quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef Parleur het volgende:
[..]
Jij was gisteren ook in dat Rode gedoeWe hadden live kunnen Patiencen!
niemand vertelt mij ook iets!
Die Saskia mag smeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:12 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil met Serge wel een beschuitje eten
Je ziet er nog best relax uit voor iemand die nét boodschappen heeft gedaan. Er zit toch stiekem een soort van huisvrouw in je lijkt het.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Nu.
Ook ik zou me moeten scheren.
ik moest me zo te zien al een week geleden scheren, wilk er zo uitzienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Nu.
Ook ik zou me moeten scheren.
Nee!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Parleur het volgende:
[..]
Máárrrr dan moeten we het stil houden voor Ang3l!
Je hebt verstand van huisvrouwen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:12 schreef Parleur het volgende:
Je ziet er nog best relax uit voor iemand die nét boodschappen heeft gedaan. Er zit toch stiekem een soort van huisvrouw in je lijkt het.
Kunnen we hem daar in dat Rode clubje laten omroepen denk je?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:17 schreef Parleur het volgende:
[..]
Kunnen we hem daar in dat Rode clubje laten omroepen denk je?
"ER IS TELEFOON VOOR ANG3L... KAN ANG3L NU NAAR DE GARDEROBE KOMEN... TELEFOON VOOR ANG3L"
Ja ik stuntelde me zo in de armen van Kug's crushquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij kwam wat stuntelig over ja.. beetje jammer...
We zijn bang dat je dan ook komt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef Parleur het volgende:
[..]
Jij was gisteren ook in dat Rode gedoeWe hadden live kunnen Patiencen!
niemand vertelt mij ook iets!
wrijf het er maar in.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik stuntelde me zo in de armen van Kug's crush
Mike... het is zelfs zo erg met mijn belfobir dat ik de jongen die gisteren mijn nummer vroeg (ik gaf hetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Parleur het volgende:
[..]
Máárrrr dan moeten we het stil houden voor Ang3l!
Lees dan wat ik gedaan heb toen ie belde!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
wrijf het er maar in.
*chatboy opstart*
grrrrr mensen met een luxe probleem, walgelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mike... het is zelfs zo erg met mijn belfobir dat ik de jongen die gisteren mijn nummer vroeg (ik gaf het) en me zoende... dat ik die op mute zette omdat ik niet wist wat ik moest zeggen
www.gaychat.nl is een stuk beter.. nooit vol, net zoveel mensen, en zelfs live webcamsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
wrijf het er maar in.
*chatboy opstart*
Het ziet er niet echt hamsterwekerig uit eigenlijk. Ik ben altijd zwaar overspannen als ik boodschappen heb gedaan. En het aller ergste zijn kleine kinderen in een supermarkt. Van die zeurende jengelende kinderen! En dan van die huismoeders die het woord 'orde' en 'gehoorzaamheid' niet kennen... en dan kinderen die zeuren 'Mag ik deeees?' En dan zo'n door de jaren heen gefrustreerde huismoeder die dan nog vraagt 'Wat is dat dan?' waarop zo'n kind eigenlijk ook niet precies weet wat ze in haar handen heeft... en dat die moeder dan zegt: 'nou... vooruit dan maar... maar wel pas thuis openmaken!'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt verstand van huisvrouwen?
Een huisvrouw zou een ander lijstje hebben dan dit:
[afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |