P.S.quote:
Eindhoven topic bewoners:
Eindhoven-Volvo Tank-pizza-boer: r8ality
Eindhoven-topposter-qua-postaantal-dan: blieblie
Eindhoven-haar-in-een-sixties-kapsel: Febster
Eindhoven-irritantheid: Flowdesign
Eindhoven-YMCA man: omegaproject
Eindhoven-DAF-tuner: daNpy
Eindhoven-Zusje: deBje
Eindhoven-Fossiel: Juup©
Eindhoven-Sjonnie: ArTic
Eindhoven-PocketPCneger: Mex_
Eindhoven-euro-biljet-fetisjist-reserve zeeuw: Blueman
Eindhoven-alto-Einstein: Anthraxx
Eindhoven-homo-danwel-gay-of-issie-nou-bi: Jerruh
Eindhoven-sweeties: gazylady, silverpearl, laralove, Inu
Eindhoven- op-zoek-naar-neuk-slachtoffers: electrocute, FlowDesign
Eindhoven-vrouwelijke-oldbies: Partygurl, amaranta
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef ArTiC Eindhoven-Sjonnie het volgende:
Kleine hint voor het volgende aanstormende topic...dat moet 784 zijn (thnx amaranta)
trustequote:
jaaaaa die....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Partygurl het volgende:
[quote]Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Van die schoenen net over je enkel met een vierkante neus en een klein hakje..van die oerlelijke ouderwetse hakketakschoentjes
halloquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:42 schreef Juup© het volgende:
Hallooooooooooooo.
Je bent een topic te ver..eigenwijze limburgerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:42 schreef Juup© het volgende:
Hallooooooooooooo.
quote:Uw zoekbewerking - hakketakke schoenen - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
* Gebruik minder zoekwoorden.
hahahahaha....vrouwen weten meteen waar het over gaat als het over schoenen isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef blieblie het volgende:
Does een foto van die schoenen, google levert mij dit:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bent een topic te ver..eigenwijze limburger![]()
Dus dat zijn jouw schoenen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:46 schreef Partygurl het volgende:
[afbeelding]
zoiets...alleen dan nog erger *ril*
Taalinstellingen: Helmondsquote:
Ouw skoenquote:
Zoiets ongeveer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:52 schreef blieblie het volgende:
Van die lekkere elastieken shoes.
Dat is net zo een ramp als schoenen met klitteband.
Imho dan... endezo
Auw skoênquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ouw skoen
Of hoe is dat op plat Hellemonds
Ik had ze in '81 vast al...hip!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:54 schreef LaraLove het volgende:
klitterband.....dat is zo...1985
Een two tone bruine voormalig SRV wagen? Die staat al jaaaaaaaaaaaaren regelmatig tegenover het stadsschouwburg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:55 schreef Juup© het volgende:
Rijden wij vanavond naar de AH in Blixembosch, staat er een Pizza wagen. I.p.v. een friettent op wielen was dit een pizzatent op wielen
Lapen?quote:
quote:
Nog nooit gezien hehequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een two tone bruine voormalig SRV wagen? Die staat al jaaaaaaaaaaaaren regelmatig tegenover het stadsschouwburg.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:46 schreef Partygurl het volgende:
[afbeelding]
zoiets...alleen dan nog erger *ril*
Hoi Umaquote:
Darling...laat zienquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ouderwets, niet mooi, niet meer aantrekken
Slapen![]()
![]()
![]()
Uit dezelfde serie, dat wel. Ik heb nog net geen bontjas en gouden kettingen. Als iemand die wilt lenen voor een fotoshoot ooit: graagquote:
omgquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uit dezelfde serie, dat wel. Ik heb nog net geen bontjas en gouden kettingen. Als iemand die wilt lenen voor een fotoshoot ooit: graag
[afbeelding]
"De pimploser, helemaal alleen in zijn neukhok met een fles whisky."
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uit dezelfde serie, dat wel. Ik heb nog net geen bontjas en gouden kettingen. Als iemand die wilt lenen voor een fotoshoot ooit: graag
[afbeelding]
"De pimploser, helemaal alleen in zijn neukhok met een fles whisky."
heb ik al gepost, was iets met heel veel bloot, een beetje wit fluffy opplakspul en roze haar geloof ikquote:
Oh die jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
heb ik al gepost, was iets met heel veel bloot, een beetje wit fluffy opplakspul en roze haar geloof ik.
Sex op de werkvloer?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:49 schreef DuchessX het volgende:
@ Juup©: Moet de topictitel niet zijn "Schandalen bij het GGZE"?
privacy en de zo, foto's sturen is anders, hier op het world wide web voor jan en alleman is andersquote:
Haha! flow, heb je toch nog je woordgrapjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:49 schreef DuchessX het volgende:
@ Juup©: Moet de topictitel niet zijn "Schandalen bij het GGZE"?
Niet op de werkvloer, in een apart hokjequote:
jeej telefoondienst op zaterdag..lekker wakker gebeld worden om 09.15uurquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:33 schreef gazylady het volgende:
Goeimooorgen! Opstaan! Rise and shine!![]()
stuur maar door danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:35 schreef gazylady het volgende:
[..]
privacy en de zo, foto's sturen is anders, hier op het world wide web voor jan en alleman is anders![]()
Als wel zo was geweest had je cabaretier moeten wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:58 schreef daNpy het volgende:
Mijn leuke woordgrappen kwamen niet allemaal aan
Dat is nou de generatiekloof hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:13 schreef daNpy het volgende:
Ze snapten ze gewoon niet (49+ publiek)
gevatte woordgrappen zijn ook zo 2 topics terugquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:58 schreef daNpy het volgende:
En ik was gister nog op het feestje van de pa van Joost. Mijn leuke woordgrappen kwamen niet allemaal aan
Maar het was wel gezellig
Gewoon een nacht doorhalen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef amaranta het volgende:
goedemorgen,
Ik weet niet hoe ik dat maandag ga aanpakken. Na twee weken uitslapen weer om 7 uur mn bed uit....
Moet je 'juffen'?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef amaranta het volgende:
goedemorgen,
Ik weet niet hoe ik dat maandag ga aanpakken. Na twee weken uitslapen weer om 7 uur mn bed uit....
Pak een microfoon en leef je uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:40 schreef Blueman het volgende:
Iemand btw enig idee hoe ik aan de jingle kom van: "Een bericht waar niemand op zit te wachten?"
Kan die zo snel niet vinden via google en zie daar ook niet zo snel hoe ik op audiofragmenten kan zoeken.
En dan wel dat ik hem kan downloaden en niet moet kopen via een ringtonesite!
Voorbestemd!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:55 schreef r8ality het volgende:
Matsonic mobo en niet willen opstarten. Gezever of voorbestemd?.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:51 schreef FlowDesign het volgende:
Komt m'n Pa ineens met een Alfa 159 voorrijden... "En wat vind je van deze?" *zucht
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:51 schreef FlowDesign het volgende:
Komt m'n Pa ineens met een Alfa 159 voorrijden... "En wat vind je van deze?" *zucht
[afbeelding]
Dag zusterquote:
1. Ja dat is Feb.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:10 schreef amaranta het volgende:
Ik vind dat je op die foto, als jij het bent feb, een veel mooier kapsel hebt dan dat je nu hebt.
en als je het niet bent, dan vind ik het kapsel dat die jongen heeft wel iets voor jou....
1. Ja dat is Feb.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
1. Ja dat is Feb.
2. Van wanneer is die foto?
3. Waar heb je die foto gevonden?
4. Ik denk niet dat Feb naar die lelijke arrogante bardoos wijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |