nog lang niet zo erg als die bakkenbaarden van Kug hoor lieve schat!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Nu.
Ook ik zou me moeten scheren.
Ik vind het echt zorgelijk hoor ANG3L!! Maar dat je nu al de mute gebruikt in plaats van je GSM een toilet in te gooien, is natuurlijk al een hele vooruitgang ANG3L!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mike... het is zelfs zo erg met mijn belfobir dat ik de jongen die gisteren mijn nummer vroeg (ik gaf het) en me zoende... dat ik die op mute zette omdat ik niet wist wat ik moest zeggen
Bakkebaarden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:29 schreef keizerpinguin het volgende:
nog lang niet zo erg als die bakkenbaarden van Kug hoor lieve schat!
das toch wel heel erg...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik vind het echt zorgelijk hoor ANG3L!! Maar dat je nu al de mute gebruikt in plaats van je GSM een toilet in te gooien, is natuurlijk al een hele vooruitgang ANG3L!
Het is een sociale tekortkoming! Ang3l is gewoon de analfabeet van de moderne communicatietechnologie.quote:
Eyeliner is wat anders dan mascara.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?.
Zoveel wimper heb ik ook niet meer trouwens...
Tim had gekooktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Zijn we weer prikkelbaar? Is de boerenkool uit je zelf-boerenkool-maak-pakket mislukt? Heb je soms één van de drie eenvoudige stappen vergeten? Misschien alles in de verkeerde volgorde samengemengd? Is de worst ontploft in je magnetron? Is Tim nu naar de mac? Je moet ontkaktussen Ang3l!
bel ém eens op! om te vragen of hij me aardig vond!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tim had gekooktik had het nl al gehaald.
Je denkt toch niet dat ik 2 nuttige dingen op een dag ga doen he.![]()
Inderdaad.. zullen wij volgend jaar ook meedoen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:45 schreef Parleur het volgende:
Het is een geruststellend idee dat het overgrote meerendeel van Idols nog gaat afvallen!
Ik vidn bellen gewoon echt heel engquote:
Hij belde mij al, maar ik zette hem op mute. lees nou eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
bel ém eens op! om te vragen of hij me aardig vond!
I'm lonely and depressed.
die christon zong echt slééécht. Jezus christ!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:45 schreef Parleur het volgende:
Het is een geruststellend idee dat het overgrote meerendeel van Idols nog gaat afvallen!
ik ben deprresiefquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij belde mij al, maar ik zette hem op mute. lees nou eens
En ik deed het niet omdat ie niet leuk is. Ik vond 't gewoon eng.
I'm chicken....![]()
Ahhh..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vidn bellen gewoon echt heel eng
Komt omdat je dan constant moet praten/luisteren.
Op msn of met sms heb je nog bedenkijd. Of je reageert niet meteen omdat je "het druk had eventjes".
Maar met bellen is dat lullig natuurlijk
kweetniet ..
Ben gewoon bang voor vervelende stiltes of dat de tegenpartij denkt "wat is ie saai" en dan moet/il ik me constant bewijzen aan de telefoon en dan en dan . Bah. nee. Bellen is eng.
Bedenktijd? Meneer heeft meer 'bedenktijd' nodig! Ik wou dat ik het kon verzinnen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vidn bellen gewoon echt heel eng
Komt omdat je dan constant moet praten/luisteren.
Op msn of met sms heb je nog bedenkijd. Of je reageert niet meteen omdat je "het druk had eventjes".
Maar met bellen is dat lullig natuurlijk
kweetniet ..
Ben gewoon bang voor vervelende stiltes of dat de tegenpartij denkt "wat is ie saai" en dan moet/il ik me constant bewijzen aan de telefoon en dan en dan . Bah. nee. Bellen is eng.
What else is new?!quote:
Ook ja.. maar opzich.. misschien past dat nog wel bij het nummer. Maar die euhm.. nou ja, die Ilse de Lange deed, echt gruwelijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
die christon zong echt slééécht. Jezus christ!
niet een beetje slecht, maar gewoon ECHT slecht, imho.
Onzin.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Eyeliner is wat anders dan mascara..
Maar serieus, daar lijkt 't op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |