ik ook niet maar je suggereert dat de turken antwoord 3 stemmen en dat daarom iedereen hier 1 zou moeten stemmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:45 schreef FBtje het volgende:
ik denk niet in rassen Beer, jij wel?.. niet zomaar aannames doen..
Goed nummerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:48 schreef RX_Shorty het volgende:
Kom mensen gewoon relaxed...
Ben een boom...
Bomen zijn relaxed...
dat suggereer ik niet, dat is zo.. hoe je van een onzintopic iets serieus kan maken is mij een raadselquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:46 schreef -Beer- het volgende:
[..]
ik ook niet maar je suggereert dat de turken antwoord 3 stemmen en dat daarom iedereen hier 1 zou moeten stemmen.
Principes, maar oke het is al laat boeie laat maar gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:50 schreef FBtje het volgende:
[..]
dat suggereer ik niet, dat is zo.. hoe je van een onzintopic iets serieus kan maken is mij een raadsel
Ja, welke niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weer een poll door fok beinvloed![]()
Ja tuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 03:52 schreef Nosh het volgende:
birkaç kendini bilmez futbolcunun ve yöneticinin davar davranislarini ve hareketlerini ört bas etmeye çalisiyoruz, maksat TR'nin ismi karalanmasin yani..
lütfen tanidiklariniza gönderin bu linki, yirtinin, kurtarin bu futbolcularin kiçini!!
Jeweettoch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |