zwemmend zwembad, inderdaad een aparte filmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:18 schreef tech het volgende:
Net toch een aparte film zitten kijken: Swimming Pool...
Valt te verwachten he, met Francois Ozon als regisseurquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:18 schreef tech het volgende:
Net toch een aparte film zitten kijken: Swimming Pool...
quote:
ik zal er vrede mee moeten hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:43 schreef DennisMoore het volgende:
Het is je lot.
Emerald Dreamsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb zin om een nieuwe char te maken, kan warlock niet meer aan.. de hele tijd hetzelfde doen voor epic items.. op welke realm zat jij ook alweer? en wat speelde je?
Ach, hij heeft mij ook nog niet gebeld, gegaypunteneld of geemesend hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef Cairon het volgende:
Waarom is hij nou niet online!?
Waarom moest hij Ang3l nou leuker vinden dan mij!?
Waarom kom ik nooit iets leuks tegen!?
het lot ligt niet helemaal vast hoor, dat kun je zelf ook wel wat sturen !quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga idols kijken constantine kijken en WOW-en op de bank hangen.
Ik ben moe en ik voel ene griepje opkomen. O Jee.
(Te lang in de kou gestaan gister)
Een WLAN ding zent periodiek z'n SSID uit... Als je laptop uitstaat wil dat niet zeggen dat je WLAN ADSL modem dinges niet uitzend... Een soort discovery van z'n omgeving zeg maar...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:17 schreef Andyvie het volgende:
iemand die een idee heeft? knipperend led-je van Speedtouch terwijl pc uit is
zal ik je komen vervelen, zodat je niet meer verveeld bent?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:14 schreef Sunjammer het volgende:
*verveeld kijk*
Ahh, oke. Nou ja, ik vond het gewoon vreemd en ik heb er geen verstand van, dus vandaar dat ik het ff vroeg. Dat ding staat namelijk op de kast, dus het valt gewoon op als dat dingetje knippertquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Een WLAN ding zent periodiek z'n SSID uit... Als je laptop uitstaat wil dat niet zeggen dat je WLAN ADSL modem dinges niet uitzend... Een soort discovery van z'n omgeving zeg maar...
ik kan me en stukje herrineren van theo maasen, die de ram, via de rom, dwars door de usb sloegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ahh, oke. Nou ja, ik vond het gewoon vreemd en ik heb er geen verstand van, dus vandaar dat ik het ff vroeg. Dat ding staat namelijk op de kast, dus het valt gewoon op als dat dingetje knippert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |