Ik vind de poten van de A op dezelfde hoogte staan dan van de andere letters, dus is de A groter.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:52 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Inderdaad, verschil in hoogte, en dat is niet het geval bij het merk brAun, daar is de letter A groter, en niet hoger.
Ik vind de poten van de A niet op dezelfde hoogte staan dan van de andere letters, dus is de A even groot.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind de poten van de A op dezelfde hoogte staan dan van de andere letters, dus is de A groter.
Ach, ongeveer wel op dezelfde hoogte. Maar okee. A A. Test.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:54 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ik vind de poten van de A niet op dezelfde hoogte staan dan van de andere letters, dus is de A even groot.
Jah, die kruipt zeker je BRAUN in zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:57 schreef miss_sly het volgende:
Als je in een oud pand woont, zit er misschien nog wel de geest van een overleden bewoner ofzo
Je liegt, en ik zal het bewijzen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:56 schreef skiczukie het volgende:
Hah!
Denk jij dat een geest dat niet kan, soms?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, die kruipt zeker je BRAUN in zeker.![]()
het is niet heel oud, uit 1955 ofzo...maar wel oud genoeg zodat er al iemand overleden kan zijn in dat huisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:57 schreef miss_sly het volgende:
Als je in een oud pand woont, zit er misschien nog wel de geest van een overleden bewoner ofzo
Like, duh.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Hugo- het volgende:
[afbeelding]
Ok, hij ies iets groter, jij wint.
Dat denk ik, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Denk jij dat een geest dat niet kan, soms?![]()
Okee, daar heb jij een beetje gelijk in.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:03 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Maar toch was het zoals jij het deed niet zoals het op de tandenborstel staat.
Ok, dan hebben we allebij een beetje gelijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee, daar heb jij een beetje gelijk in. [afbeelding]
Wat een gebrek aan kennisquote:
50 jaar is lang genoeg voor een paar lijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is niet heel oud, uit 1955 ofzo...maar wel oud genoeg zodat er al iemand overleden kan zijn in dat huis
Dat heet open mindedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |