zon certificaat is toch veel leuker?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:59 schreef Yildiz het volgende:
Zijn boarding tickets niet genoeg, dan?
Staat ook je naam op.
het vliegtuig is gebouwd in 1958, deze vlucht is veel later. Trouwens, heel veell vliegtuigen die nu vliegen zijn 30 jaar of ouder. De alouette 3 heli's van de luchtmacht zijn uit begin jaren 60 en vliegen ook nog steeds, dat zegt dus niets, misschien vliegt dat vliegtuig nog wel gewoon voor de KLM (is hij gerepareerd na dat ongeluk in 1961)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:53 schreef Klonk het volgende:
De PH-DSN is nog een leuk verhaal:
http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19610611-0
en idd behoorlijk oud, 1958....
Yeah right. De DC-7 is een propellorvliegtuig (4-motorig). Hoeveel van die dingen zou de KLM nog hebben vliegen? 0?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het vliegtuig is gebouwd in 1958, deze vlucht is veel later. Trouwens, heel veell vliegtuigen die nu vliegen zijn 30 jaar of ouder. De alouette 3 heli's van de luchtmacht zijn uit begin jaren 60 en vliegen ook nog steeds, dat zegt dus niets, misschien vliegt dat vliegtuig nog wel gewoon voor de KLM (is hij gerepareerd na dat ongeluk in 1961)
Fokker 50 en 60 zijn idd propellorvliegtuigen. Maar wel voor korte vluchten. De DC-7 is gebouwd voor langeafstandsvluchten. Op die vluchten hebben straalvliegtuigen allang propellorvliegtuigen verdreven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
fokker 50 en 60 zijn ook propellor vliegtuigen , ik heb nog niet zolang in zon propellorvliegtuig gezeten nog... Goed ik zie net de plaatjes , ik kan me niet herinneren dat ik nog een dc7 op het platform zag, margoed, het zal me niet verebazen als er ergens op een domestic route nog 1 vliegt bij de KLM. wellicht wel deze.
Alleen die Fokker club nog voor rondleidingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Fokker 50 en 60 zijn idd propellorvliegtuigen. Maar wel voor korte vluchten. De DC-7 is gebouwd voor langeafstandsvluchten. Op die vluchten hebben straalvliegtuigen allang propellorvliegtuigen verdreven.
No way dat de KLM nog DC-7s gebruikt.
Nou, die geven ze ook niet meer lijkt me zo. Ze kunnen wel bezig blijven dan, want half Nederland is al wel eens de evenaar gepasseerd. Maar anders mail je ze toch effe?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
maagoed, het gaat me niet om de discussie of de klm nog vliegt met een dc7, of niet, maar meer om de certificaten
Maar dan gaat het wel eens fout...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alleen die Fokker club nog voor rondleidingen.![]()
k zal ze wel even mailen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, die geven ze ook niet meer lijkt me zo. Ze kunnen wel bezig blijven dan, want half Nederland is al wel eens de evenaar gepasseerd. Maar anders mail je ze toch effe?
mijn opa van 86quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wie heeft wel zon certficaat gehad?
Kijk, dat is tenminste echt vliegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:43 schreef -chefke- het volgende:
[..]
mijn opa van 86heeft er eentje. Die is nog met een DC2 over de evenaar gevlogen en met een constelation.
![]()
Fokker 50 en een DC-7 schelen nog wel wat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
fokker 50 en 60 zijn ook propellor vliegtuigen , ik heb nog niet zolang in zon propellorvliegtuig gezeten nog..(van nde klm dus!). Goed ik zie net de plaatjes , ik kan me niet herinneren dat ik nog een dc7 op het platform zag, margoed, het zal me niet verebazen als er ergens op een domestic route nog 1 vliegt bij de KLM. wellicht wel deze.
kreeg je toch bij het inchecken, nu doet de KLM sowieso geen dagvlugjes en ik geloof ook geen rondvluchten meer dus je zal ze wel niet meer krijgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm ,jij hebt ze dus wel gehad.. hoe heb je dat gedan, gevraagd bij het inchecken
Ik vermoed dat je een adviserende positie krijgt binnen het staatsbestuurlijk orgaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wie weet trouwens hoe het zit met de bijzondere voorrechten van hare majesteit? wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je een adviserende positie krijgt binnen het staatsbestuurlijk orgaan.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je een adviserende positie krijgt binnen het staatsbestuurlijk orgaan.
Ik niet, maar mijn opa heeft er eentje uit 1949.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het gaat om voorrechten van aeolus begrijp ik nu, niet van Beatrx..Maar welke fokker die wel eens met KLM over de evenaar heeft gereisd heeft zo'n dergelijk certificaat ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |