abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:05:30 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33792052
Heet hier iedereen welkom aangezien we nergens nieuwe enthousiaste Fotters kunnen verwelkomen en ze een warm hart kunen toedragen

Dus introduceer je hier (ook voor bestaande Fotters)

Ik ben dus Re , fotografeer voornamelijk modellen en landschappen, ik kom hier graag omdat het meestal wel gezellig is en je lekker beetje kunt kleppen over alle dingen rondom het nemen van een lekker foto en je houdt er nog eens iets aan over . Ik heb mijn eigen kleine studio waar al veel van gebruik wordt gemaakt, verder probeer ik veel te reizen en verschillende culturen en mensen op de gevoelige plaat te zetten

[ Bericht 1% gewijzigd door Re op 07-01-2006 10:30:32 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:25:15 #2
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33792217
Nou dan meld ik me toch maar even, in de hoop iets bij te kunnen dragen aan FOT.

Ik ben Puckzzz,

Fotografeer nu serieus een jaar, met veel plezier. Op FOT heb ik al veel geleerd over fotografie.
Ik fotografeer eigenlijk alles wat beweegt ( en niet beweegt ) Ik richt me vooral op portretfotografie, heb sinds kort ook een kleine studio waar ik al veel gebruik van heb gemaakt.
Ik zet ook graag mensen op de geloelige plaat
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:31:12 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33792275
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
Nou dan meld ik me toch maar even, in de hoop iets bij te kunnen dragen aan FOT.

Ik ben Puckzzz,

Ik zet ook graag mensen op de geloelige plaat
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:59:24 #4
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33792615
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 10:31 schreef Re het volgende:

[..]

snel editen he?

oops..is dit SC?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:42:48 #5
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_33794958
ik ben dus Blackbully
of BB makkelijker typen

ik maak graag foto's van modelletjes
mensen trekt me het meest. dieren zijn ook wel leuk maar met huisjes en boompjes heb ik niet zoveel
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_33795118
Of HM2 of HM2 Whatever you like.

Ik hou me nogal veel bezig met snap-shots, concert- en een kleinbeetje modelfotografie.

Vind mezelf ver onder de maat presteren, daarom post ik niet veel foto's.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:55:25 #7
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33795339
Tha_Erik is de naam, maar met slechts Erik neem ik al genoegen.

Op fotografisch gebied een nieuweling. Geen eigen camera, geen andere fotografische hulpstukken. Ik maar vrij weinig foto's, maar heb plezier in het bekijken van al die prachtige platen hier. Ooit hoop ik er zelf goed in te worden, en genoeg geld te hebben voor de voorzieningen die ik daarvoor nodig heb.
FOT is sinds een paar maanden één van mijn lievelingsforums, aangezien het er altijd wel gezellig is , en de modjes een geweldig gevoel voor humor hebben .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:58:02 #8
40714 Subhuman
Televised confession
pi_33795417
Hoi, ik ben Subhuman, ik ben modje van dit forum en ik ben niet geliefd bij sommige users.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:59:01 #9
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33795444
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:58 schreef Subhuman het volgende:
Hoi, ik ben Subhuman, ik ben modje van dit forum en ik ben niet geliefd bij sommige users.
Bekend om zijn goede grappen aan het begin van het nieuwe jaar
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_33795491
Hoi, ik ben Lynx666, ik ben modje van dit forum, en ik ben al zelfs minder geliefd bij sommige users dan mijn collega hierboven. . Hoi Sub .
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:00:55 #11
15985 huiz
Man in Black
pi_33795513
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:58 schreef Subhuman het volgende:

Dat krijg je van die flauwe grappen

Ik ben Huiz, ik fotografeer graag maar moet deze hobby helaas afwisselen met een erg druk leven. Verder lees ik hier elke dag mee maar post soms wel erg weinig
Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:09:09 #12
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_33795759
Halle, ik ben Schanulleke, en ongeveer (op de kop af) een jaar geleden heb ik een DSLR gekocht, waarmee ik ben begonnen met serieus fotograferen. Ik kom hier graag omdat FOT een uitstekende informatie-bron is, en omdat de maandelijkse wedstrijd ook iedere keer weer leuke leermomenten geeft.
Daarnaast omdat het gezellig is natuurlijk, en niet in de laatste plaats omdat ik gewoon een beetje internetverslaafd ben
Ik gebruik de camera voor het fotograferen van van alles en nog wat, waarbij mij de combinatie van liefde voor de natuur en fotografie eigenlijk het beste bevalt.
Life is what you make it.
pi_33796596
hellow : Ik ben minolta en net als schanulleke ben ik ongeveer een jaar geleden begonnen met fotografie.Ik ben blij dat ik FOT heb gevonden omdat ik hier heel wat vragen kan stellen en antwoorden kan geven . Ik heb nu een minolta z10 (compact) maar binnen enkele maanden ga ik een DSLR kopen toevalig ook van minolta
hja eu ik fotografeer het liefste landschap (waardoor ik er meer respect voor) kreeg ,sport,nacht
Dat was het (denk ik)
pi_33797654
Hai Ik ben Esto. Ik heb fotografie altijd al erg leuk gevonden maar sinds ongeveer een jaar ben ik er echt serieus mee bezig... Ik fotografeer alles wat los en vast zit maar mijn voorkeur gaat toch uit naar mensen, dieren en landschappen (natuur etc.). Ehm........ Ik vind FOT erg leuk en gezellig, ik post niet zo gek veel maar leer wel erg veel van andere!
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_33797939
Ik ben Dennet en ik kan mezelf wel klassificeren als glas-junk, maar dan wel alleen het juiste spul, Pentax primes dus .
Ik fotografeer zo'n beetje alles, behalve geënsceneerde modellen rommel(niet mijn dingetje). Candids vind ik dan wel weer leuk en daar leent de DS zich uitstekend voor. In combinatie met een snelle prime is de camera makkelijk schietklaar onder je jas te dragen. Voor de rest ben ik wel een natuur-, landschap-, reis-fotografeerder(let op!!! geen fotograaf ).

Ik post afentoe wat en kijk hier meestal elke dag wel een keertje.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:25:42 #16
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_33797998
Nou ik ben erwtje, of pea, net wat je wil. Mijn virus is begonnen toen ik een digitale camera kocht in 2002. Inmiddels heb ik een DSLR aangeschaft, maar heb nog heel wat te leren. Ik fotografeer alles wat los en vast zit. Vooral als ik weer eens lees hoe iemand een bepaalde mooie foto gemaakt heeft dan ga ik dat ook proberen. Ik vind het erg leuk om mensen op de foto te zetten, en daar dan meteen een gezellig middagje van te maken. Ook vind ik het leuk samen met een andere liefhebber (of meerdere) op pad te gaan om ergens wat te fotograferen.

[spam]Op mijn site zie je wat ik zoal fotografeer http://www.peaspictorial.com [/spam]

Op fok vind ik naast de leerzame momentjes ook een aantal leuke mensen met wie je af en toe kan babbelen.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_33799514
Ik ben dus Jelleee, maar noem me maar gewoon Jelle ofzo want.. daarom.

Ik fotografeer nu ongeveer een jaar, met mijn Nikon..
Heb pasgeleden een Minolta Dynax 7000 gekregen, en nu ga ik proberen om daar mee overweg te kunnen, analoog is toch weer wat wennen..

Nja
zo gek vaak post ik niet, en meestal zul je me vinden bij verbeter mijn foto, slowchats, showcases, of macro fotografie.. hou niet zo veel van landschap foto's, maar meer van portretten, macrofotografie of abstract ofzo.

Später!

.. EN BINNEKORT NAAR IJSSCULPTURENFESTIVAL IN LEIDENNN !!

Nee.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:00:07 #18
107802 Keasis
Sappy pathetic little me.
pi_33801138
Hoi, ik ben Keasis. Ik heb in mijn leven slechts 3 keer een analoge camera in mijn handen gehad. Tot gisterenavond 11.30 was ik ook amper in het FOT forum geweest.

FOK!fotograaf zaterdag 7 januari 2006 @ 16:20:48 #19
73911 ultra_ivo
pi_33801753
Wat minder actief op fok, maar ik kom nog altijd dagelijks kijken
Ik ben Ivo, vanwege m'n fietsexcapades ga ik hier als Ultra_Ivo door het leven. M'n eerste spiegelreflex kocht ik een jaar of 20, een Praktica MTL5B, een merk waarvan ik nog altijd een aantal exemplaren heb liggen. Sinds een jaar ben ik vrijwel helemaal over op de DSLR, een Pentax istDs, net als MacroTough voorzien van primes.
Ik hou me vooral bezig met reis en reportagefotografiek, afgewisseld door wat sportfotografie.
pi_33805217
Hallo Ik ben Stil.
Ik lees hier meer mee dan dat ik post, doe mijn naam dus eer aan.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:21:12 #21
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_33805638
Weljaaa... ik ook maar weer eens posten... want dat heb ik volgens mij al paar maanden niet gedaan. Dat ligt niet aan fok, maar aan een druk leventje op he moment. Maar ben nu ongeveer drie kwart jaar in het trotse bezit van een nikon d70. Portret/model spreekt me het meest aan, maar dan niet helemaal zwaar in de make-up enzo. gewoon lekker beetje lol maken en wat plaatjes schieten.

Voorlopig ben ik nog beetje rustig, maar het kan zomaar weer eens zo zijn dat ik actief ga posten. we shall see...

have fun met jullie fotocameraatjes in ieder geval!
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:34:12 #22
9791 janhu
Wij zijn slechts sterrenstof..
pi_33814966
Hallo, ik ben dus janhu, en heel lang heeft het fotografievirus in mij een sluimerend bestaan geleid. Altijd veel lol in gehad, maar uiteindelijk alleen tijdens vakanties de moeite genomen foto's te nemen.

Sinds ik anderhalveweek eindeijk eens een fatsoenlijke digitale camera heb gekocht heb, is het nu al veel meer een hobby van me aan het worden dat steeds meer tijd in beslag lijkt te nemen .
Life is a whim of several billion cells to be you for a while. - Anonymous
pi_33816547
hoi ik ben Donna en ik heb geen ervaring met fotografie en ik heb een camera in mijn telefoon 1.0 megapixel
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:54:25 #24
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_33817999
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef donnahvh het volgende:
hoi ik ben Donna en ik heb geen ervaring met fotografie en ik heb een camera in mijn telefoon 1.0 megapixel
Maar je bent weer wel een prettig model

Hoi, ik ben RonaldV (en da's geen Romeinse V ). Ik fotografeer nu een jaartje of 20, eerst analoog en nu digitaal. Ik fotografeer graag en van alles, maar voornamelijk vliegtuigen en modellen. Helaas ontbreekt het me te vaak aan tijd, die moet ik echt weer eens gaan maken.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 8 januari 2006 @ 22:34:23 #25
128964 furore
scharlaken-groen
pi_33848752

ik ben *furore* en ik ben redelijk vaak voor de camera te vinden en op beeld te zien... echter, dan bewegend...
Ik zit en sta ook wel eens stil, en dat dan gewoon omdat ik het leuk vind, omdat ik (thema-)portretten leuk vind om te doen en te zien, en omdat ik zo af en toe castingfoto's nodig heb.

Verder heb ik een topic staan in Vraag en Aanbod die vaag met fotografie te maken heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')