dat gedrocht jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:15 schreef TehRockstar het volgende:
De 16-jarige dus?
op jouw leeftijd zou ik ook alleen maar voor de sex gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben niet verliefden hoop het ook niet te worden voorlopig
hij wil de vriendschap nie kapot laten gaan, door een relatie, als het uit zou gaan... of zoietsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef error het volgende:
[..]
hmmm, dat klinkt als nog heel veel werk te doen
hahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:18 schreef error het volgende:
[..]
op jouw leeftijd zou ik ook alleen maar voor de sex gaan![]()
jij noemde hem zoquote:
wat moet je nou bij je ouders?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef Andyvie het volgende:
Ergens doe ik toch iets verkeerd. Ik ga in het weekend naar mijn ouders om niet alleen te zitten, maar nu zit ik nog alleenErgens is er in de communicatie iets mis gegaan.
Zou JD misschien zijn posts van vannacht even kunnen vertalen? Ik kon er naar mate de nacht vorderde steeds minder wijs uit...
Hell yeahquote:
wrijf het er maar in.... teefquote:
*wantrouwend kijk*quote:
zoveel nog? 2 uur per maand, en ik ben het alweer zat... kvind feestdagen nie voor niets hel...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wat moet je nou bij je ouders?ik vind 2 uur (zondagavond) per week al meer dan genoeg
2 dagen in de week gemiddeld. Ik vind het altijd gezellig, maar ik kan ook erg goed opschieten met mijn moeder.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
zoveel nog? 2 uur per maand, en ik ben het alweer zat... kvind feestdagen nie voor niets hel...
ok ik dump mijn was ook altijd bij mn oudersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*wantrouwend kijk*
Ik ben niet groen hoor.
@blubber: ik heb geen zin om in mijn eentje te zijn in het weekend en op deze manier hoef ik niet mijn eigen was te doen
Mijn moeder koopt me alleen maar af.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*wantrouwend kijk*
Ik ben niet groen hoor.
@blubber: ik heb geen zin om in mijn eentje te zijn in het weekend en op deze manier hoef ik niet mijn eigen was te doen
Volgende maand sta jij daar met hem te zoenen hoor, trut!quote:
Jou bitch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef Cybart het volgende:
mn bitch is boodschappen doen ... dan ga ik maar klungelen in mn music maker
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef Cybart het volgende:
mn bitch is boodschappen doen ...
Nee, jouW bitchquote:
hey zo praat je niet over je moeder!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef Cybart het volgende:
mn bitch is boodschappen doen ... dan ga ik maar klungelen in mn music maker
Ik lag niet! Jeez, ik zoende alleen maar!quote:
De eerste keer!!?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lag niet! Jeez, ik zoende alleen maar!
Laat meda's de eerste x sinds tim
MAG IK OOK EEN KEER GEZOEND WORDEN!!!!?!!!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De eerste keer!!?
En al die verhalen over,
en
dan?
Nee met jou heb ik ook niet gezoend!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:55 schreef Just-Dennis het volgende:
Euhm euhm
Volgens mij waren het er meer, en vooral niet de laatste..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
en
?
= Dr Sjoerd? Die heb ik pas 1x gezien
= Miguel. 1 date me gehad, niet gezoend.
= ? (als het is wie ik denk dat het is dan gaan we daar hier niet over uitwijden!!)
Nee gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee met jou heb ik ook niet gezoend!
quote:
Poekesnoetie!quote:
Ik wil dr niet aan denken!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
al dat geitenhaar *spuug spuug prrt*
Ik moest gister nog aan iemand uitleggen dat ik toch al wel de Liquid (in Breda, maar ik bedoelde eindhoven) in magquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:58 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik wil dr niet aan denken!
En jij bent al 25+ dus waarschijnlijk al versleten en verrimpeld
Ang3l is nog kei knap enzo hoor..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:58 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik wil dr niet aan denken!
En jij bent al 25+ dus waarschijnlijk al versleten en verrimpeld
Maar het idee alleen al, 27...........quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest gister nog aan iemand uitleggen dat ik toch al wel de Liquid (in Breda, maar ik bedoelde eindhoven) in mag
Eng hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:01 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Maar het idee alleen al, 27...........
En over een paar jaar ben jij het ook.. fijn vooruitzicht heh?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:01 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Maar het idee alleen al, 27...........
Kun je nagaan, Hij ziet er nu al zo verlept uit... en hij is nog geeneens 27!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En over een paar jaar ben jij het ook.. fijn vooruitzicht heh?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je nagaan, Hij ziet er nu al zo verlept uit... en hij is nog geeneens 27!
Wat is je geheim!? Oil of Olaz?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je nagaan, Hij ziet er nu al zo verlept uit... en hij is nog geeneens 27!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |