Ach ja, je sjeest er zo doorheen (+ Achievementsquote:Op zondag 8 januari 2006 15:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Altijd beter dan Quake 4, men wat een poepspel
Als de demo enige indicatie was zou ik gaan voor een 5,5je. Een voldoende, maar dan ook maar NET. De framerate met name was ik absoluut niet weg van.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:35 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ach ja, je sjeest er zo doorheen (+ Achievements) en hij liep brak op m'n pc (vreemd genoeg liepen F.E.A.R. en CoD2 als een trein), kijken hoe het nu is. Vond de campaign op zich best leuk voor een keer. Ik zou de 360 versie overigens maar een hele krappe zeven geven, misschien nog wel ietsjes lager.
Demo niet geprobeerd, maar de framerate is inderdaad te triest voor woorden. 360-onwaardig. En dan maar zo trots zijn dat de Doom 3 engine zo lekker loopt op de 360...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als de demo enige indicatie was zou ik gaan voor een 5,5je. Een voldoende, maar dan ook maar NET. De framerate met name was ik absoluut niet weg van.
Zo strak is het normaal dus niet hé? Dit is overduidelijk in photomode. Ik speel @ 720p en als je in de garage loopt zie je echt nog wel wat kartels. In photomode wordt het een en al nog strakker getrokken met zo'n screen als resultaatquote:Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef BMH het volgende:
Als ik een 360 had zag het er bij mij zo uit:
[afbeelding]
Ik heb die TV namelijk ook.Het is iig beter dan ik had verwacht @ 480p.
Das mooi knul.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef BMH het volgende:
Als ik een 360 had
Ik ben toevallig gisteren eindelijk met PDZ begonnen nadat ie me in eerste instantie ook tegengevallen was. Zodra je echter het spel enigszins door hebt en op missie 1 zit qwordt het zoveel gaver. Nog steeds geen absolute topper, maar stukken beter dan ik het de eerste paar keer vondquote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mja ik weet het, maar door dat eerste matige tutorial-level haak ik al af. Stom he.. Ach ik geef em ook wel een kans, dat zeker!
. Net als dat ik verder ga met PDZ (al speelt dat zo brak imo...).
True, true.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef curry684 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig gisteren eindelijk met PDZ begonnen nadat ie me in eerste instantie ook tegengevallen was. Zodra je echter het spel enigszins door hebt en op missie 1 zit qwordt het zoveel gaver. Nog steeds geen absolute topper, maar stukken beter dan ik het de eerste paar keer vond
uit mijn hoofd DOA4 en RR6quote:Op zondag 8 januari 2006 20:27 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand welke huidige releasegames in Amerika ook geschikt zijn voor PAL Xbox 360? Wil ik even gauw weten
Fifa kun je toch ook hier kopenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:35 schreef devv05 het volgende:
Hmm, DOA4 lijkt me erg vet maar is niet mijn soort game en RR6 lijkt me mooi maar beetje saai...
Fifa 06 NTSC is niet op Europese Xbox te spelen?
Mn ouders zitten in Amerika en vroegen of ze nog kadootje voor me mee moesten nemen. Denk dat ik maar voor DOA4 gaquote:
ik weet het niet 100% zeker, maar google is je vriendquote:Op zondag 8 januari 2006 20:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mn ouders zitten in Amerika en vroegen of ze nog kadootje voor me mee moesten nemen. Denk dat ik maar voor DOA4 gaDie kan wel zeker op Europese Xbox he?
Maar of het betrouwbaar is.. Komt van een forum.quote:De volgende spellen zijn regiovrij:
Quake 4
Call of Duty 2
Condemned
Amped 3
GUN
Tony Hawk
Ridge Racer 6
De rest dat tot op heden is uitgekomen heeft een regio lock.
bron: lik-sang.comquote:Here is a list with confirmed games that are region free or that work on systems with other regions.
Working on Xbox 360 systems of all origins:
Call of Duty 2 US
Condemned: Criminal Origins US
Gun US
Quake 4 US
Tony Hawks : American Wasteland US
Amped 3 US
Working on Xbox 360 PAL:
Dead or Alive 4 US (Console needs to be set to 60Hz or controllers won't work)
Ridge Racer 6 US (doesn't matter if 50Hz or 60Hz)
Japanese Games with English voice/text/menu support:
Ridge Racer 6 (complete english, not region-free)
Perfect Dark Zero (complete english, not region-free)
Project Gotham Racing 3 (complete english, not region-free, confirmed by Bizarre)
Dead or Alive 4 (complete english, not region-free)
King Kong (complete english, not region-free)
Kameo (complete english, not region-free, confirmed by Rare)
Dan nog 10x liever PES5 (Xbox) dan FIFA 06.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:49 schreef devv05 het volgende:
Je moet toch wat zolang er nog geen PES op de X360 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |