En rond, als een pizza.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:10 schreef Bizznitch het volgende:
de aarde is plat
Fuck, Tal. Je kan ook niks.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:11 schreef Janetje het volgende:
Zeg... PS dr icon erin?
Doe dat dan wel op goed formaat...
Het is natuurlijk wel de oerslowchatter van de groep he, ze doet al jaren niets anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:11 schreef Janetje het volgende:
Zeg... PS dr icon erin?
Doe dat dan wel op goed formaat...
Nee, anders stond er wel "fuck tal".quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik het niet kon met mn prothese
Ach, een typo, een goed verstaander leest daar overheen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, anders stond er wel "fuck tal".
Maar van wie ben je nou een kutkloontje?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:12 schreef missteak het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de oerslowchatter van de groep he, ze doet al jaren niets anders.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar van wie ben je nou een kutkloontje?
KPN!!!!!!!!11quote:
En daarna.quote:
Over alle.quote:
vodafone maakt niet uit ga je bellen op mn nieuwe gee ess eemm ess imode bluetoothquote:
GSMS?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
vodafone maakt niet uit ga je bellen op mn nieuwe gee ess eemm ess imode bluetooth
quote:
De lispeltuut stierf voor al onze zonden!quote:
En groene weiden, dat wel.quote:
Alain Clarck is maar een wannabe artiest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
duuudee
gsm sms blame alan clarck
Ik zou dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Om dan eendrachtig, vervolgens in vrijheid.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alain Clarck is maar een wannabe artiest.
B. Tal moet zonodig iedereen eruit halen die haar niet aanstaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:22 schreef the900 het volgende:
Wie is er nu eigenlijk uit geflikkerd trouwens? Wie stond er op de plek van PS.
Zijn gefluister klinkt in ieders oor. Ook JIJ! kan hem horen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef the900 het volgende:
[..]
De lispeltuut stierf voor al onze zonden!
Die bitchquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
B. Tal moet zonodig iedereen eruit halen die haar niet aanstaat..
Over een paar jaar zit je in een bepaald gezelschap, gaat je telefoon over, en vraagt iedereen verbaasd of je er óók mee kan bellen, woah.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heeft zelfs een msn messenger aan boord!!!1111
Of je er mee kan bellen, geen idee
Jah.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Over een paar jaar zit je in een bepaald gezelschap, gaat je telefoon over, en vraagt iedereen verbaasd of je er óók mee kan bellen, woah.
Ja nu is het niet meer mysterieus en onafgemaakt.quote:
Góéd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:25 schreef the900 het volgende:
Chowi doe de OP eens opnieuw? in de wiki zit ie al goed hopelijk
D.Rose, dacht ik. Die post toch bijna nooit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:26 schreef the900 het volgende:
Ow wie is Teringjakkie en wie stond daar dan?
Ah ok.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
D.Rose, dacht ik. Die post toch bijna nooit.
mysterieus is zo gallische druïde 50 voor christusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja nu is het niet meer mysterieus en onafgemaakt.
Teringjakkie heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:27 schreef the900 het volgende:
Mooi.
Voor de mensen die het zelf nog eens willen doen: ik doe de icon op 40x40 en dan een vlakje wit/geel/zwart (ligt eraan welk deel van de pul het is) eroverheen met 30% transparency. Kunnen jullie het evt. zelf ook doen. Teringjakkie is het al gelukt zie ik.
Bengeltje. Maar je kan er beter één van de drie c.'s eruit mikken denk ik, ten bate van originaliteit en authenticiteit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:22 schreef the900 het volgende:
Wie is er nu eigenlijk uit geflikkerd trouwens? Wie stond er op de plek van PS.
Wie dwingt je dat te zeggen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:27 schreef missteak het volgende:
[..]
mysterieus is zo gallische druïde 50 voor christus
5d geleden voor 't laatst gesignaleerdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
D.Rose, dacht ik. Die post toch bijna nooit.
Er komen vanzelf meer mensen in BeF, de C's staan bovenaan de lijst van icons die er weer uit moetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bengeltje. Maar je kan er beter één van de drie c.'s eruit mikken denk ik, ten bate van originaliteit en authenticiteit.
Wat een satan.quote:
Spuit elf.gif.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bengeltje. Maar je kan er beter één van de drie c.'s eruit mikken denk ik, ten bate van originaliteit en authenticiteit.
Zal ik jou eens spuitelven? Hm?quote:
Satan ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:30 schreef missteak het volgende:
[..]
Niet! De lispeltuut is puur en sereen!
Ok dan, want met vier is hij wel een beetje oververtegenwoordigd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:29 schreef the900 het volgende:
[..]
Er komen vanzelf meer mensen in BeF, de C's staan bovenaan de lijst van icons die er weer uit moeten
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:31 schreef Technicolor het volgende:
[..]
DeadDoll_female_ejaculation_msngurl.mpg
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:31 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Dat ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:32 schreef missteak het volgende:
[..]
Satan moet gewoon een nieuwe PR-agentschap zoeken
M'n shared directory, wat doe je!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:31 schreef Technicolor het volgende:
[..]
De .rar is completer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:34 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Die zit in de nieuwste versie van deaddoll.zip.
Koelen met bier!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:35 schreef rompompom het volgende:
M'n kloon detector is kapot door oververhitting.
ontopic is een staat van zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:38 schreef Technicolor het volgende:
Bestaat "ontopic" hier?
Ik dacht dat dat blauw was. Blauw is geen kleur, het is een toestand. En daar ga ik nu naar toe!quote:
En jij bent harteloos?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:39 schreef the900 het volgende:
Ontopic is een emotie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |