Wie zegt dat ik het over jou had.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:19 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok bewondert zichzelf nog eens even goed.![]()
Ja, uiten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
Uiten?
Dat hoef je niet te zeggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou had.![]()
Je weet gewoon dat ik dat bedoel?quote:
Je stalkerige belletjes, smsjes en mailtjes zeggen wel genoeg hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat ik dat bedoel?![]()
Ik dacht dat je dat leuk vond.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je stalkerige belletjes, smsjes en mailtjes zeggen wel genoeg hoor.![]()
De verleden tijd van het werkwoord uien.quote:
Ik vind het nog niet heel erg vervelend hoor, maar na 11 uur savonds mag je wel wat minderen. Ik heb ook zo m'n rust nodig.quote:
Ik dacht je het op dat tijdstip juist het spannendst vond.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet heel erg vervelend hoor, maar na 11 uur savonds mag je wel wat minderen. Ik heb ook zo m'n rust nodig.
ik uiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De verleden tijd van het werkwoord uien.![]()
Ik zei ook niet dat het niet spannend was.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht je het op dat tijdstip juist het spannendst vond.![]()
In dat geval ga ik er gewoon mee door.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het niet spannend was.![]()
Je zult je weer opnieuw moeten bewijzen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil in de OP!
Als je zo gaat beginnen dan spring ik wel van m'n tafel!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:23 schreef QyRoZ het volgende:
Dan spring ik maar ergens van af. Een stoel ofzo.
Met verf spelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:52 schreef Mokster het volgende:
Ik bewonder mezelf: er zit minstens net zoveel verf in mn haar, op mn kleren en op mn handen en gezicht als op de muur.... Maar de muur is af!![]()
Het was een valquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:49 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi blauwe GL. Hebben ze je te pakken gehad?
Laat ik wel weten als ik ex crew ben en helemaal verzuurdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:01 schreef QyRoZ het volgende:
Was het lekker?
DD is niet verzuurdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laat ik wel weten als ik ex crew ben en helemaal verzuurd
DD de 2e![]()
![]()
Meestal als ik voorbij loopquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:02 schreef Breetai het volgende:
alles valt stil.
Nopez... Sterker dan ooit...quote:
Al gegeten, nog niet geafwast, komt vanavond welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:18 schreef Breetai het volgende:
Tijd voor voedsel.
Jij hebt een glazen bol?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:20 schreef JoeyT het volgende:
Relatie van mn huisgenoten gaat trws wel op de klippen lopen... Ze weten t alleen zelf nog niet...
Ja... In dat soort dingen heb ik altijd gelijk... Voelt afentoe goddelijk (sorry Godt)...quote:
Bweheheheh.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja... In dat soort dingen heb ik altijd gelijk... Voelt afentoe goddelijk (sorry Godt)...
Nee andere daar luisteren mensen toch niet naar... eerst moeten ze t meemaken voordat ze t begrijpen...quote:
Oh, ze zijn hardleers.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee andere daar luisteren mensen toch niet naar... eerst moeten ze t meemaken voordat ze t begrijpen...![]()
Heb van die huisgenoten die 24/7 bij elkaar zijn. Maar dan ook echt altijd. Irritaties zijn eral. Hij baalt er al van als ze tegelijk vrij zijn en dus niet ff wat in zn 1tje kan doen... En zn gaan in maart samenwonenquote:
Ja! Tijd voor Grolschquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef QyRoZ het volgende:
Tijd voor bier.
Waarom hoor ik "Dansen op de vulkaan" op de achtergrond?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb van die huisgenoten die 24/7 bij elkaar zijn. Maar dan ook echt altijd. Irritaties zijn eral. Hij baalt er al van als ze tegelijk vrij zijn en dus niet ff wat in zn 1tje kan doen... En zn gaan in maart samenwonen![]()
Qquote:
Prijs-kwaliteit hequote:
Is dat die webspace waar dat concert van Spinvis in Desmet staat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:43 schreef QyRoZ het volgende:
En dat ik al webspace en een mailadres bij XS heb.
Ach, zo intensief maakt Q. toch geen gebruik van Internetquote:
Da heeft inderdaad een goede toekomst, kuch kuchquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb van die huisgenoten die 24/7 bij elkaar zijn. Maar dan ook echt altijd. Irritaties zijn eral. Hij baalt er al van als ze tegelijk vrij zijn en dus niet ff wat in zn 1tje kan doen... En zn gaan in maart samenwonen![]()
Daar heb je een punt jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, zo intensief maakt Q. toch geen gebruik van Internet.
Tofheidquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:44 schreef QyRoZ het volgende:
Plus gordijnen nu overal. Het is nu echt gezellig. Mn moeder heeft vandaag wel allemaal dozen met herinneringen meegenomen, die moet ik nog een plekje geven.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
De prullenbak?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:44 schreef QyRoZ het volgende:
Plus gordijnen nu overal. Het is nu echt gezellig. Mn moeder heeft vandaag wel allemaal dozen met herinneringen meegenomen, die moet ik nog een plekje geven.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:17 schreef Plato1980 het volgende:
# Neem je altijd je vakantiefoto's mee op een eerste date?
# Wil je ook een privémod hebben?
# Wil je ook stemmen voor polygamie?
# Vind je lang haar mooier bij vrouwen? Ja dat zeker
# Vind je taphangen leuker dan tapdansen?
# Is koffie lekker? Ja, die ik zet wel
# Zou je eens een periode van geslacht willen wisselen? Ja maar dan wel met een zeer mooi exemplaar
# Of heb je aanbevelingen voor deze OP?
Ey swa! Alles spang?quote:
Nee, dat is mijn eigen harde schijf.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat die webspace waar dat concert van Spinvis in Desmet staat?![]()
Oew, gevoelig typetjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:58 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Begin me niet te swa-en
Mik die FTP server maar aan dan!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn eigen harde schijf.![]()
Interwat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor zover m'n taalkennis. terug naar Nederlandsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:02 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Neen
Maar alles gaat flex.
Ik heb Casema, dat gaat niet zo snel. Ik zal wel even wat zooi uploaden. Ergens. Even denken hoeveel XS webspace ik ook alweer heb.quote:
Bijna 400 posts vind ik niet echt nieuwquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor zover m'n taalkennis. terug naar Nederlands
Nieuw hier? Kloon?
Ik wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:06 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
[..]
Bijna 400 posts vind ik niet echt nieuw
Ligt in het vriesvak nuquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zet het op het balkon. Heb ik ook gedaan.
Iedereen is zo ongeveer nieuw in vergelijking bij jouquote:
Mijn bier is op en krijg niet eens een nieuwe aangebodenquote:
Ik kan ook wel een FTP voor je openzetten...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb Casema, dat gaat niet zo snel. Ik zal wel even wat zooi uploaden. Ergens. Even denken hoeveel XS webspace ik ook alweer heb.
Ik wil je wel een lauw biertje gevenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn bier is op en krijg niet eens een nieuwe aangeboden
Daar heb ik thuis ook altijd last van...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verwarming kapot?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Zet in mijn huis, gegarandeerd dat het in no time koud is
Kom maar langsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil je wel een lauw biertje geven![]()
Biertje?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Past wel bij XS, ben nu aan het uploaden. Heb daar 200 meg ruimte geloof ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een FTP voor je openzetten...
Helemaal daarheen, dat durf ik niet hoor. Kom jij naar de grens met rotterdam danquote:
Bier op mijn balkon, ik wist dat ik nog iets miste aan m'n nieuwe onderkomen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zet het op het balkon. Heb ik ook gedaan.
En nu alsnog bijgevuld?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:10 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
nah nie goed opgelet en dus cv nie bijgevuld en nu nie verwarming hebben
Heb je geen balkon? Of geen bier? Of de combinatie niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bier op mijn balkon, ik wist dat ik nog iets miste aan m'n nieuwe onderkomen!![]()
Bier op de stoep heeft zekere logistieke nadelen zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bier op mijn balkon, ik wist dat ik nog iets miste aan m'n nieuwe onderkomen!![]()
Nee ik heb dat nog nooit gedaan dus moet eerst ff iemand voordoen voor ik alles molquote:
Volgende week ergens goed? Moet ff m'n agenda checken.quote:
Dus je hebt iemand gebeld die wel weet hoe dat moet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee ik heb dat nog nooit gedaan dus moet eerst ff iemand voordoen voor ik alles mol
Top!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Past wel bij XS, ben nu aan het uploaden. Heb daar 200 meg ruimte geloof ik.
Ik heb wel een balkon, geen bier, laat staan bier op mijn balkon.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb je geen balkon? Of geen bier? Of de combinatie niet?
Prima! Behalve het weekend, dan ben ik sinterklaas vieren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgende week ergens goed? Moet ff m'n agenda checken.
Het paste in dat vakje dus dan is het toch niet te lang?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tevens vind ik je naam ietwat aan de lange kant. Hoe komt dat?
Ik heb zo'n vermoeden dat het dan weg is als ik me 1 keer omdraai.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bier op de stoep heeft zekere logistieke nadelen zeker?
Oh en ik woon op de 4e verdieping, de stoep is wat ver weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het dan weg is als ik me 1 keer omdraai.![]()
An the Manquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef Anthraxx het volgende:Twisted_Fok
_Kimmie_
QyRoZ
LitphO+
MissMSX
En een wannabe neger.
Hoi
Zei ik dan dat je naam TE lang was? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Het paste in dat vakje dus dan is het toch niet te lang?
Mijn papa komt morgenochtend.. tot die tijd is mn dekbed mn beste vriend denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je hebt iemand gebeld die wel weet hoe dat moet?
Uiteraard!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef QyRoZ het volgende:
Mooi uitzicht op de 4e?
Dat ookquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef Anthraxx het volgende:Twisted_Fok
_Kimmie_
QyRoZ
LitphO+
MissMSX
En een wannabe neger.
Hoi
hooiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef Anthraxx het volgende:Twisted_Fok
_Kimmie_
QyRoZ
LitphO+
MissMSX
En een wannabe neger.
Hoi
Zijn verlies! Knuppel!quote:
Niet zo'n elektrisch kacheltje?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:17 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Mijn papa komt morgenochtend.. tot die tijd is mn dekbed mn beste vriend denk ik
Dat zijn lieve dingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet zo'n elektrisch kacheltje?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef Anthraxx het volgende:Twisted_Fok
_Kimmie_
QyRoZ
LitphO+
MissMSX
En een wannabe neger.
Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |