Ik ben er zelf erg trots op overigens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:02 schreef Furious het volgende:
Doank.
Dat zei ik als een omhoogketsing van m'n eigen dunk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
Dat kan ik begrijpen, ik vind het ook een hele eer dat deze door jou geopend is.
Ja. Ik stel mezelf eigenlijk wel een beetje te leur. Maar m'n toetsenbord maakt zo'n herrie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
Maar dit is ook pas je eerste topic vandaag toch?
Doos?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:12 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik vind ook dit een topic die je kunt bestempelen met het synoniem voor het vrouwelijke geslacht.
een vaginatopic?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:12 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik vind ook dit een topic die je kunt bestempelen met het synoniem voor het vrouwelijke geslacht.
Je vleid me.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
mooi topic hoor
ik zag vandaag ludo sanders in a'dam.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:42 schreef LudoSanders het volgende:
Hier!
Nederland is ook zo groot..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:43 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik zag vandaag ludo sanders in a'dam.
Klootviolen, dan zijn jullie zeker stermaatjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nederland is ook zo groot..
Maar Furious, ik las net dat wij kloons zouden wezen. Althans dat was wat ik eruit op maakte.
lekker belangrijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:51 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen, dit is voor het eerst dat we elkaar "spreken".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |