abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34826402
trapje, purplerose, weet je al wanneer jen u die afspraak hebt??

Ik heb vanavond de laatste keer therapie van deze groep... Er komt dus weer een evaluatie aan. Ik zie het wel zitten, na een paar hele moeilijke dagen vorige week is de rust er weer in mijn koppie...

In november 2004 moest ik een werkbespreking houden, ik was toen zo zenuwachtig en onzeker dat ik vantevoren huilend op de uni rondliep..

Vanmorgen hield ik weer een werkbespreking, ik was niet zo zenuwachtig, en een aantal mensen heeft mij verteld dat het een goed praatje was, erg duidelijk en helder... En ergens voelt dat best wel goed..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34833678
Mooi zo! Waar ging je presentatie over? Dat soort praatjes blijven bestwel een beetje eng, maar daar hebben meer mensen last van hoor, inclusief ondergetekende

Hier gaat alles ook zijn gangetje wel: vriendin blijft toch wel erg gesloten over wat haar nu eigenlijk echt bezighoudt. Ik weet dus niet precies hoe het met haar gaat eigenlijk, behalve dan dat ze het bestwel zwaar heeft. Verder alles goed tussen ons: zaterdag hebben we ons 9-maanden jubileum gevierd (ja, je moet vieren wat er te vieren valt!) en dat was hartstikke leuk en fijn, want het was lekker ontspannen. We zijn naar Zandvoort aan Zee geweest, lekker even uitgewaaid!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:18:43 #103
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_34835661
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:25 schreef teigan het volgende:
trapje, purplerose, weet je al wanneer jen u die afspraak hebt??

Ik heb vanavond de laatste keer therapie van deze groep... Er komt dus weer een evaluatie aan. Ik zie het wel zitten, na een paar hele moeilijke dagen vorige week is de rust er weer in mijn koppie...

In november 2004 moest ik een werkbespreking houden, ik was toen zo zenuwachtig en onzeker dat ik vantevoren huilend op de uni rondliep..

Vanmorgen hield ik weer een werkbespreking, ik was niet zo zenuwachtig, en een aantal mensen heeft mij verteld dat het een goed praatje was, erg duidelijk en helder... En ergens voelt dat best wel goed..
Degene die me belde zei dat ze contact op zou nemen als ze weer beter was maar ik denk dat ik morgen es ff ga bellen kijken of ze me niet zijn vergeten. :/

heb uiteindelijk niet de roze koeken en spekkies naar binnengeschrokt of me buik eraf gesneden dus dat is al heel wat maar er moet toch beweging in gaan komen. De therapie en ikzelf
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_34841019
Ami80, het ging over mijn onderzoeksstage, dus eigenlijk wat ik de afgelopen 7 maanden heb gedaan...

Ik was er anders dus ook veel zenuwachtiger voor, maar het viel me nu best mee..

Purplerose, je heb groot gelijk dat je er weer achteraan wil, en fijn dat je toch lief voor jezelf bent geweest
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34867718
Hartstikke goed meid, fijn om tevreden te zijn!

Gek eigenlijk dat ik je nooit ben tegengekomen op de VU...
pi_34876143
Ehm, Ami80, was dat van de VU voor mij bedoeld?
|Daar zit ik nl. niet op, ik studeer aan de RUG
pi_34877782
huh?
Was het dan Wolkje die aan de VU studeerde? Afijn, my mistake. Maar dan nog is het een schande dat je mijn zusje nooit ontmoet hebt aan de RUG
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:20:02 #108
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_34891406
Ami, zo klein is het wereldje nou ook weer niet hoor
Het is allang al toeval dat onze vriendinnetjes elkaar 'ontmoet' hebben!
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:20:28 #109
52349 purplerose
pi_34891415
Klein schopje

Heb de mensen van de kliniek aan de foon gehad en het is maar goed dat ik er zelf achter aanging natuurlijk want ze bleek beter enzo, secretariaat kwam met andere datum en dat is 21 februari geworden om half 3
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:27:45 #110
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_34891545
Haha, een heel klein schopje, aangezien ik ook in dezelfde minuut postte

Kijk, eigen initiatief...altijd goed, je kunt trots op jezelf zijn!
21 februari...nog 2 weekjes dus! Heb je weer iets om je op te richten/naar uit te kijken!
Heb je wel even gezegd dat ze onder geen beding ziek mag worden? haha!
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:41:16 #111
52349 purplerose
pi_34891792
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:27 schreef CleeJee het volgende:
Haha, een heel klein schopje, aangezien ik ook in dezelfde minuut postte

Kijk, eigen initiatief...altijd goed, je kunt trots op jezelf zijn!
21 februari...nog 2 weekjes dus! Heb je weer iets om je op te richten/naar uit te kijken!
Heb je wel even gezegd dat ze onder geen beding ziek mag worden? haha!
Als ze het waagt weer ziek te worden dan kom ik desnoods wel bij dr thuis en stelt ze me haar vragen daar maar! Zo, daar!
hehehe

Hoe gaat het daar aan jou kant CleeJee?
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:45:54 #112
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_34891862
Way to go Pruple, jij hebt het initiatief, haha, laat ze maar merken dat je jezelf belangrijk vindt!

Hier alles fijn hoor! Net afgelopen maandag reisje geboekt met mijn vriendinnetje!! Over het algemeen gaat het met haar ook zeker goed, ze heeft soms wat dipjes, maar die hebben nog niet direct geleid tot veranderingen in haar eetpatroon, dus dat is top! Vorig weekend weer wat bij de Mac gegeten
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:58:18 #113
52349 purplerose
pi_34892125
Dat klinkt idd helemaal toppie CJ!
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:59:43 #114
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_34892158
Maar Purple, besef je wel hoe sterk je bent geweest door in de moeilijke periode jezelf niet toe te staan de makkelijke eet-weg te nemen?
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:31:30 #115
52349 purplerose
pi_34892907
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:59 schreef CleeJee het volgende:
Maar Purple, besef je wel hoe sterk je bent geweest door in de moeilijke periode jezelf niet toe te staan de makkelijke eet-weg te nemen?
Mja, dat valt een beetje weg omdat ik paar dagen daarna alsnog heb zitten snacken als een verslaafde dan kan ik daar niet trots meer op zijn, nu het liefste zou ik nog steeds alles van me af willen snijden, ik walg er gewoon van heb ook erg bloederige dromen, veel aliens ook

Dus nee, ik vind me eerlijk gezegd slap omdat ik het alsnog heb gedaan dat snacken, ik snap mezelf dan ook niet, wat is er nou moeilijk aan 6x kleine beetjes per dag te eten
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:38:56 #116
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_34893039
Hmmm, kan me voorstellen dat je daar van baalt....en dat je jezelf niet snapt, kan ik me ook indenken....het is alleen dat je nu nuchter in je hoofd bent, en het nu niet snapt....op dat moment was je de controle verloren....en komende periode zal er gewerkt worden aan het creeëren van handvaten om dat wel meer onder controle te krijgen....
pi_34893176
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:45 schreef CleeJee het volgende:
Way to go Pruple, jij hebt het initiatief, haha, laat ze maar merken dat je jezelf belangrijk vindt!

Hier alles fijn hoor! Net afgelopen maandag reisje geboekt met mijn vriendinnetje!! Over het algemeen gaat het met haar ook zeker goed, ze heeft soms wat dipjes, maar die hebben nog niet direct geleid tot veranderingen in haar eetpatroon, dus dat is top! Vorig weekend weer wat bij de Mac gegeten
Geef jij effe het slechte voorbeeld joh!

@Purple: Geef jezelf ook een beetje de ruimte: het zal niet van de ene op de andere dag opeens goed gaan. Feit blijft dat je het een tijdje goed hebt uitgehouden en dat is knap! Dat het daarna een beetje mis ging dat kan gebeuren. Misschien kun je zo'n eetbui de volgende keer weer iets beter voelen aankomen en jezelf ertegen in bescherming nemen door bijvoorbeeld afleiding bij vrienden te zoeken of zo...
pi_34893384
purplerose, probeer anders 6 keer per dag eens wat meer te eten, dat scheelt vast ook wel wat in trek voor eetbuien...

Ik eet op een dag ongeveer dit:
6 boterhammen
3 zuivelprodukten
2 stuks fruit
avondeten..
En dan zit ik echt wel vol genoeg zodat trek iig geen trigger meer vormt voor eetbuien
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:59:19 #119
52349 purplerose
pi_34893466
Mja, het is niet alleen eetbuien, het is ook dat het nu overgelopen is in periodes met constant eten, ik heb dan ook constant trek en onrustig ervan. Heel de dag, eten, eten, eten, eten, eten

kheb echt de discipline en doorzettingsvermogen van een natte dweil zeg, ik had in die tijd dat ik thuis zit al zoveel dingen kunnen doen enz en dan ga ik weer schuldig voelen en boos en dan begint het gebeuren opnieuw he
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:04:41 #120
52349 purplerose
pi_34893591
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:55 schreef teigan het volgende:
purplerose, probeer anders 6 keer per dag eens wat meer te eten, dat scheelt vast ook wel wat in trek voor eetbuien...

Ik eet op een dag ongeveer dit:
6 boterhammen
3 zuivelprodukten
2 stuks fruit
avondeten..
En dan zit ik echt wel vol genoeg zodat trek iig geen trigger meer vormt voor eetbuien
Mja, ik heb al verschillende lijsten en schema's en weet ik het allemaal gemaakt om er ritme en regelmaat en goeie voeding en beweging in te krijgen, maar ik hou dat dan vaak maar ff vol
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:12:49 #121
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_34893785
Purple....het is inderdaad een negatieve gedachten-spiraal.....wat heeft je tegen gehouden om thuis dingen te doen? was het een te veel aan dingen? dan kun je wellicht van te voren je voornemen 2 of 3 dingen ook echt te gaan doen...
En waardoor kwam je er niet aan toe? Duidelijke reden of gewoon geen zin in?
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:23:26 #122
52349 purplerose
pi_34894033
Gewoon geen fut, helemaal nada
Dan slaap ik maanden eigenlijk 'teveel' dan weer maanden haast niet, dus naast dat ik al moe ben van de ME ben ik er nog es dubbelop moe van slecht slapen, slecht denken, slecht voelen. En ja, voor wie doe ik het, ik hoef voor niemand op te staan, voor niemand me huis netjes te hebben, voor mezelf hoeft het al niet zo, diep van binnen verdien ik het toch allemaal niet, ben het niet waard.
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:29:36 #123
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_34894186
Je voelt je nu waarde-loos.......bekend probleem......en juist dat waade-loos voelen is een grote oorzaak van de trubbels......en toch, weet je eigenlijk zelf ook wel dat je van veel waarde bent voor velen en je zelf soms ook wel ziet dat er echt wel wat in je zit!
pi_34894206
Het is ook moeilijk hoor, vooral als je alleen maar thuis zit en je dus ook absoluut geen ritme hebt verder...
Het helpt echt alsje er toch nog even uit moet soms voor afspraken en dergelijke..
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:37:21 #125
52349 purplerose
pi_34894367
Het frustreert me gewoon enorm dat ik het er niet uitkrijg nog!
Ik ben #$%#&$^&*@#% 31jaar, dan moet ik toch wel iets op het goeie spoor hebben staan ofwa?

Het andere dat me frustreert
Ik was vroeger ab-so-luut NIET zo, ik was vrolijk, bruisent, ik was zelfverzekerd, in schrille tegenstelling tot wat ik nu ben, een klein bang vogeltje die al angstig wordt aan de gedachte van het minste of geringste wat zich voordoet.

Gatverdamme!

sorrie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')