P.S.quote:
Eindhoven topic bewoners:
Eindhoven-Volvo Tank-pizza-boer: r8ality
Eindhoven-topposter-qua-postaantal-dan: blieblie
Eindhoven-haar-in-een-sixties-kapsel: Febster
Eindhoven-irritantheid: Flowdesign
Eindhoven-YMCA man: omegaproject
Eindhoven-DAF-tuner: daNpy
Eindhoven-Zusje: deBje
Eindhoven-Fossiel: Juup©
Eindhoven-Sjonnie: ArTic
Eindhoven-PocketPCneger: Mex_
Eindhoven-euro-biljet-fetisjist-reserve zeeuw: Blueman
Eindhoven-alto-Einstein: Anthraxx
Eindhoven-homo-danwel-gay-of-issie-nou-bi: Jerruh
Eindhoven-sweeties: gazylady, silverpearl, laralove, Inu
Eindhoven- op-zoek-naar-neuk-slachtoffers: electrocute, FlowDesign
Eindhoven-vrouwelijke-oldbies: Partygurl, amaranta
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef ArTiC Eindhoven-Sjonnie het volgende:
Kleine hint voor het volgende aanstormende topic...dat moet 784 zijn (thnx amaranta)
trustequote:
jaaaaa die....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Partygurl het volgende:
[quote]Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Van die schoenen net over je enkel met een vierkante neus en een klein hakje..van die oerlelijke ouderwetse hakketakschoentjes
halloquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:42 schreef Juup© het volgende:
Hallooooooooooooo.
Je bent een topic te ver..eigenwijze limburgerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:42 schreef Juup© het volgende:
Hallooooooooooooo.
quote:Uw zoekbewerking - hakketakke schoenen - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
* Gebruik minder zoekwoorden.
hahahahaha....vrouwen weten meteen waar het over gaat als het over schoenen isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef blieblie het volgende:
Does een foto van die schoenen, google levert mij dit:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bent een topic te ver..eigenwijze limburger![]()
Dus dat zijn jouw schoenen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:46 schreef Partygurl het volgende:
[afbeelding]
zoiets...alleen dan nog erger *ril*
Taalinstellingen: Helmondsquote:
Ouw skoenquote:
Zoiets ongeveer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:52 schreef blieblie het volgende:
Van die lekkere elastieken shoes.
Dat is net zo een ramp als schoenen met klitteband.
Imho dan... endezo
Auw skoênquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ouw skoen
Of hoe is dat op plat Hellemonds
Ik had ze in '81 vast al...hip!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:54 schreef LaraLove het volgende:
klitterband.....dat is zo...1985
Een two tone bruine voormalig SRV wagen? Die staat al jaaaaaaaaaaaaren regelmatig tegenover het stadsschouwburg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:55 schreef Juup© het volgende:
Rijden wij vanavond naar de AH in Blixembosch, staat er een Pizza wagen. I.p.v. een friettent op wielen was dit een pizzatent op wielen
Lapen?quote:
quote:
Nog nooit gezien hehequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een two tone bruine voormalig SRV wagen? Die staat al jaaaaaaaaaaaaren regelmatig tegenover het stadsschouwburg.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:46 schreef Partygurl het volgende:
[afbeelding]
zoiets...alleen dan nog erger *ril*
Hoi Umaquote:
Darling...laat zienquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ouderwets, niet mooi, niet meer aantrekken
Slapen![]()
![]()
![]()
Uit dezelfde serie, dat wel. Ik heb nog net geen bontjas en gouden kettingen. Als iemand die wilt lenen voor een fotoshoot ooit: graagquote:
omgquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uit dezelfde serie, dat wel. Ik heb nog net geen bontjas en gouden kettingen. Als iemand die wilt lenen voor een fotoshoot ooit: graag
[afbeelding]
"De pimploser, helemaal alleen in zijn neukhok met een fles whisky."
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uit dezelfde serie, dat wel. Ik heb nog net geen bontjas en gouden kettingen. Als iemand die wilt lenen voor een fotoshoot ooit: graag
[afbeelding]
"De pimploser, helemaal alleen in zijn neukhok met een fles whisky."
heb ik al gepost, was iets met heel veel bloot, een beetje wit fluffy opplakspul en roze haar geloof ikquote:
Oh die jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
heb ik al gepost, was iets met heel veel bloot, een beetje wit fluffy opplakspul en roze haar geloof ik.
Sex op de werkvloer?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:49 schreef DuchessX het volgende:
@ Juup©: Moet de topictitel niet zijn "Schandalen bij het GGZE"?
privacy en de zo, foto's sturen is anders, hier op het world wide web voor jan en alleman is andersquote:
Haha! flow, heb je toch nog je woordgrapjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:49 schreef DuchessX het volgende:
@ Juup©: Moet de topictitel niet zijn "Schandalen bij het GGZE"?
Niet op de werkvloer, in een apart hokjequote:
jeej telefoondienst op zaterdag..lekker wakker gebeld worden om 09.15uurquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:33 schreef gazylady het volgende:
Goeimooorgen! Opstaan! Rise and shine!![]()
stuur maar door danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:35 schreef gazylady het volgende:
[..]
privacy en de zo, foto's sturen is anders, hier op het world wide web voor jan en alleman is anders![]()
Als wel zo was geweest had je cabaretier moeten wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:58 schreef daNpy het volgende:
Mijn leuke woordgrappen kwamen niet allemaal aan
Dat is nou de generatiekloof hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:13 schreef daNpy het volgende:
Ze snapten ze gewoon niet (49+ publiek)
gevatte woordgrappen zijn ook zo 2 topics terugquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:58 schreef daNpy het volgende:
En ik was gister nog op het feestje van de pa van Joost. Mijn leuke woordgrappen kwamen niet allemaal aan
Maar het was wel gezellig
Gewoon een nacht doorhalen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef amaranta het volgende:
goedemorgen,
Ik weet niet hoe ik dat maandag ga aanpakken. Na twee weken uitslapen weer om 7 uur mn bed uit....
Moet je 'juffen'?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef amaranta het volgende:
goedemorgen,
Ik weet niet hoe ik dat maandag ga aanpakken. Na twee weken uitslapen weer om 7 uur mn bed uit....
Pak een microfoon en leef je uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:40 schreef Blueman het volgende:
Iemand btw enig idee hoe ik aan de jingle kom van: "Een bericht waar niemand op zit te wachten?"
Kan die zo snel niet vinden via google en zie daar ook niet zo snel hoe ik op audiofragmenten kan zoeken.
En dan wel dat ik hem kan downloaden en niet moet kopen via een ringtonesite!
Voorbestemd!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:55 schreef r8ality het volgende:
Matsonic mobo en niet willen opstarten. Gezever of voorbestemd?.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:51 schreef FlowDesign het volgende:
Komt m'n Pa ineens met een Alfa 159 voorrijden... "En wat vind je van deze?" *zucht
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:51 schreef FlowDesign het volgende:
Komt m'n Pa ineens met een Alfa 159 voorrijden... "En wat vind je van deze?" *zucht
[afbeelding]
Dag zusterquote:
1. Ja dat is Feb.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:10 schreef amaranta het volgende:
Ik vind dat je op die foto, als jij het bent feb, een veel mooier kapsel hebt dan dat je nu hebt.
en als je het niet bent, dan vind ik het kapsel dat die jongen heeft wel iets voor jou....
1. Ja dat is Feb.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
1. Ja dat is Feb.
2. Van wanneer is die foto?
3. Waar heb je die foto gevonden?
4. Ik denk niet dat Feb naar die lelijke arrogante bardoos wijst.
Feb heeft daar geen kort haarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
1. Ja dat is Feb.
oke dan
2. Van wanneer is die foto?
van toen feb nog kort haar had
3. Waar heb je die foto gevonden?
bostonpubsite
4. Ik denk niet dat Feb naar die lelijke arrogante bardoos wijst.
oke dan
Ik vind dat ook behoorlijk eng. Hoop dat mijn kinderen, als ik die later heb, en als er dan nog scooter wordt gereden, niet zo'n leipe scooterrijders worden als hun vader dat vroeger was.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:42 schreef FlowDesign het volgende:
't zal je maar gebeurenBlij dat ik mijn scootertijdperk zonder blijvende schade overleefd heb
Een vriend van een vriendin van mij is tot op zn nek verlamd. Lijkt mij geen pretje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef Partygurl het volgende:
Tsjah denk je dat niet veel keuze hebt he...gewoon doorgaan met je leventje voor hoever dat mogelijk is
Ik ga vandaag eens niet uit...en jullie?
Dat is overigens een uitspraak die ik niet snel meer in de mond zal nemen. Verder gaan met je/,mn leventje...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef Partygurl het volgende:
Tsjah denk je dat niet veel keuze hebt he...gewoon doorgaan met je leventje voor hoever dat mogelijk is
Wat een paardquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:07 schreef amaranta het volgende:
en wijs je soms hiernaar?
[afbeelding]
Waarom niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is overigens een uitspraak die ik niet snel meer in de mond zal nemen. Verder gaan met je/,mn leventje...
Een paar jaar geleden vroeg mn broertje aan mij wat ik zou doen als hij er niet meer zou zijn. Ik antwoordde daarop, nou ja gewoon verder gaan met mn leven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:58 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Waarom niet?
Tis wel erg vervelend maar je zal toch verder moeten...
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden vroeg mn broertje aan mij wat ik zou doen als hij er niet meer zou zijn. Ik antwoordde daarop, nou ja gewoon verder gaan met mn leven.
Een paar weken later was hij er dus niet meer...
Achja ik denk dat het voor hem een soort van bevestiging was dat het wel goed zou komen met mij.quote:
Is inderdaad erg heftig. En zeker als je het niet verwacht, dat komt behoorlijk koud op je dak.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:03 schreef Partygurl het volgende:
Zou best eens kunnen
Lijkt me trouwens wel heftig om afscheid te nemen van iemand met zo`n jonge leeftijd en waarvan je het niet verwacht.
Zo heeft mijn vader ook een broer gehad die heel jong is overleden. En dat hoorde ik ook pas veel later van mijn oma...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:10 schreef blieblie het volgende:
Wellicht een rare vergelijking, maar mijn moeder heeft een zusje gehad die op jonge leeftijd is overleden aan een ziekte (ik geloof toen ze 5 was) en ik heb tot mijn 14de nooit geweten dat ik eigenlijk een tante hoor te hebben.
Ik kan me dat dus helemaal niet meer herinneren, hoe zo'n band voelt. Best wel erg eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:13 schreef Partygurl het volgende:
Ik kan me er echt totaal niets bij voorstellen omdat ik zelf geen broertjes of zusjes heb.
Weet niet hoe die band is tussen broers/zussen.
Lijkt me wel raar hoor..
Ik moet er niet aan denken dat zij ook nog dood gaan...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:20 schreef Partygurl het volgende:
Hmm ja...daar zul je idd mee moeten leren leven.
Het enige erge wat ik aan enigkind zijn vind is dat je er alleen voor komt te staan bij het overlijden van je ouders..dan ben je pas echt alleen
daar ga ik gelukkig ook niet vanuitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:23 schreef Partygurl het volgende:
Moet je ook maar niet van uit gaan dat dat snel gaat gebeuren...
Als ik daar aan denk word ik ook met de minuut chagerijniger
Ikke ook niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb geen kabeltjes en tjap..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:37 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb de 600..maar volgens mij moet dat met een of ander programma en kabeltje toch
Heeft je pc wel BT?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:37 schreef amaranta het volgende:
Heeft er iemand hier een samsung D500?
En zo ja, hoe de fuk moet je fotos naar je pc sturen?
Via BT lukt het me niet. En deze pc heeft geen infrarood.
ja en die staat gewoon aan.quote:
Toestel en de pc zijn dus gekoppeld.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja en die staat gewoon aan.
En ik kan wel bestanden van de pc naar de telefoon sturen.
En Morad is denk ik niet bereikbaar voor dat soort dingen...
Waarom niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja en die staat gewoon aan.
En ik kan wel bestanden van de pc naar de telefoon sturen.
En Morad is denk ik niet bereikbaar voor dat soort dingen...
Met je O&N kaartje ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:10 schreef omegaproject het volgende:
Zometeen tussen 22u en 00u gratis zuipen in de Stunt
Alleen die shows van Theo Maassen, waarvan ik Neuk het Systeem ff opnieuw moet kopiëren, want daar is een vette kras op gekomenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:36 schreef blieblie het volgende:
Mag ook wel voor die prijs.
Ach, flink zuipen, haal je het er wel uit.
Flow, heb jij die stapel DVD's nog gekopieert van Debby?
Zou je ze 2 keer willen kopieren?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alleen die shows van Theo Maassen, waarvan ik Neuk het Systeem ff opnieuw moet kopiëren, want daar is een vette kras op gekomen
Deze week ff regelen, dan wil ik die shows van Hans Teeuwen ook meteen kopiëren.
Ik kopieer ze sowieso als images naar m'n HD, dus komt goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zou je ze 2 keer willen kopieren?.
Yeahquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik kopieer ze sowieso als images naar m'n HD, dus komt goed![]()
slicksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die slicks zijn er zo vanaf geschroeft, das geen probleem.
Op vakantie of ook echt wonen?quote:
Polsbandjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:01 schreef amaranta het volgende:
Waarom kun je met je o&n kaartje nog terecht bij de stunt?
Heb je je kaartje toen niet ingeleverd ofzo?
Of is er toen iets misgegaan?
Wanneer doe jij eigenlijk 2de stage?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef FlowDesign het volgende:
Nou tis zo dat ik m'n afstudeerstage van een half jaar daar wil doen en Joost gaat proberen daar een jaar te studeren. Hoe het daarna gaat zien we dan wel weer.
*kuch* vrijstelling *kuch*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wanneer doe jij eigenlijk 2de stage?
Rare vraag wellicht, maar waarom heb je daar vrijstelling voor?quote:
Omdat ik goed benquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef febster het volgende:
[..]
Rare vraag wellicht, maar waarom heb je daar vrijstelling voor?
Maar heb je het al voor elkaar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Omdat ik goed ben![]()
Nee, omdat ik al 2500 uur voor OGD heb staan en dat is binnen de ICT.
Maar wij gaan naar de stad, dagdag
wat is een boequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef blieblie het volgende:
Dit blijft me verbazen:
Febster en The Shining
Uit: Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 15
Verbaast me overigens al een boe's topic of 15.
Boe is boequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
wat is een boe
en heeft feb haar of hem inderdaad geneukt?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Boe is boe
En waarom denk je dat het me verbaast dat Feb in een neuk lijstje staat met erachter "theshining".
The Shining ken ik via Fok!, destijds vele uren samen kletsend op msn doorgebracht, helaas had ze toen een vriend (want het is een best knappe vrouw). Overigens is dat wel een jaar of 4 á 5 geleden... (en we hebben samen een paar SC topics op onze naam staan waardoor Boe er waarschijnlijk meer achter zocht...)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Boe is boe
En waarom denk je dat het me verbaast dat Feb in een neuk lijstje staat met erachter "theshining".
Happy jijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:19 schreef febster het volgende:
Ooh en Amaranta: Die foto is kut omdat ik hem niet verwachtte en er dus niet uitzie. Ik zie er nooit uit op foto's maar dat terzijde. Dat vrouwtje op die andere foto is een ex klasgenoot van me, in groep 4 destijds nog iets mee "gehad"![]()
Ik heb met niemand van Fok iets gedaan, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
omdat feb stiekem met meer foksters heeft gebanged
????????????/
Dat is niet vervelendquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef amaranta het volgende:
the shinning lijkt een beetje op plattietje..hoe heet ze nou dinges uit bend it like beckham
Keira Knightly ofzoiets..
wtfquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef amaranta het volgende:
the shinning lijkt een beetje op plattietje..hoe heet ze nou dinges uit bend it like beckham
Keira Knightly ofzoiets..
Idd, en destijds was ze ook wel oke, ze was iig langquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Happy jij.
Al zag ze in de brugklas er WEL alleraardigst uit.
Als ik eerlijk ben, vind ik dat je echt heel spontaan op die foto staat..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:19 schreef febster het volgende:
Ooh en Amaranta: Die foto is kut omdat ik hem niet verwachtte en er dus niet uitzie. Ik zie er nooit uit op foto's maar dat terzijde. Dat vrouwtje op die andere foto is een ex klasgenoot van me, in groep 4 destijds nog iets mee "gehad"![]()
en 2 ruggen? of dat niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef febster het volgende:
[..]
Idd, en destijds was ze ook wel oke, ze was iig lang(langer dan ik destijds, ook een prestatie
)
echter alleen op de foto die je gelijk te zien krijgtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat is niet vervelend*Fotoboek opzoeken gaat*
ja ja dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb met niemand van Fok iets gedaan, en dat wil ik graag zo houden.
Mijn vriendin heeft zich aangemeld op Fokquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb met niemand van Fok iets gedaan, en dat wil ik graag zo houden.
oei, ik weet niet of je dat wel zo leuk moet vinden.. dat doen vrouwen om hun man te checken...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft zich aangemeld op Fok
volgens mij is het electrocuteneteruquote:
Zo'n relatie hebben we nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
oei, ik weet niet of je dat wel zo leuk moet vinden.. dat doen vrouwen om hun man te checken...
maarja, nu kunnen jullie, als jullie je relatie al geconsumeerd hebben, ook in boe;s lijstje...
dat zij je moet checken of dat jullie de relatie niet consumeren en wachten totdat de dominee jullie relatie gezegend heeft?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:29 schreef daNpy het volgende:
Dat ze hier aangemeld is om me te checken...
en natuurlijk geen sex voor het huwelijk![]()
Op welke schaal?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:31 schreef blieblie het volgende:
Ik was vrijdag nog "in de buurt" van Emmeloord.
In de tijd dat ik veel in Almere verbleef, heb ik maar wat graag gebruik gemaakt van de bus. Komt snel bijna overal en geen parkeerproblemen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Almere... De stad met de 2baans bus-snelwegen.
Truequote:Op zondag 8 januari 2006 00:48 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, zorg dan dat je ooit eens 1 van de volgende films kijkt:
Clercs, Mallrats, Chasing Amy, Dogma, Jay & Silent Bob strike back.
Dan snap je het wel
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef Anthraxx het volgende:
Had ik al gezegd ooit dat JAY & SILENT BOB geweldig zijn?
[afbeelding]
Hoelaat op de meetplek?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:59 schreef r8ality het volgende:
Welke Apfelkorn?
12:15 zei je toch? Daarom ben ik nu zo belacheloos vroeg al wakkerquote:
Ik heb het al geregeld met Haverkort. Complete vrijstelling 1e stage. 2e stage hoef ik alleen een verslag te schrijven over wat ik nu voor OGD doe (CMS in V'waard).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef blieblie het volgende:
Dus het lijkt me bull dat je dat voorelkaar gekregen hebt. Dat je denkt dat het je gaat lukken... Owkee... dat mag.. Maar ik geloof er geen zak van dat je dat voor elkaar gekregen hebt
(Al beantwoordt je die vraag niet, of je het al echt hebt. Maar dat terzijde).
Kun je voor mij wat boeken meenemen?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:16 schreef silverpearl het volgende:
Hallo allemaal![]()
Vandaag even naar de bieb.
En wat voor boeken lees jij?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kun je voor mij wat boeken meenemen?
Welke studie doe je dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:35 schreef amaranta het volgende:
nou het zijn geen boeken die ik voor mn plezier lees maar studieboeken.
Ik ga geen boeken meer aanschaffen voor mn studie die ik vervolgens toch niet gebruik.
Ik leen ze wel en breng ze wel terug als ik er mee klaar ben.
Klinkt moeilijk. Wat is het precies?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:47 schreef amaranta het volgende:
Remedial Teaching
Bijles gevenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Klinkt moeilijk. Wat is het precies?
Ik heb het overigens ook gehad omdat ik niet wist hoe ik moest lerenquote:Remedial Teaching (RT) wil zeggen dat er hulp wordt verleend aan leerlingen die (pedagogisch/didactische) hulp nodig hebben. Dit zijn vaak kinderen die door een bepaalde leer- en of gedragsprobleem/stoornis op een lager dan gemiddeld niveau functioneren maar er kan ook RT gegeven worden aan leerlingen die hoger dan het gemiddelde presteren, ook zij kunnen de extra aandacht en zorg gebruiken. De meest bekende leerstoornis is dyslexie.
Thanks voor de uitleg.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:27 schreef blieblie het volgende:
Volgens de belangenvereniging Remedial Teaching is het alsvolgende:
[..]
Ik heb het overigens ook gehad omdat ik niet wist hoe ik moest leren.
Klinkt vreemd, maar de basisschool was bij mij een aanfluiting. Een maand aan rekenopdrachten deed ik in een paar uurtjes. Leren hoefde ik niet. etc. Naja, op de middelbare school was dat een stuk minder makkelijk en had ik niet door wat ik moest doen om lesstof wel te beheersen. Waarvoor ik dus Remedial Teaching heb gehad.
Toch niet zo goed opgelet bij de bijlesquote:Op zondag 8 januari 2006 15:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Al is dat eigenlijk wel heel kort om door de bocht.
Schat niet te bijdehand.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Toch niet zo goed opgelet bij de bijles
Dank je.... Denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 17:32 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Schat niet te bijdehand.
Hij doet zijn best.![]()
Het nieuwe soort thee!quote:
Ik tot 17.00quote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef Partygurl het volgende:
Ojahwel hoor
Ik ga slapen..morgen tot half 5 les bluhh!
Tuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 23:32 schreef Blueman het volgende:
Febsterrrrr
Was je nog los gegaan in de kroeg gister?
Jaa toppie he..quote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef febster het volgende:
Alles goed met Blue?
Ik ken het, mijn wekker gaat om 6:15quote:Op maandag 9 januari 2006 00:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jaa toppie he..
alleen morgen weer richting die schule dus niet zo'n zin.
Poeh...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ken het, mijn wekker gaat om 6:15.
Gelukt?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:03 schreef ArTiC het volgende:
Als de brug vrij is straks een voor-onder en achter-onder strutbar monteren + nieuw stuk kachelpijp passend maken
Stond ik gisteren mijn auto te wassen komen er 2 scooterjosti's uitgebreid mijn auto bekijken
Rij ik weg...rijden ze achter je aan...keer gas gegeven...kwijt
Géén idee.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:11 schreef r8ality het volgende:
Gisteren. Wat was jouw beste rondetijd trouwens Danny?
Ik vannachtquote:Op maandag 9 januari 2006 00:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar wel verrekkes gaar! Beetje weinig geslapen afgelopen nacht
Welke Helmonder?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vannacht
Nu ben ik klaar met het verslag, maar die Helmonder moet nog steeds zijn deel aanpassen
Zit ik hier met een gare kop ziek te zijn en te wachten tot ie klaar is.
Daarna nog alles 4x printen in kleur en inbinden.
Ik wil naar huis gvd
Die nieuwe Punto is wel gaaf, wie weet krijg je die wel 1quote:Op maandag 9 januari 2006 14:04 schreef blieblie het volgende:
Dank je!
Jaah ach... voor 125 euro per maand rij ik voor de rest kosteloos een autootje.
Mjaah misschien hebben ze een ongelukje gehad en liggen ze met een gebroken been in een hoetoemoetoe ziekenhuisje?
Lijkt mij wel. Er zijn niet veel leasemaatschappijen die 2de handsjes leasen. Of ik krijg een punto van iemand die bij Accenture weg is gegaan en waar het leasecontract nog niet van om is.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die nieuwe Punto is wel gaaf, wie weet krijg je die wel 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |