Dat lijkt allemaal dramatisch, maar de wereld is wat groter dan Nederland. Je wil niet weten hoeveel kippen er dagelijks bij de mensen op hun bord liggen, dat moeten er miljoenen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Aarde het volgende:
[..]
so what
weet je hoeveel olie er doorheen gaat per dag
die bomen worden er (geloof ik?) speciaal voor geplant
Probleem is dat een boom niet binnen een maandje er al is..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Aarde het volgende:
[..]
so what
weet je hoeveel olie er doorheen gaat per dag
die bomen worden er (geloof ik?) speciaal voor geplant
met zo'n icon had ik niet anders gedacht.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:48 schreef Repeat het volgende:
ik doe denk ik 1 a 2 dagen met een rol.
Alleen voor mezelf is dat
kippen vergen onderhoud.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:51 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Probleem is dat een boom niet binnen een maandje er al is..
bomen worden op commerciele basis gekweekt hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:51 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Probleem is dat een boom niet binnen een maandje er al is..
soms veel soms weinigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:14 schreef Merson het volgende:
Ik weet nu wel hoe je het gebruik van WC-papier kan minimaliseren, dat er veel bomen gekapt moeten worden (al kan ik me herinneren van School TV weekjournaal dat het gerecycled papier is) en dat vrouwen beduidend meer WC-papier gebruiken dan mannen.
Maar hoeveel er precies gebruikt wordt is me nog niet duidelijk.![]()
Bij deze dan de oproep aan alle FOK!kers om het in heel 2006 bij te houden, zodat ik het in 2007 weet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:20 schreef Aarde het volgende:
[..]
soms veel soms weinig
de conclusie die je kunt trekken is dat de meeste mensen het niet bijhouden![]()
en wat ga je met deze - kostbare - informatie doen danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:22 schreef Merson het volgende:
[..]
Bij deze dan de oproep aan alle FOK!kers om het in heel 2006 bij te houden, zodat ik het in 2007 weet.![]()
dat is een boute stellingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:26 schreef reactiefractie het volgende:
hoe meer wc-papier je gebruikt hoe schoner je reet is
Opslaan in mijn geheugen en delen met mensen die het ook willen weten, maar vooral genieten van het feit dat ik weer wat nutteloze informatie weet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:23 schreef Aarde het volgende:
[..]
en wat ga je met deze - kostbare - informatie doen dan
dat is toch hopelijk niet alleen voor wc gebruik he ????quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:48 schreef Repeat het volgende:
ik doe denk ik 1 a 2 dagen met een rol.
Alleen voor mezelf is dat
Tot op zekere hoogte.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:26 schreef reactiefractie het volgende:
hoe meer wc-papier je gebruikt hoe schoner je reet is
400 vel is een standaard WC-rol.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:29 schreef DonnaNonna het volgende:
Het hangt af van het merk wc rol, de een verkoopt het met 8 rollen per pak en die zijn zo op, en de duurdere rollen doe je langer mee, waarschijnlijk omdat er meer papier opzit
duur = dikker dus vouw ik het minder dubbelquote:
2 keer per dag ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:28 schreef l3laster het volgende:
[..]
dat is toch hopelijk niet alleen voor wc gebruik he ????
wtf man... hoevaak schijt jij op een dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |