quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:41 schreef bateend het volgende:
Die passage ben ik eerder in dat boek tegen gekomen![]()
Ik dacht de slechte vertaling al ergens van te herkennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef bateend het volgende:
David DeAngelo is de auteur, heeft wat materiaal op zn naam staan.
Niet dat z'n tips helpen in een dorp met een overschot van 1000 mannen![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Over 4,5 uurtjes is ze weer hier
Ja, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb je mijn foto's langs zien komen?
Verstuurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:24 schreef kletskop het volgende:
zou iemand mij een uitnodiging kunnen sturen voor Paiq?
ben nu toch ook wel benieuwd geworden![]()
ohw mn mail is winterwortel%gmail%com
no % ofcourse
Ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:26 schreef Christine het volgende:
Ik heb juist een paar hele leuke matches op paiq nu
Bij mij stijgt het cijfer alleen maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:23 schreef woutabest het volgende:
Op Paiq heb ik ineens heel erg veel matches hoor, allemaal contactgestoorde vago's.
Die foto van mij, stond eerst op 8.5, en nu, 2 dagen later, op 6.8!
Waarom?
Je moet het zelf instellen bij instellen, iets van 'fotoscore tonen' aanvinken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef kletskop het volgende:
waa kun je dat cijfer vinden dan?
Dat zeggen ze allemaal. Je moet het goed lezen. Er staat eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:58 schreef bateend het volgende:
'Ik ben niet wanhopig op zoek, maar een relatie zou wel leuk zijn.'
'Echt?'
ZIjn alle vrouwen telepathisch met elkaar verbonden dat ze dezelfde dingen zeggen..
Die vragen, pfft 61 stuks heb ik er beantwoord (komen er nog meer??). Er staan er een aantal bij waar ik het nut niet echt van inzie. Maar goed, zal wel een doel hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Je moet het goed lezen. Er staat eigenlijk.
'Ik wil ontzettend graag weer eens lekker genomen worden, maar ik kan geen vrijwilligers vinden.'![]()
Nee even zonder dollen, dat is vrij standaard op paiq.
Ik vind overigens het idee van vragen invullen wel leuk, maar ik ben allang door die vragen heen. Komen er nieuwe vragen Jelmer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |