Beste Fokkers,
Vanaf 1 januari 2006 zouden de belspelletjes aanbanden worden gelegd.Volgens
dit berichtOnlangs zijn op verschillende blogs e.d deze irritante, misleidende games in opspraak geraakt en ik ga gebruik maken van de Klaagbaak.
Vanavond ( 7 januari ) staat de tv op sbs6. Ik zit al meer dan 2 uur te luisteren naar mensen die toch in deze "onzin" trappen. Mensen zullen reageren: zet dan af, of ga je nest in... Maar het is nou eenmaal zo.
![]()
De opdracht:
7 letterwoord, en bij het begin stond de M aan het begin. Mensen bellen en geven hun antwoorden. Zelfs een meisje van 11 jaar! Althans die mocht geen antwoord geven, want de praattrut was op haar hoede en vroeg even of haar ouders in de buurt waren. Nou die konden niet aan de telefoon komen. Rede: moeder was ziek (aldus het 11 jarige meisje
![]()
) Het gesprek kost je 60cent per gesprek en het gaat een stukkie rapper. Nu staat bijna een uur de "e" achter de M en mensen blijven maar dezelfde antwoorden geven, dus betekend dat mensen net inschakelen. Personen die thuis komen van het stappen en ff bellen.
Nog een beller, een schorre stem geeft het antwoord: Melodie. (4x al gezegd) En was heilig van overtuigd dat dát! het antwoord was. Hilarisch
![]()
Pure oplichterij, want als er in de "computer" Melodie staat, dan passen ze dat echt wel ff aan. Dit is speculatie, maar ik zou het ook zo doen. Want wie controleert het?
Ach.. 2:52 ze hebben nog een letter gegeven. de "o" het is dus nu :: Me..o..
Een nieuwe gast, antwoord: Meteoor. 3de keer alweer. De prijs is wel: 1000 eutjes gegarandeerd!
Meedoen, werd 2:53 geantwoord... Helaaas
![]()
weer niet goed! raar he
Nieuwe beller: Samir, eerst was het HIWUUAAJEEEJAHAA, maar vervolgens kwam er uit: Mentor.. Uuhm Samir? je komt een letter te kort. Ach weer een nieuwe beller: Meteoor - weer niet! Nu hebben we hans, Methode zijn antwoord. Helaas weer niet goed
Gemiddeld elke minuut laten ze een beller door.. Flink cashen daar....
Al met al, er is geen touw meer aanvast te knopen aan dit verhaal..
Stop gewoon met het bellen, naar deze gelegaliseerde oplichterij.
Oh nog 1 beller, Meteoor weer niet goed! potverdikkie let eens op mensen! 6de keer al. Ach nog 1tje voor het slapen gaan: Mevrouw...... hmm niet juist.
Ze pepert nog ff in, dat je met 1000 euries aardig wat kan doen...
Het is nu "geile reclame" ik hou het voor gezien. Heb ff me hart gelucht, thnx