Ja, dat is ook het meest mislukte karakter van het stel idd. Dat viel me ook al op ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:36 schreef ChRoNiC het volgende:
Alleen om dat ene meisje nou een vamp te noemen![]()
Niet zo erg moeilijk om daar op te komenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het meest mislukte karakter van het stel idd. Dat viel me ook al op ja.
Toen het nog een gabberhal was?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef ChRoNiC het volgende:
Iemand wel eens in Parkzicht geweest?
Gisteren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Niet zo erg moeilijk om daar op te komen.
Iemand wel eens in Parkzicht geweest?
Ik was er pas om half 11, maar toen moest ik nog driekwartier buiten wachtenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:25 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik ookhahaha
Was wel mooi feestje! Gratis bier enzo is altijd leuk
Ik vind het wel wat hebben, beetje ouderwets met schrootjes nog op de plafonds enzo, zo'n fijne jaren 70 stijl die het heeftquote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Lennox het volgende:
Zit ook op de EUR. Lelijk complex waar ik niet langer dan nodig blijf
Neem dan de bus bedrijfskundigequote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef Lennox het volgende:
vanaf Kralingse zoom naar T lopen blijft een eind
Ja, ik zit ook vaak in T en M..quote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef Lennox het volgende:
vanaf Kralingse zoom naar T lopen blijft een eind
Zit jij ook op de EUR overigens?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Neem dan de bus bedrijfskundige![]()
Ja, ik kom uit alexander dus de metro is het makkelijkst, nouja, eigelijk fietsen dan ben je er binnen 15 minuten, maar daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik neem altijd tram 21, dan kom je fijn uit voor de T/M gebouwen. Moet dat natuurlijk wel kunnen qua waar je vandaan komt.
Ja, al 6 maandenquote:
Of gewoon met bus 36. Die stopt ook op Kralingse Zoom (vroeger zelfs nog voor de HES) en dan hoef je niet dat hele stuk naar de metro te lopen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik kom uit alexander dus de metro is het makkelijkst, nouja, eigelijk fietsen dan ben je er binnen 15 minuten, maar daar ben ik te lui voor.
Ik vind eerlijk gezegd fietsen veel fijnerquote:Op maandag 20 februari 2006 15:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik kom uit alexander dus de metro is het makkelijkst, nouja, eigelijk fietsen dan ben je er binnen 15 minuten, maar daar ben ik te lui voor.
Bedrijfskundige ?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Neem dan de bus bedrijfskundige![]()
Sommige mensne deken dat allen bedrijfskunde/IBA in het T gebouw zit. Terwijl FSW er zelfs zijn computerruimtes heeft!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
Bedrijfskundige ?![]()
Ik doe Geschiedenis![]()
![]()
Econometrie&Besliskunde.... onbekende studie, behalve voor het kliekje dat tot I&E en Econometrie behoort.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:02 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Aha lacheik ook, welke opleiding doe jij dan?
Och... maakt het uit, ik heb er ook wel eens college gehad of practicum maar bij mijn weten was het voornamelijk (I)BA, mijn fout dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Sommige mensne deken dat allen bedrijfskunde/IBA in het T gebouw zit. Terwijl FSW er zelfs zijn computerruimtes heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |