Kort, we zitten hier met negen man, het papier vliegt er zo maar doorheen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:54 schreef Merson het volgende:
Daarom de vraag aan jullie: hoe lang doen jullie gemiddeld met een WC-rol?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:09 schreef RecomServ het volgende:
soms een rol per keer, en soms een rol per dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In zo'n huis heb ik ook gewoond. Daar ging er per week minstens een XXXXXL familie pak doorheen, soms zelfs twee. En we waren er maar met zijn vieren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kort, we zitten hier met negen man, het papier vliegt er zo maar doorheen...
Ik verdenk sommige huisgenoten ervan dat ze het eten...
Die tip ga ik eens gebruiken...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:20 schreef Fixers het volgende:
[..]
In zo'n huis heb ik ook gewoond. Daar ging er per week minstens een XXXXXL familie pak doorheen, soms zelfs twee. En we waren er maar met zijn vieren.
Ik hoorde laatst nog ergens een tip om minder papier te gebruiken: Sla de rol een beetje plat als je dat ding ophangt. Dan rolt het minder goed af. Voor de echte krent dus!
Het moet terug te halen zijn hier. Ik gok een pak per week...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:27 schreef Merson het volgende:
Maar er is dus niemand die netjes een huishoudboekje bij houdt en daarin ongeveer na kan gaan om de hoeveel uren/dagen/weken/maanden/jaren* hij/zij* een nieuw pak WC-papier haalt?
* Doorhalen wat niet van toepassing is.
de professionele rolhouders kennen het trucje al eeuwen... let maar eens op bij bedrijven, die rollen rollen altijd heel stroef -> scheurt als je een lange trek eraan maakt. niet voor niets ... het werkt er wordt minder verbruikt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:20 schreef Fixers het volgende:
[..]
In zo'n huis heb ik ook gewoond. Daar ging er per week minstens een XXXXXL familie pak doorheen, soms zelfs twee. En we waren er maar met zijn vieren.
Ik hoorde laatst nog ergens een tip om minder papier te gebruiken: Sla de rol een beetje plat als je dat ding ophangt. Dan rolt het minder goed af. Voor de echte krent dus!
Blijkbaar, ik kende het nog niet, maar iedereen in mijn omgeving riep meteen van welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:31 schreef Aarde het volgende:
[..]
de professionele rolhouders kennen het trucje al eeuwen...
Dat is een halve rol per dagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef B03S het volgende:
Ik woon alleen en koop om de 3 - 4 weken een 12-pak, gebruik dus ongeveer 3 - 4 rollen per week.
so whatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:41 schreef 2Mini het volgende:
Je werkt bij de supermarktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Per dag gaat er wel een rol doorheen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(4 mensen in huis)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trouwens.. ik had laatst gehoord dat er zo ongeveer 12000 bomen per dag eraan moeten geloven alleen maar om wc papier te wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met hoeveel personen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het moet terug te halen zijn hier. Ik gok een pak per week...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop