lukt het klussen niet?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:00 schreef Vlarp het volgende:
Hmm...
wa hebbie geklust?quote:
nieuw dak in een paar uur... begin mer een bedrijf danquote:
je bent al 10 cm groter... of ik 10 cm kleinerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:36 schreef dreamsearcher het volgende:
w8 maar tot ik groot en sterk ben burner! dan dan dan.....
Vlarp ken álles.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nieuw dak in een paar uur... begin mer een bedrijf dan
Klein K*t Fokkertje dat je dur ben!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je bent al 10 cm groter... of ik 10 cm kleiner
da zeg ik, gammaquote:
w8 mer, jij morgen hier, in een rolstoel weer eruit, ik geef je wel een duwtje naar het station, of ik plak je achter de bus of zo....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:38 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Klein K*t Fokkertje dat je dur ben!
Moest een schilderij ophangen voor mams.. even gaatje boren, plugje erin slaan, schroefje in draaien en hangen...quote:
bibber.... tril.... ask maar wel koffie krijg veurdah juh muh trap af laat stuiterenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
w8 mer, jij morgen hier, in een rolstoel weer eruit, ik geef je wel een duwtje naar het station, of ik plak je achter de bus of zo....
en daar deed je zo lang over?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moest een schilderij ophangen voor mams.. even gaatje boren, plugje erin slaan, schroefje in draaien en hangen...
met of zonder cognacje?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:42 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
bibber.... tril.... ask maar wel koffie krijg veurdah juh muh trap af laat stuiteren
met mij welquote:
bert, bert, der zit een banaan in je oor... da is geen banaan erniequote:
Welquote:
nie in auto's neequote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:44 schreef dreamsearcher het volgende:
dah doen we wel assie hier blijf slapen, dan moet er niet meer gereden worden teminste
Uhh..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Welkoelkasten tillen, lampen omhangen, muurtje metselen, hatsen omflatsen, skibbie propantifileren, enz enz enz...
Dissaportocompabilietit herstellen, sprakonium egaliseren, strubbelfukpot aanbrengen, fellatio plegen... enz enz enzquote:
Wazzur mis vlarp???quote:
bezopen fietsen is ook gevaarlijk hoorquote:
en niet anders !!quote:
Ouwe fiets dan burnerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
bezopen fietsen is ook gevaarlijk hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |