Zal ik jou eens in je bek schijten!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:54 schreef Adwina het volgende:
Heb hier al eens eerder een topic over gemaakt en die is geblokkeerd maar probeer het weer ff. Ik ben een meid van 21 en kick enorm op poepsex. Ik hou ervan op op mannen te poepen en in hun mond poepen. Wat vinden jullie daarvan? Zijn er meer mensen die dat opwindend vinden?
Ze zal poep wel lekker en gezond vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:58 schreef Tinkepink het volgende:
Persoonlijk lijkt het me niet zo, poepseks, maar ik heb het dan ook nooit geprobeerd.
Wat vind je dan zo lekker aan poepseks, TS? Gaat het je om het gevoel van macht, houd je gewoon van poep, of gaat het ergens anders om?
dat is niet de bedoeling want dat doe ik dan bij jouquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef alwaysleft het volgende:
Ik heb diarree, mag ik je eens in je bek komen schijten![]()
dat is niet de bedoeling want dat doe ik dan bij jouquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef -Dominator- het volgende:
[..]
Zal ik jou eens in je bek schijten!
Vind de geur opwindendquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:58 schreef Tinkepink het volgende:
Persoonlijk lijkt het me niet zo, poepseks, maar ik heb het dan ook nooit geprobeerd.
Wat vind je dan zo lekker aan poepseks, TS? Gaat het je om het gevoel van macht, houd je gewoon van poep, of gaat het ergens anders om?
Ok, maar vind je het niet een rare gedachte, ik vind het maar goorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:00 schreef Adwina het volgende:
[..]
dat is niet de bedoeling want dat doe ik dan bij jou
nee sexyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:01 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ok, maar vind je het niet een rare gedachte, ik vind het maar goor![]()
Ja hoor alleen nu wat minder want ben bijna 7 maanden zwanger nu maar na de bevalling doe ik het weer volopquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:02 schreef Tinkepink het volgende:
En doe je het dan ook tijdens je zwangerschap TS?
Dat lijkt mij niet de bedoeling tubgirl!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:00 schreef Adwina het volgende:
[..]
dat is niet de bedoeling want dat doe ik dan bij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |