En dat word het zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:53 schreef melke het volgende:
Hallo allemaalSpannend zo'n nieuw forum!
Hahahahahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat dacht ik al dat je er zo over dacht, zal nog eens keertje iets voor je doen![]()
De laatste films van Bond zijn al niet meer gebaseerd op de boeken van Ian Flemming. Zoveel heeft hij er nooit geschreven namelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is dat toch tegenwoordig dat er alleen maar remakes uitgebracht wordenZijn de ideeen op?
Als we dat gaan doen, begin ik weer met een anti fanclub!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
Kunnen we dit forum niet beter Hotel Big Bart noemen?![]()
![]()
het was wel koud hoor, langs de dijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HahahahahaDe bloemen hebben mooi gestaan hoor.
Hai Melke![]()
Wat ben je toch een schatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ik ook, maar je kan hem blijven zien. Net als iemand die uit 1964 komt nooit verveelt![]()
Kan ik me mee verenigen, en dan pas ik ook mijn sig aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
Kunnen we dit forum niet beter Hotel Big Bart noemen?![]()
![]()
goedemorgen Melkequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:53 schreef melke het volgende:
Hallo allemaalSpannend zo'n nieuw forum!
en dan sluit ik me daar onmiddellijk bij aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als we dat gaan doen, begin ik weer met een anti fanclub!!
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet je eerlijkheidsgewijs bekennen dat ik het zelf niet meer weet![]()
![]()
T bier doet zn werk iets te goed denk ik
Stel je toch voor dat je daar iedere dag staatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
het was wel koud hoor, langs de dijk![]()
Die wint wel, ze heeft haar ogen meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
en dan sluit ik me daar onmiddellijk bij aan
Monique moet winnen
true.. maar dat was het punt nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De laatste films van Bond zijn al niet meer gebaseerd op de boeken van Ian Flemming. Zoveel heeft hij er nooit geschreven namelijk.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ik me mee verenigen, en dan pas ik ook mijn sig aan![]()
Dat heb ik ook als het in de buurt van je werk is wil je er niet weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alsje eenmaal in de buurt van Aalsmeer hebt gewoond wil je nergens anders meer wonen![]()
Geen idee, dacht dat hij bij jou wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goedemorgen Melke![]()
![]()
De nachtploeg begint al weer te arriveren zie ik
Waar blijft Palm???
Bonnie moet winnen en vooral katsbezopen daar de hele tijd rondlopen. Maakt haar cultstatus alleen maar groter!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Monique moet winnen
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Monique moet winnen
the things you could do with those........... ehm.. eyes.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die wint wel, ze heeft haar ogen mee![]()
Is toch geen kwestie van winnen? Ze moeten zo veel mogelijk geld voor het goede doel inzamelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Monique moet winnen
tsja lieverd.. jij doet niet mee.... anders zou ik natuurlijk willen dat jij wintquote:
Nee, doe ik niet, alleen voor speciale gelegenheden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat je daar iedere dag staat![]()
Nope helaas niet, maar jij maakt alles goed natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:57 schreef melke het volgende:
[..]
Geen idee, dacht dat hij bij jou was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |