Ik request een temp ban, voor forum vervuiling en noobiej gedragquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef v-girl het volgende:
haha sorry mensen, ik wilde dit topic nog weghalen, maar volgens mij gaat dat niet, ik krijg morgen al het antwoord te weten, maar toen had ik dit al gepost, en kon ik alleen maar de inhoud weghalen sorry!
nou het was meer andersom, hij vond me zomaar op skype en hij vind me hier op fok:S en ik snap wel hoe die me op skype heeft gevonden, maar niet hoe hij me op fok heeft kunnen vinden, dus wilde ik ook weten wie hij wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef AlohaXa het volgende:
Voordat er mensen zijn die zijn identiteit onthullen. Besef je wel eerst dat je nog niet weet wat v-girl met die jongen gaat doen. Het kan iets onschuldig zijn als digi-stalking.
Maar voor je het weet, staat ze voor zijn deur. Gooit ze een ruitje in. Wordt de jongen met fysiek geweld aangerand en vervolgens voor dood achtergelaten.![]()
Post eens een foto van jezelf. We willen eerst weten wie jij bent!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef v-girl het volgende:
[..]
nou het was meer andersom, hij vond me zomaar op skype en hij vind me hier op fok:S en ik snap wel hoe die me op skype heeft gevonden, maar niet hoe hij me op fok heeft kunnen vinden, dus wilde ik ook weten wie hij was![]()
Ja idd Pics!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf. We willen eerst weten wie jij bent!![]()
hm kay wat dacht je, dat het bericht : ik vind jou overal meisjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:28 schreef kayz het volgende:
ik weet al wie hij is, dus is niet meer nodigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf. We willen eerst weten wie jij bent!![]()
Neej, ik drukte 12 knoppen tegelijk in en toen bleef dit overquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef v-girl het volgende:
[..]
hm kay wat dacht je, dat het bericht : ik vind jou overal meisje, me bang zou maken?
Ze moet ook nog een beetje oefenen hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:30 schreef PsyCha het volgende:
quoten lukt je nog niet echt he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |