200 euro is veels te weinig voor alles boven die 120GB staat. Maar je hebt gelijk, 2,8 Ghz is niet high-end.quote:2,8 Ghz high-end, hou eens op man. Ik bied 200 Euro en dan mag je alles wat onder die 120 GB HD schijf staat zelf houden.
Ik hoef die zalman niet, dus mag/kan je die verkopen aan een ander. In welke kleur is die NEC2500A van jou? Is die 2 generatie ouder dan bijvoorbeeld NEC4550?quote:Als iemand anders interesse heeft in de rest wil ik best los verkopen.
Ik zie trouwens wel dat daar de standaard koeling op zit, en op deze dus een zalman. Verder is mijn Hdd iets groter
Ik heb geen idee of de onboard nic het doet of niet, nooit geprobeerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:39 schreef Ken_X het volgende:
[..]
200 euro is veels te weinig voor alles boven die 120GB staat. Maar je hebt gelijk, 2,8 Ghz is niet high-end.![]()
[..]
Ik hoef die zalman niet, dus mag/kan je die verkopen aan een ander. In welke kleur is die NEC2500A van jou? Is die 2 generatie ouder dan bijvoorbeeld NEC4550?
Je hebt ook een netwerkkaart te koop. Doet het onboardnic van jouw moederbord het niet dan? En is jouw moederbord compleet met toebehoren zoals een I/O shield?
Moet je me toch even vertellen wat een I/O shield is. Ik bewaar normaliter alles wat ik bij computerspul koop dus heb dat waarschijnlijk ook nog wel, dusssssquote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef Ken_X het volgende:
177,50 euro inclusief voor:
Asus P4C800-E Deluxe, Intel Pentium 4 2,80GHz en Maxtor DiamondMax Plus 9, 160GB.
Zalman of originele koeler hoef ik niet. Ook niet die NEC2500A. Hij is volgens mij uit in 2003. Is eigenlijk goed genoeg voor mij, maar de kleur is helaas niet mijn type.
Heb je tevens toebehoren van je moederbord? Ik kan niet zonder I/O shield. Ik wil liever geen gat in mijn computer hebben.
Altijdquote:Op maandag 9 januari 2006 20:12 schreef Retarded het volgende:
Nijmegen, das lekker dichtbijKan ik hem ook in werking zien bij jou thuis?
I/O shield wordt ook wel een afdekplaat genoemd, denk ik.quote:Moet je me toch even vertellen wat een I/O shield is. Ik bewaar normaliter alles wat ik bij computerspul koop dus heb dat waarschijnlijk ook nog wel, dusssss
Jep, die heb ik zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:56 schreef Ken_X het volgende:
[..]
I/O shield wordt ook wel een afdekplaat genoemd, denk ik.
http://www.rackmount.com/Rackmt/ATXIOShields.htm
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:28 schreef LaZZ het volgende:
450 voor alleen de PC.
Al besloten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Heb al wel een hoger bod via speurders, alleen deal is nog niet helemaal rond
Nouja, overdrijven is ook een vakquote:
Neehoor, heb totaal geen interesse in wat voor soort xbox dan ookquote:Op maandag 16 januari 2006 23:21 schreef Santello het volgende:
haha was maar waar
maar mial me
dan vertel ik wat er uniek aan is
ja maar als je eens bekijkt of je alle losse onderden zo kwijt kan... als dat uiteindelijk je hele pc is.. kan je ze toch ook los verkopen?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:17 schreef Hare het volgende:
Ik zie meerdere mensen reageren voor losse onderdelen, maar vooralsnog blijf ik nog steeds voor 1 geheel gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |