abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33797331
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:01:49 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33797350
Maar iedereen die een beetje into het race-genre zit weet toch dat je met een grote boog om games als Ridge Racer heen moet lopen?
pi_33797818
Ach, ik heb me als kind kostelijk vermaakt in Griekse arcadehallen met RR.
Noem het sentiment.
quote:
Take 2 Interactive heeft in zijn financiële overzicht bekend gemaakt dat Rockstar aan een nieuwe game voor de Xbox 360 werkt. Dit spel zal geen vervolg zijn in een bestaande reeks, maar een geheel nieuwe titel. Het spel zal nog voor november van dit jaar verschijnen.

Eveneens zal voor november van dit jaar nog een vervolg verschijnen in een bestaande spellenreeks van Rockstar. Hoewel het beestje niet bij zijn naam wordt genoemd, gokken wij dat het hier een vervolg op Max Payne of Red Dead Revolver betreft. Over vervolgen op beide games deden zich eerder namelijk al geruchten de ronde.

Tot slot heeft Rockstar ook nog een tweede game voor de PSP in ontwikkeling, naast de nieuwe titel in de GTA-reeks. Details omtrent deze PSP-game ontbreken vooralsnog.
Ook leuk.
-
pi_33798000
GTA voor de XBOX360!!!!
pi_33798052
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
GTA voor de XBOX360!!!!
Ik heb liever een originele game.
GTA heb ik inmiddels wel gezien, .
-
pi_33798059
quote:
Dit spel zal geen vervolg zijn in een bestaande reeks, maar een geheel nieuwe titel.
pi_33798121
Is het niet gewoon Bully?
pi_33798517
quote:
Dit spel zal geen vervolg zijn in een bestaande reeks, maar een geheel nieuwe titel.
pi_33798717
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

[afbeelding]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:47:30 #35
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_33798743
ik heb sinds 2 weken een Xbox360 met daarbij NFS:MW. In het begin liep alles goed, maar sinds gisteren blijft ie regelmatig hangen... ben ik lekker bezig en ineens pats, doet ie niks meer...

nu heb ik verder geen ander spel, dus weet ik niet of het aan de xbox ligt, of aan het spel. Ik moet wel zeggen dat de cd (of dvd, wat is dat tegenwoordig waar die spellen op staan?) niet echt moeders mooiste is.
pi_33798821
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:47 schreef SqueaK het volgende:
ik heb sinds 2 weken een Xbox360 met daarbij NFS:MW. In het begin liep alles goed, maar sinds gisteren blijft ie regelmatig hangen... ben ik lekker bezig en ineens pats, doet ie niks meer...

nu heb ik verder geen ander spel, dus weet ik niet of het aan de xbox ligt, of aan het spel. Ik moet wel zeggen dat de cd (of dvd, wat is dat tegenwoordig waar die spellen op staan?) niet echt moeders mooiste is.
Tja, de dvd moet je ook niet verneuken
pi_33798831
Maak em es schoon? Je DVD bedoel ik.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:55:05 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33798994
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef twi het volgende:

Ik had gisteren een imbeciel die gewoon stil stond om me op te wachten toen ik eerste reed, en me toen tot 5, 6 keer ging blokkeren. Nummer 2 ging me voorbij, ik kwam eindelijk die eikel voorbij, verlies ik alsnog met 0,15 seconden achter terwijl ik daarvoor 10 seconden voor lag Leuk hoor...
Ja, en DAT is dus zwaar verneukeratief he... als je dan een lekkere race hebt krijg je weer zoiets. Kan me echt zo kwaad maken op LIVE he
The truth was in here.
pi_33799011
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik hou helemaal niet van arcade achtige spellen, maar op XBL vind ik de arcade sectie wel leuk.... maar kom je bij mij met een spel aan als RR6
Tja, RR6 zuigt hard op de 360. Die debug code die ik heb is echt té brak voor woorden... . geen final code natuurlijk, maar wel een slecht voorteken. Negeren die hap I'd say.
pi_33799603
Kep wel een karige preview van Fight Night Round 3 in de aanbieding maar de conlusie van die demo weten jullie ook allang.
pi_33799706
Ik vond de demo leuk... maar ik ben een van de weinigen, volgens mij.
pi_33799786
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:18 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond de demo leuk... maar ik ben een van de weinigen, volgens mij.
Ik vond de demo dus ook leuk.
pi_33799905
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:21 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ik vond de demo dus ook leuk.
Ik heb de preview even gelezen en ik ben het er eigenlijk volledig mee eens. Leuk spelletje, maar niet echt mijn ding.
pi_33800650
Vandaag COD 2 aangeschaft en ik vind 'm erg lekker tot nu toe Nu maar eens wat games uit gaan spelen voordat ik aan nieuwe begin
pi_33800924
Iemand nog tips qua arcade games? Ik heb even wik: Fable of souls gespeeld (trial) maar daar vond ik in ieder geval geen zak aan. Mutant storm is gewoon hetzelfde als geometry wars maar in een iets ander jasje en minder leuk..
Who knew?
pi_33801492
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:53 schreef washandje het volgende:
Iemand nog tips qua arcade games? Ik heb even wik: Fable of souls gespeeld (trial) maar daar vond ik in ieder geval geen zak aan. Mutant storm is gewoon hetzelfde als geometry wars maar in een iets ander jasje en minder leuk..
Outpost Kaloki X!
pi_33803075
MAG ik even klagen over de 360?

Ik heb problemen als het gaat om inloggen, profiles en savegames. Bij GUN en Quake 4 is het het geval dat ik eerst uit moet loggen eer ik een game kan starten, of juist m'n game kan laden. Waar slaat dat in godsnaam op? Meer mensen met dit probleem?
pi_33803512
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:00 schreef =HellFire= het volgende:
MAG ik even klagen over de 360?

Ik heb problemen als het gaat om inloggen, profiles en savegames. Bij GUN en Quake 4 is het het geval dat ik eerst uit moet loggen eer ik een game kan starten, of juist m'n game kan laden. Waar slaat dat in godsnaam op? Meer mensen met dit probleem?
Jij hebt niks te klagen, weet je wat pas K.U.T. is?

Dat mijn x360 verrot is, gemaakt moet worden en dus terug naar de winkel gebracht heb die met microsoft (zouden) regelendat ie gefixt zou worden. Is het inmiddels bijna ene maand later en heb ik nog steeds niks gehoord, ga ik naar de winkel staat de x360 daar nog gewoon.
Zitten ze te wachten tot microsoft hem op komt halen

Dat is pas verrot. Goede service microsft my stinking hairy ass.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_33803713
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Jij hebt niks te klagen, weet je wat pas K.U.T. is?

Dat mijn x360 verrot is, gemaakt moet worden en dus terug naar de winkel gebracht heb die met microsoft (zouden) regelendat ie gefixt zou worden. Is het inmiddels bijna ene maand later en heb ik nog steeds niks gehoord, ga ik naar de winkel staat de x360 daar nog gewoon.
Zitten ze te wachten tot microsoft hem op komt halen

Dat is pas verrot. Goede service microsft my stinking hairy ass.
Je had ook gewoon moeten bellen naar MS, dit is je eigen fout.
pi_33803925
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:19 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Je had ook gewoon moeten bellen naar MS, dit is je eigen fout.
En dan komen ze wel, als ik zelf bel ?
Die flikkers zijn ook alleen maar per vaste telefoon bereikbaar.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')