Niet dat ik me kan herinneren in ieder geval, maar wie weet dusquote:
Dan gaat het over zeven verschillende soorten zaad in de knoflooksaus, tochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:53 schreef teknomist het volgende:
Onbetaalbare grap als barman.
Volgende stap is shoarma-boer worden..
Wijn dan wellicht?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:57 schreef PsyCha het volgende:
Ik drink geen bier, dus nee.
Ja Dropka zekerquote:
Ah, okee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vind rode toch wel wat lekkerder dan die witte.
Voor sommigen helaas wel inderdaadquote:
Neeh, klopt. Je bent toch een meisje?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:09 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik ben ook geen stoer bikkel zoals jij.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, klopt. Je bent toch een meisje?
geprobeerd, maar puur is toch lekkerder.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vodka drinkende meisjes zijn wel koel, mits geen energiedrankjes enzo erdoor.
Ik ken er wel een paar die er niet vies van zijn. Maar die komen dan uit Rusland, Oekraine, Bulgarije, Polen, Tsjechie enzo. Nederlandse vrouwen kunnen niet zuipen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vodka drinkende meisjes zijn wel koel, mits geen energiedrankjes enzo erdoor.
Ben jij ook een Oostblokker?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:12 schreef PsyCha het volgende:
[..]
geprobeerd, maar puur is toch lekkerder.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:15 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar die er niet vies van zijn. Maar die komen dan uit Rusland, Oekraine, Bulgarije, Polen, Tsjechie enzo. Nederlandse vrouwen kunnen niet zuipen.(Behalve dikke verlebberde studentes)
whahaha, doet me aan Dumb&Dumber denken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:15 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Wel gehoord dat iemand z'n been warm voelde worden, bleek één van z'n vrienden aan de andere kant van de hangtafel te staan pissen
Dan is 't nog functioneel, in 'n kroeg heb je 't al warm natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:17 schreef PsyCha het volgende:
[..]
whahaha, doet me aan Dumb&Dumber denken.
Goedzo! Maarre waar woon je nu dan? Stadverrader!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Volgens mij Hagenees als ik die avatar zie.
* -Wolf- geboren Hagenees!
Ach, jah. Tuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Volgens mij Hagenees als ik die avatar zie.
* -Wolf- = geboren Hagenees!
Ik ben iemand die niks uitsluit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Nopez, jammer anders had het wel wat kunnen worden he?
![]()
Niet ver van DH hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Goedzo! Maarre waar woon je nu dan? Stadverrader!
er is nog hoop! YESquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben iemand die niks uitsluit.
Nee. Verschil moet er wezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |