ik zie het probleem niet. usenet wordt toch niet opgeheven en zo komen er steeds meer uploaders bij. de mensen die niet kunnen uploaden doen het toch niet dus zoveel extra bagger krijg je niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja Usenet wordt wel erg bekend inmiddels.![]()
Wat is het voordeel van Azureus tov utorrent?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:05 schreef the900 het volgende:
Azureus
Ik ken niks anders, en ik ben er wel tevreden meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:06 schreef ixio het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van Azureus tov utorrent?
Behalve dat het resources vreet, wat eigenlijk dus een vet nadeel is?
Uploaden is wel strafbaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:05 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet. usenet wordt toch niet opgeheven en zo komen er steeds meer uploaders bij. de mensen die niet kunnen uploaden doen het toch niet dus zoveel extra bagger krijg je niet.
er zijn geen voordelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:06 schreef ixio het volgende:
[..]
Ik was ook tevreden met ABC, totdat ik utorrent ontdekte...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:06 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ken niks anders, en ik ben er wel tevreden mee
waarom de 2 beste eigenlijk niet ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:58 schreef bxie het volgende:
ik had eerst bearshare maar ik wil die reclame dingen niet dus ik wilde graag weten waar jullie muziek en films mee downloaden en dan niet newsgroups en torrent
azureus en bearsharequote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:08 schreef WithMe het volgende:
Bearshare Lite, eMule en Azureus.
Ik gebruikte ook een hele tijd Azureus, maar het vreet inderdaad resources. Daarnaast kreeg ik problemen als ik tegelijkertijd dMSN (mercury) gebruikte, waarschijnlijk omdat beide programma's de JVM gebruiken ofzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:06 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ken niks anders, en ik ben er wel tevreden mee
Ik vind er bijna alles mee wat ik wil hebben.quote:
Dat laatste kan Azureus ook hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik gebruikte ook een hele tijd Azureus, maar het vreet inderdaad resources. Daarnaast kreeg ik problemen als ik tegelijkertijd dMSN (mercury) gebruikte, waarschijnlijk omdat beide programma's de JVM gebruiken ofzo.
Mij bevalt BitSpirit prima.
Ook wel leuk is BitTornado, dit alleen als je bijvoorbeeld een klein stukje van een grote download wilt downloaden. Met dit progje kun je precies selecteren welke files je wel en niet wilt hebben, handig als je bijvoorbeeld een bepaald nummer van een album even snel wilt hebben of een bepaalde aflevering uit een serie die alleen in zijn geheel te vinden is.
Wat is cabos?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:09 schreef thedude0 het volgende:
[..]
azureus en bearshare![]()
utorrent en cabos![]()
Aha. Nou goed, ik gebruik liever BitSpirit omdat het een stuk lichter is, makkelijker werkt en een fijnere GUI heeft. En als ik BitTornado nodig heb dan download ik het eventjes.quote:
En zo'n beetje bijna elke andere client geloof ik. Utorrent ook.quote:
Volgens mij is Usenet juist zo'n beetje de oudste manier om te sharen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja Usenet wordt wel erg bekend inmiddels.![]()
Sinds breedband zoveel zombie netwerken oplevert is het begin van usenet toch echt zelf ontwilkkelde software het zogenaamde freesource principequote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Volgens mij is Usenet juist zo'n beetje de oudste manier om te sharen.
Dat werd toch eerder op grote schaal gebruikt voor sharen van films e.d. dan P2P netwerken ?
ik gebruik ook azureusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:06 schreef ixio het volgende:
[..]
Mooi is dat hé, die Russische download sites.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:11 schreef StefanP het volgende:
Muziek: www.mp3search.ru. 10cent per track, vrijwel alles hebben ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |