quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
En weet je wat hier ook mag, Beav?
quote:
En ik ben nog niet eens jarig!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
En op jezelf geilen wordt ook gewaardeerd.
Staan die laatste twee antwoorden los van elkaar of is er een verband?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Op Dizers linkerbil.
Enkel na de seks.
Nou nee, ik heb wel wat beters te doen op mijn vrije zaterdagavondquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
wie gaat er zo allemaal idols kijken
Nou...in de buurt van zijn bil zal er ook wel een plekje vrij zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Staan die laatste twee antwoorden los van elkaar of is er een verband?
Oh, het was een spelletjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je snapt het niet, oetlul.
Ik had het over het rijtje Pitt-Law-Bupatih!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, het was een spelletje. Ik denk dat Bupatih er niet bij hoort dan.
whehehequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, het was een spelletje. Ik denk dat Bupatih er niet bij hoort dan.
Ik niet, want ik krijg er toch geen eenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:56 schreef Bupatih het volgende:
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!
WIJ WILLEN DE AWARDS!WIJ WILLEN DE AWARDS!
WIJ WILLEN DE AWARDS!
WIJ WILLEN DE AWARDS!
WIJ WILLEN DE AWARDS!
WIJ WILLEN DE AWARDS!
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb wel wat beters te doen op mijn vrije zaterdagavond.
Zelfs JIJ hebt een award gewonnen.quote:
Volgens mij was je aardig in de running voor the award voor meest bitchy opmerkingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik niet, want ik krijg er toch geen een![]()
JE KAN ER NOG STEEDS EEN WINNEN, HOOR!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik niet, want ik krijg er toch geen een![]()
VOOR DE EERSTE KEER PRESENTEERT BUPATIH DE:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JE KAN ER NOG STEEDS EEN WINNEN, HOOR!
En anders maak ik er wel een voor jou.
Dude.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
VOOR DE EERSTE KEER PRESENTEERT BUPATIH DE:
[afbeelding]
WAT NOU SAAIE AWARDS? DOE MEE MET DE BUPAWARDS ALS JE EEN KEER WAT ANDERS WIL
* NOMINATIES GELIEVE AAN TE GEVEN MIDDELS DE BOLD-TAGLeukste Sapristi-moment
Lekkerste Andijvie-babe
Grootste Bupatih-fan
Beste KD-lookalike
Een-na-beste Zoolander-imitator
Stemmen worden waarschijnlijk op 23 april 2018 geteld
Alleen omdat jij geen enkele Bupaward zal winnen.quote:
Je wilt niet weten wat ik daarvoor heb moeten doen..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfs JIJ hebt een award gewonnen..
Eerst post je een link, en vervolgens ga je in een nieuwe post zetten wat er in die link staatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alleen omdat jij geen enkele Bupaward zal winnen.
En omdat je een zuurpruimpje bent.
Omdat Tania zo makkelijker kan stemmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eerst post je een link, en vervolgens ga je in een nieuwe post zetten wat er in die link staat.
Postopkrikken noemen we dat!
Hij is mod van het postoprkrikforumquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Postopkrikken noemen we dat!
ONZ IS GEEN POSTOPKRIKFORUM JA.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij is mod van het postoprkrikforum
Aan de mods ligt het niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nog altijd hoop dat het weer als vroeger wordt Bu..
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan de mods ligt het niet.We hebben 5 keitoffe mods!
Maar ja...waar is de oude garde?
Waar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
zucht overal dat gerel
kword er dood moe van..
In Frankrijk zijn ze ook al tijden bezig!quote:
Die wordt weggepest door de nieuwe garde als ze weer briljante topics openen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan de mods ligt het niet.We hebben 5 keitoffe mods!
Maar ja...waar is de oude garde?
Hoe noemen ze een tampon in het Deens?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar vooral dat gezeik van die prupke in US
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Nee, maar bij mij zijn het allemaal kwaliteitspostsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:09 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ben niet diegene die elke keer als een cijferfetisjist de stats-topics checkt.![]()
![]()
Op zulke momenten moet je maar eens flink aan de bel trekken en dan zal ik ze hard toespreken! Want dat kan natuurlijk niet door de beugel!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die wordt weggepest door de nieuwe garde als ze weer briljante topics openen.
Ik had Roos te vroeg gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die wordt weggepest door de nieuwe garde als ze weer briljante topics openen.
Ja, maar dat zijn er bij jou maar 6quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook wel eens.. dat je in zoveel topcis gereageerd hebt dat je niet meer het niet meer bij kan benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |