Niet dat ik me kan herinneren in ieder geval, maar wie weet dusquote:
Dan gaat het over zeven verschillende soorten zaad in de knoflooksaus, tochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:53 schreef teknomist het volgende:
Onbetaalbare grap als barman.
Volgende stap is shoarma-boer worden..
Wijn dan wellicht?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:57 schreef PsyCha het volgende:
Ik drink geen bier, dus nee.
Ja Dropka zekerquote:
Ah, okee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vind rode toch wel wat lekkerder dan die witte.
Voor sommigen helaas wel inderdaadquote:
Neeh, klopt. Je bent toch een meisje?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:09 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik ben ook geen stoer bikkel zoals jij.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, klopt. Je bent toch een meisje?
geprobeerd, maar puur is toch lekkerder.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vodka drinkende meisjes zijn wel koel, mits geen energiedrankjes enzo erdoor.
Ik ken er wel een paar die er niet vies van zijn. Maar die komen dan uit Rusland, Oekraine, Bulgarije, Polen, Tsjechie enzo. Nederlandse vrouwen kunnen niet zuipen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vodka drinkende meisjes zijn wel koel, mits geen energiedrankjes enzo erdoor.
Ben jij ook een Oostblokker?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:12 schreef PsyCha het volgende:
[..]
geprobeerd, maar puur is toch lekkerder.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:15 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar die er niet vies van zijn. Maar die komen dan uit Rusland, Oekraine, Bulgarije, Polen, Tsjechie enzo. Nederlandse vrouwen kunnen niet zuipen.(Behalve dikke verlebberde studentes)
whahaha, doet me aan Dumb&Dumber denken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:15 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Wel gehoord dat iemand z'n been warm voelde worden, bleek één van z'n vrienden aan de andere kant van de hangtafel te staan pissen
Dan is 't nog functioneel, in 'n kroeg heb je 't al warm natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:17 schreef PsyCha het volgende:
[..]
whahaha, doet me aan Dumb&Dumber denken.
Goedzo! Maarre waar woon je nu dan? Stadverrader!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Volgens mij Hagenees als ik die avatar zie.
* -Wolf- geboren Hagenees!
Ach, jah. Tuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Volgens mij Hagenees als ik die avatar zie.
* -Wolf- = geboren Hagenees!
Ik ben iemand die niks uitsluit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Nopez, jammer anders had het wel wat kunnen worden he?
![]()
Niet ver van DH hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Goedzo! Maarre waar woon je nu dan? Stadverrader!
er is nog hoop! YESquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben iemand die niks uitsluit.
Nee. Verschil moet er wezen.quote:
Klinkt als een fout biermerk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:25 schreef -Wolf- het volgende:
Zal ik voor de gein eens zeggen dat iemand uit Praag (rijmt op Den Haag) een Prager wordt genoemd?
De logica is dus ver, heeeeeeeeel ver te zoeken.
De logica is duidelijk natuurlijk. Hoe heet Den-Haag ook alweer netjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:25 schreef -Wolf- het volgende:
Zal ik voor de gein eens zeggen dat iemand uit Praag (rijmt op Den Haag) een Prager wordt genoemd?
De logica is dus ver, heeeeeeeeel ver te zoeken.
Ik word er ook niet opgewonden van. Heb jij nooit eens Holgerbier gedronken in Rotjeknor? Met vrienden gingen we dan een avondje 'Holgeren'. Lekker aan het goedkope bier.quote:
's-Gravenhage.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De logica is duidelijk natuurlijk. Hoe heet Den-Haag ook alweer netjes?
's-Gravenhage en Den Haag is zonder -quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Mijn Different is eigenlijk Holger.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik word er ook niet opgewonden van. Heb jij nooit eens Holgerbier gedronken in Rotjeknor? Met vrienden gingen we dan een avondje 'Holgeren'. Lekker aan het goedkope bier.
Belgisch Park?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik drink Atlas-bier. Halve liter met 8.5 % alcohol voor 70 eurocent @ AH.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik word er ook niet opgewonden van. Heb jij nooit eens Holgerbier gedronken in Rotjeknor? Met vrienden gingen we dan een avondje 'Holgeren'. Lekker aan het goedkope bier.
Duh, dat weet ik wel. Dat vertel ik altijd aan buitenlandse vrienden. Altijd lachen om ze dat te laten proberen uit te spreken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat bedoel is dus. Dus waarom zou zo'n 'Hagenaar' niet ''s-Gravenhager' kunnen worden genoemd.quote:
mag ik jouw zeik proeven?quote:
dude, je bent voor ajax.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:28 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Duh, dat weet ik wel. Dat vertel ik altijd aan buitenlandse vrienden. Altijd lachen om ze dat te laten proberen uit te spreken.
Wel eens van een 's-Hertogenboscher gehoord?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat bedoel is dus. Dus waarom zou zo'n 'Hagenaar' niet ''s-Gravenhager' kunnen worden genoemd.
Je hebt zelfs ajacieden hier in Rotterdam wonen.quote:
Ik kan je vertellen dat ik op m'n oude werk veel, heeeel veel adressen onder ogen kreeg en Denhaag, Den-Haag en Den haag zijn vaak de revue gepasseerd. Overigens vaak dan met een allochtone naam van de bewoner.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef PsyCha het volgende:
[..]
's-Gravenhage en Den Haag is zonder -
Jah, wel eens van gehoord inderdaad!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wel eens van een 's-Hertogenboscher gehoord?
Dat is echt geen porum, man!.
Dus? Familie zat die voor ADO is.quote:
hihiquote:
heeeeeeeeel vroeger schreef ik ook met streepje. Maar ik ben dan ook een allochtoon. Misschien verklaart dat het wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik op m'n oude werk veel, heeeel veel adressen onder ogen kreeg en Denhaag, Den-Haag en Den haag zijn vaak de revue gepasseerd. Overigens vaak dan met een allochtone naam van de bewoner.
Den Haag!
Is het geen Ljouwert??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:32 schreef skiczukie het volgende:
En dan nu voor jullie, het is Leeuwarden, en niet, Leeuwàrden.
duhquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:32 schreef skiczukie het volgende:
En dan nu voor jullie, het is Leeuwarden, en niet, Leeuwàrden.
Limburger zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:32 schreef PsyCha het volgende:
Maar ik ben dan ook een allochtoon.
dat wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Er zijn toch twaalf of mis ik iets.
dan pak je toch een lekker biertjequote:
Dwaas. Wat zei nikky toen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:43 schreef gelly het volgende:
Ik heb m'n kop wel eens in een regenton gestoken om wakker te worden terwijl ik er de vorige nacht in gezeken had. Telt dat ook ?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:44 schreef PsyCha het volgende:
OMG, ik heb het nu echt superkoud. Ik krijg afkickverschijnselen.
Boeie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:44 schreef Pony-Lover het volgende:
verdomme!!!!!
het ging hier over pis drinken
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan pak je toch een lekker biertje![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:57 schreef PsyCha het volgende:
nikky, nikky. Die met zo een paarse naam.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Die was toen nog niet in de picture.
Hehehe, okee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Die was toen nog niet in de picture.
Hoe heb je in die regenton kunnen zeiken? Laddertje ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef gelly het volgende:
Overigens hoorde ik pas nadat ik m'n hoofd erin had gestoken dat ik erin had gezeken. Maar dat zijn detailsIk kon me er vrij weinig van herinneren. Dat zijn de leukere feestjes
Het was zo'n ding die tot je middel kwam, niet zo'n hele grote dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoe heb je in die regenton kunnen zeiken? Laddertje ofzo?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Het was zo'n ding die tot je middel kwam, niet zo'n hele grote dus.
Niet eens naast dat ding, maar ik had echt 3 uur ofzo geslapen.. Ik dacht van, hé, een ton met koud water..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]En toen heb je naast dat ding liggen maffen, je wilde wakker worden, op je knieën, hoofd onder water?
ik ook niet, maar ik ga zeker niet mijn eigen pis drinken vanavondquote:
Ik hoop ook niet dat het ooit zover komt bij mijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:18 schreef bofneger het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik ga zeker niet mijn eigen pis drinken vanavond![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:58 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb trouwens wel eens Oranjeboom gedronken, de 'party-versie'. Dat komt vast in de buurt.
Appel-sap dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:57 schreef PsyCha het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |