Lees de FAQ, dat soort posts zijn niet toegestaan hier.quote:
Kijk dat is nou nog es eerlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:52 schreef Agiath het volgende:
Ik lees zijn reacties op FP en ik moet je gelijk geven, hij is mateloos irritant.
Onzakelijke Argumentatie...
het is nog altijd racistquote:
Kijk, dat is nou nog eens eerlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ben een racist
Net zo min als het zeiken over fokkers is toegestaan in KLB.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Lees de FAQ, dat soort posts zijn niet toegestaan hier.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Net zo min als het zeiken over fokkers is toegestaan in KLB.
Info omtrent opheffing regel: 'niet mogen klagen over Fok!'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Net zo min als het zeiken over fokkers is toegestaan in KLB.
Je hebt gelijk. De FAQ is in november geupdate, waarschijnlijk is die regel toen weg gehaald of aangepast..quote:
Hup! Nou weer terug naar je hokje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De FAQ is in november geupdate, waarschijnlijk is die regel toen weg gehaald of aangepast..
Daar heb je de volgende linkse fatsoensrakker.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:11 schreef BennyNL het volgende:
ts is zelf ook een behoorlijk irritant kutkind
pot verwijt ketel![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:52 schreef Agiath het volgende:
Ik lees zijn reacties op FP en ik moet je gelijk geven, hij is mateloos irritant.
Onzakelijke Argumentatie...
edit: staat het er niet meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Lees de FAQ, dat soort posts zijn niet toegestaan hier.
Quote dan effe de regel waaruit blijkt dat dit topic niet mag. Lukt het niet? Oprotten dan ipv mijn topic te verzieken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De faq die jij niet heb doorgelezen? Waar is KLB niet voor bedoeld? Inderdaad
Heb het al ge-edit. Desondanks is het pot werwijt de ketel. Elk allochtonenberichtje laat jij je smerige gezicht ook steeds zien. Om maar lekker allochtonen af te kraken..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Quote dan effe de regel waaruit blijkt dat dit topic niet mag. Lukt het niet? Oprotten dan ipv mijn topic te verzieken.
En dat is ook hard nodigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:23 schreef Beathoven het volgende:
Houdt het evenwicht tussen links en rechts goed in stand op de FP.
Je kan je beter druk gaan maken waarom mensen steeds rechtser wordenquote:
Doodverwensing, 48 uurquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is dat eerwraak en zelfmoordacties typische Islamitische fenomenen zijn, maar als dat nou eens oud-Hollandsch zou zijn, dan zou hij de eerste zijn van wie ik jullie allen zou verlossen, om daarna in den hemel tot in den eeuwigheid verwend te worden door 101 blonde Hollandse schonen.
Pure jaloeziequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je kan je beter druk gaan maken waarom mensen steeds rechtser worden
Timmyasd![]()
Jaloeziequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Pure jaloezieEn hersenloos volk. En veels te nationalistisch, op het foute af
Niets met eerlijkheid te maken alleen met eens zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kijk dat is nou nog es eerlijk.
Banmeld topic deel 675quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
-weg-
Die letterblinde slet is op vakantie. En in jouw geval is deze reactie gepast dus ik verwacht geen sancties.quote:
Sinds wanneer word je gebanned voor feiten?quote:
-Edit: dacht het niet-quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb een topicreport geplaatst.
Tegen mensen die dergelijke grove bewoordingen gaan gebruiken doe ik dat graag.quote:
-Edit: niet doen-quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb een topicreport geplaatst. Je mag veel over me zeggen, maar 'neo nazi' gaat me echt een paar stappen te ver.
Ja, dat mag.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Mag ik je wel een achterlijke racist en kortzichtige xenofoob noemen ? Nee ? Nou, bij deze. Dat bruine hemd had je overigens een jaar of 60 geleden prima gestaan, je hebt de juiste mentaliteit en levensvisie al.
Heb je die zieligerd ook weer.. jongen met jou ga ik niet meer in discussie want binnen 3 posts lig je weer te janken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Mag ik je wel een achterlijke racist en kortzichtige xenofoob noemen ? Nee ? Nou, bij deze. Dat bruine hemd had je overigens een jaar of 60 geleden prima gestaan, je hebt de juiste mentaliteit en levensvisie al.
-weg-quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:02 schreef Mainport het volgende:
Kom dan met gefundeerde meningen waarom je Calvobbes niet mag. Ik vind hem persoonlijk niet oké vanwege zijn vete tegen R@b.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Heb je die zieligerd ook weer.. jongen met jou ga ik niet meer in discussie want binnen 3 posts lig je weer te janken.
Dat zeg ik toch in de OP? Hij probeert elke misdaad door allochtonen te ontkrachten door een soortgelijke misdaad door autochtonen uit het verleden aan te halen en denkt daarbij een krachtig argument te hebben (hij heeft het immers al tientallen keren gedaan). 'Details' als prevalentie laat ie voor het gemak daarbij achterwege.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:02 schreef Mainport het volgende:
Kom dan met gefundeerde meningen waarom je Calvobbes niet mag. Ik vind hem persoonlijk niet oké vanwege zijn vete tegen R@b.
Hebben ze je daarom uit de crew geschopt, omdat je je niet naar de policy wist te gedragen?quote:
Sommige dingen gaan gewoon te ver. Daaronder valllen bepaalde ziektes, racisme, en ja, ook bepaalde zaken gerelateerd aan Nazi-Duitsland.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zei degene die een TR plaatst nadat iemand hem neo nazi noemt..
Mijn vete tegen R@bquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:02 schreef Mainport het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan gewoon te ver. Daaronder valllen bepaalde ziektes, racisme, en ja, ook bepaalde zaken gerelateerd aan Nazi-Duitsland.
Het gaat er mij niet om dat je een andere mening hebt, maar dat je niet-valide argumenten gebruikt om zaken aan te tonen die niet waar zijn. En dat keer op keer op keer op keer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
Het is ook zo grappig om te zien dat veel FP users al gauw schelden dat ze menen dat de vrijheids van meningsuiting in het geding is. Maar diezelfde users kunnen er niet tegen als er mensen zijn die een andere mening dan hun hebben
Uit de FAQ:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |