quote:
Vlarpseltje! Je hebt gisteren An3l gezien? Vertel... is ie echt zo klunzerig in het echt? Het moet haast wel he? Zoiets dat kun je niet zomaar even uitzetten... toch?quote:
Hij kwam wat stuntelig over ja.. beetje jammer...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Vlarpseltje! Je hebt gisteren An3l gezien? Vertel... is ie echt zo klunzerig in het echt? Het moet haast wel he? Zoiets dat kun je niet zomaar even uitzetten... toch?
Stuntelig... wat raar... zo ken ik Ang3l niet whahahaha... wat zeg ik nou toch weer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij kwam wat stuntelig over ja.. beetje jammer...
Het is er de opvolger van..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
Stuntelig... wat raar... zo ken ik Ang3l niet whahahaha... wat zeg ik nou toch weer.
Is dat Rode gedoe net zoals die campingdisco waar we zijn geweest Vlarp?
Je bedoelt dat het gereanimeerd is? Hadden ze het niet beter gewoon zachtjes kunnen laten inslapen?quote:
tip1: scheer je eens......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef Cairon het volgende:
Waarom is hij nou niet online!?
Waarom moest hij Ang3l nou leuker vinden dan mij!?
Waarom kom ik nooit iets leuks tegen!?
Ang3l was gewoon ang3l lief en spontaan!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Vlarpseltje! Je hebt gisteren An3l gezien? Vertel... is ie echt zo klunzerig in het echt? Het moet haast wel he? Zoiets dat kun je niet zomaar even uitzetten... toch?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
een bel fobie!?
![]()
Parleur vragen?kijk wel uit voor dat ik het weet wil hij sex met me?!
![]()
Wat doet Ang3l onder jouw login?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ang3l was gewoon ang3l lief en spontaan!!![]()
Nee, het is nu weer leuk.. lekker knusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:53 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het gereanimeerd is? Hadden ze het niet beter gewoon zachtjes kunnen laten inslapen?
O ja.. en durf mensen langer dan 4 seconden aan te kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tip1: scheer je eens......
tip2: GEBRUIK DIE FLIRT TIPS DIE IK JE HEB GEGEVEN EENS!!
en doe niet zo vreselijk iriitant als mensen je aardig vinden of met jou flirten!![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tip1: scheer je eens......
tip2: GEBRUIK DIE FLIRT TIPS DIE IK JE HEB GEGEVEN EENS!!
en doe niet zo vreselijk iriitant als mensen je aardig vinden of met jou flirten!![]()
en toon initiatiefquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. en durf mensen langer dan 4 seconden aan te kijken
gewoon net zo lang aankijken, tot ze weg gaan, of andere kant opkijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. en durf mensen langer dan 4 seconden aan te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |