Oh ja! Maar misschien kan je de volgende keer het topic openen na het bombardement?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:29 schreef missteak het volgende:
[..]
Guernica is ook niet in één dag geschilderd hoor. Het bombarderen kostte al een paar uur.
Het vormingsproces is een integraal onderdeel van het kunstwerk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja! Maar misschien kan je de volgende keer het topic openen na het bombardement?
Dan hoop ik dat je vormingsproces niet in de kiem wordt gesmoord door een modje met een slotjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:31 schreef missteak het volgende:
[..]
Het vormingsproces is een integraal onderdeel van het kunstwerk.
Mohammod B.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vormingsproces niet in de kiem wordt gesmoord door een modje met een slotje
Ceci n’est pas une pipe, zoals de meester ooit al zei.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:34 schreef snellejelle het volgende:
wat een origineel topicwat een goede plaatjes ook
Wow. Ik zie potentieel1quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef SilverBullet het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06016/crea.png]afbeelding][/url]
![]()
Heel mooi, dat grote witte vlak erbij die de leegte symboliseert, de inhoudsloosheid. Ontroerend bijna zo treffend.quote:
alleen is dat niet nieuwquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:37 schreef missteak het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe reeks! Slowchatten met Paint!
Kan daar nog een bushokje bij?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:46 schreef SilverBullet het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06016/creaTIEFOP222.png]afbeelding][/url]
![]()
Hier is je bushokje mét paint:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:55 schreef missteak het volgende:
Al is het hokje niet gepaint natuurlijk, maar dat zien we nog even door de vingers.
Toffigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:59 schreef SilverBullet het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06016/bushokje.png]afbeelding][/url]
Ik proef hier duidelijk een aversie jegens het overheidsbeleid aangaande het openbaar vervoer uit. Protestart, erg hip. Tres 60's.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:00 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hier is je bushokje mét paint:
[afbeelding]
Ben bezig!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:01 schreef Annemiek78 het volgende:
Vraag me af of TS wel paint heeft.
Kan nog geen enkele Paint-bijdrage van TS ontdekken..![]()
mooiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:05 schreef missteak het volgende:
Hier dan barbaren, hij's nog niet af (al heeft dat ook z'n charme) maar nu niet zeuren verder!
[afbeelding]
hu?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |