zon certificaat is toch veel leuker?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:59 schreef Yildiz het volgende:
Zijn boarding tickets niet genoeg, dan?
Staat ook je naam op.
het vliegtuig is gebouwd in 1958, deze vlucht is veel later. Trouwens, heel veell vliegtuigen die nu vliegen zijn 30 jaar of ouder. De alouette 3 heli's van de luchtmacht zijn uit begin jaren 60 en vliegen ook nog steeds, dat zegt dus niets, misschien vliegt dat vliegtuig nog wel gewoon voor de KLM (is hij gerepareerd na dat ongeluk in 1961)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:53 schreef Klonk het volgende:
De PH-DSN is nog een leuk verhaal:
http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19610611-0
en idd behoorlijk oud, 1958....
Yeah right. De DC-7 is een propellorvliegtuig (4-motorig). Hoeveel van die dingen zou de KLM nog hebben vliegen? 0?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het vliegtuig is gebouwd in 1958, deze vlucht is veel later. Trouwens, heel veell vliegtuigen die nu vliegen zijn 30 jaar of ouder. De alouette 3 heli's van de luchtmacht zijn uit begin jaren 60 en vliegen ook nog steeds, dat zegt dus niets, misschien vliegt dat vliegtuig nog wel gewoon voor de KLM (is hij gerepareerd na dat ongeluk in 1961)
Fokker 50 en 60 zijn idd propellorvliegtuigen. Maar wel voor korte vluchten. De DC-7 is gebouwd voor langeafstandsvluchten. Op die vluchten hebben straalvliegtuigen allang propellorvliegtuigen verdreven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
fokker 50 en 60 zijn ook propellor vliegtuigen , ik heb nog niet zolang in zon propellorvliegtuig gezeten nog... Goed ik zie net de plaatjes , ik kan me niet herinneren dat ik nog een dc7 op het platform zag, margoed, het zal me niet verebazen als er ergens op een domestic route nog 1 vliegt bij de KLM. wellicht wel deze.
Alleen die Fokker club nog voor rondleidingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Fokker 50 en 60 zijn idd propellorvliegtuigen. Maar wel voor korte vluchten. De DC-7 is gebouwd voor langeafstandsvluchten. Op die vluchten hebben straalvliegtuigen allang propellorvliegtuigen verdreven.
No way dat de KLM nog DC-7s gebruikt.
Nou, die geven ze ook niet meer lijkt me zo. Ze kunnen wel bezig blijven dan, want half Nederland is al wel eens de evenaar gepasseerd. Maar anders mail je ze toch effe?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
maagoed, het gaat me niet om de discussie of de klm nog vliegt met een dc7, of niet, maar meer om de certificaten
Maar dan gaat het wel eens fout...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alleen die Fokker club nog voor rondleidingen.![]()
k zal ze wel even mailen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, die geven ze ook niet meer lijkt me zo. Ze kunnen wel bezig blijven dan, want half Nederland is al wel eens de evenaar gepasseerd. Maar anders mail je ze toch effe?
mijn opa van 86quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wie heeft wel zon certficaat gehad?
Kijk, dat is tenminste echt vliegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:43 schreef -chefke- het volgende:
[..]
mijn opa van 86heeft er eentje. Die is nog met een DC2 over de evenaar gevlogen en met een constelation.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |