Mja, wat kostte een leeg DVDtje ook alweer in het begin..quote:Op maandag 9 januari 2006 09:24 schreef Retuobak het volgende:
Voor een optisch medium vind ik 2,4GB/euro toch vrij weinig hoor. Maar goed, het spreekt voor zich dat het sowieso naar een fractie ervan moet, anders is het niet te gebruiken als opvolger voor de DVD.
quote:Finally, the media is expected to have the lowest cost per gigabyte of any commercial quality removable storage
Hoezo?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:31 schreef Tain het volgende:
Jammer alleen dat die HVD net weer een afwijkend formaat schijfjes gaat gebruiken
Je kan dan toch gewoon heel veel films op 1 schijf zetten.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:39 schreef Retuobak het volgende:
Kijk maar naar de grootte ervan.
Trouwens, Daggla, the lowest cost per gigabyte is niet alles. De cost per unit is zo mogelijk belangrijker. Want je moet ook een schijfje hebben voor je films. En wil jij 10 euro extra betalen voor een HVD straks?
Opbergsystemen moeten aangepast wordenquote:
Ja maar dan moet je dus straks voor een zo schijf enorm veel betalen als je die films allemaal legaal koopt....quote:Op maandag 9 januari 2006 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kan dan toch gewoon heel veel films op 1 schijf zetten..
En wat als iemand niet al die films wil?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kan dan toch gewoon heel veel films op 1 schijf zetten..
Zet dan meteen de WIki-link erbij: http://wiki.xboxic.com/Region-free_Xbox_360_Gamesquote:Op zondag 8 januari 2006 20:50 schreef devv05 het volgende:
Wel handige toevoeging voor dit topic meteen.
[..]
bron: lik-sang.com
neej scheel nix en kunt het gewoon op de 360 gebruiken... overzetten is appeltje-eitje trouwensquote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef devv05 het volgende:
Kun je het normale Xbox live pakket ook gewoon voor de X360 gebruiken? Scheelt dit in prijs en zitten er verder nog verschillen in? Die code moet je gewoon ergens invoeren toch?
Overzetten hoeft niet. Ik heb een X360 Live account en nooit gewone Xbox live gehad. Kan ik dan gewoon zo'n originele Xbox(1) live card gebruiken om mn X360 live account te verlengen?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
neej scheel nix en kunt het gewoon op de 360 gebruiken... overzetten is appeltje-eitje trouwens
Lees wat hij vraagt,quote:Op maandag 9 januari 2006 12:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
heb je dan een gewone xbox gekocht?![]()
Ja ok, maar dan verleng je dus je Live(1) account en zet je om na 360 Live account na het verlengen. Maar werkt het ook als je al een 360 Live account hebt en die verlengt met een Live(1) code?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb een Xbox live set gekocht voor 30 euro met PGR2 geloof ik. Dat setje over gezet naar 360Voor 30 euro 1 jaar Gold is niet verkeerd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |