naar de exit geweest en cinema in rotterdamquote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:51 schreef moemoe het volgende:
ik kom net teutg,, van rvbeda
wat de jij nog op>
Die draait Benchmarks.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:14 schreef devzero het volgende:
Een echte nerd doet wel wat anders dan gamen
En hoe laat gaat 't worden deze avond?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:18 schreef Janetje het volgende:
Voor mij is het nog avond hoor...
Deze avond wordt het noch ochtend...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
En hoe laat gaat 't worden deze avond?
Ja zor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:18 schreef Janetje het volgende:
Voor mij is het nog avond hoor...
Zor?quote:
Beetje kerel gaat gewoon door dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:35 schreef mcyodogg het volgende:
Tering, ik ben ook een keer vrij, maak ik er meteen half zes van....and counting
Dat moet makkelijk te doen zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:01 schreef remlof het volgende:
Need coffee!![]()
Moet gvd om 10 uur in Dortmund zijn...
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat moet makkelijk te doen zijn![]()
gewoon ff flink gassen op de oberhausen straight![]()
Arnhem-Dortmund, 150 km zoiets, waarvan het grootste deel over limietloze autobahnen, dan kun je rustig nog een paar kopjes extra pakken, alleen ff opletten op de Duitse A2 daar zijn ze lekker aan de weg aan het knutselenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:03 schreef remlof het volgende:
[..]
yep, lekker rustig op de weg... planken en keihard muziek aan!
Yep, heb het anderhalve week geleden ook al gereden... Alleen was het toen midden op de dag, dus drukker. En saaier want ik had nog geen autoradioquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Arnhem-Dortmund, 150 km zoiets, waarvan het grootste deel over limietloze autobahnen, dan kun je rustig nog een paar kopjes extra pakken, alleen ff opletten op de Duitse A2 daar zijn ze lekker aan de weg aan het knutselen
geen autoradioquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, heb het anderhalve week geleden ook al gereden... Alleen was het toen midden op de dag, dus drukker. En saaier want ik had nog geen autoradio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |