Waarom zou ik op het kamp feest gaan vieren terwijl ik in een huis woon ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:21 schreef Beach het volgende:
boh gek, dat wordt zoeen sjieke verjaardag
![]()
Hendig groot feest op het kamp![]()
Ja het heeft wat weg van een huis, maar er moeten toch officieel wielen onder zitten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik op het kamp feest gaan vieren terwijl ik in een huis woon ?
quote:
boh gek, weet je al wat voor cadeautjes je krijgt? Nieuw bougie, carburateur voor je scooter?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ben ik op 15 Maart jarignog ff mensen !
Geld he gek, das de shit tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:28 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
boh gek, weet je al wat voor cadeautjes je krijgt? Nieuw bougie, carburateur voor je scooter?
Ik krijg n laptop voor men verjaardag.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geld he gek, das de shit tegenwoordig
wat een verassingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik krijg n laptop voor men verjaardag.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heb je thuis ook van die kleine kristallen beeldjes in zo'n vitrinekastje?![]()
heyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heb je thuis ook van die kleine kristallen beeldjes in zo'n vitrinekastje?![]()
Doe maar rijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
met cam?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik denk dat het Euroshopper bier wordt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:32 schreef Biogarde het volgende:
Bier drinken bij Maikuuul![]()
Ik prefereer Amstel![]()
Of een eigen brouwselquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik denk dat het Euroshopper bier wordt...
ik had je ooit op msnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je weet men naam nogoh, staat in men profiel.
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Beach het volgende:
[..]
ik had je ooit op msntotdat ik alle fokkers eruit smeet
Weet ik nog ja. Maar ik heb geen idee hoe jij echt heet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Beach het volgende:
[..]
ik had je ooit op msntotdat ik alle fokkers eruit smeet
Dat is zeker juist dat je jezelf schaamtquote:
Ik heb ook niemand geblocktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:43 schreef Beach het volgende:
Oeps ik heb PS toen ook weggegooid dus![]()
Maar ik heb niemand geblokkeerd![]()
Dus we hebben elkaar niet geblokt maar we kunnen elkaar ook niet meer aansprekenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb ook niemand geblockt
Ik ben gewoon nooit meer op msn
Zoiets jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus we hebben elkaar niet geblokt maar we kunnen elkaar ook niet meer aanspreken![]()
Alles goed met je R?![]()
![]()
Owquote:
Iets meer dan 2 maanden is best wel snel hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef PsyCha het volgende:
Nog effe? Het is nog lang niet zover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |