Lag er ook dik bovenop hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar dat wisten wij gisteren ook al...
Yeah!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
moet je eens de backstreetboys en anthrax tegelijk kopen, willen mensen me de bsb al meteen inpakken
maar, mijn grootste muzikale held, is nog altijd, en zal ook altijd zo blijven: nick cave and the bad seeds
ik zwerf tussen children of bodom, en james bluntquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
mja ene moment heb ik keiharde doommuziek opstaan en een paar minuten later fleetwood mac of sting
I am NOT!quote:
je spreekt jezelf tegenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:56 schreef Cairon het volgende:
[..]
I am NOT!
het is niet wederzijds, en hij heeft al lang en breed voor jou gekozen, dus die vlieger gaat niet op.
Zal ik dan heel grof zijn en hem vervolgens naar jou sturen om getroost te worden?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:56 schreef Cairon het volgende:
en hij heeft al lang en breed voor jou gekozen
you tainted him now I can't go near him on any other level than just platonic friendship.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik dan heel grof zijn en hem vervolgens naar jou sturen om getroost te worden?
Ik iig niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef error het volgende:
Jongens doe eens een update; wie is er vlieft en op wie?
niet?quote:
STFU n00bquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef error het volgende:
[..]
niet?
volgens mij wel, maar je wilt het vast niet toegeven
maar daar werk je hard aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:11 schreef Burner82 het volgende:
ik ben wel verliefdmaar hij nie op mij
![]()
ik doe me best jaquote:
hmmm, dat klinkt als nog heel veel werk te doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik doe me best jamaar hij wil me voorlopig alleen als goeie vriend
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |