quote:Op maandag 9 januari 2006 12:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ok. We voegen een selectieschuifje toe.
Preuts -----X-- Geyl.
jemig wat een vraag zegquote:Op maandag 9 januari 2006 13:19 schreef thabit het volgende:
IceBreaker. Wat ging er door je heen toen je voor het eerst in je leven besefte dat je bestond?
Waarschijnlijk een reactie op de letterlijke melding die je krijgt als een match gevonden is.. iets dat paiq "van mening is dat jullie wel eens bij elkaar zouden kunnen passen".quote:Op maandag 9 januari 2006 13:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jemig wat een vraag zeg
ik kreeg net een berichtje met alleen maar "oja?"
maar ik zit op lexaquote:Op maandag 9 januari 2006 13:54 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een reactie op de letterlijke melding die je krijgt als een match gevonden is.. iets dat paiq "van mening is dat jullie wel eens bij elkaar zouden kunnen passen".
Wat betreft het eerste. Mijn 'excuus' is dat ik het zat ben om steeds het derde wiel aan de wagen te zijn als ik met vrienden en vriendinnen op stap/ergens heen ga. Het zijn allemaal stelletjes en ik voel me dan zo lekker overbodig. Ik ben dan in eerste instantie ook op zoek naar vriendschap. Mocht daar een relatie uit voortvloeien dan is dat alleen maar meegenomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:05 schreef -Jelmer- het volgende:
En twee vraagjes aan jullie:
- Hebben jullie misschien nog een idee m.b.t. hoe we een beetje af kunnen van het datingsites-zijn-stom stigma? Wat is jullie 'excuus' om uit te leggen dat je in essentie toch op een soort datingsite zit? Misschien moeten we ervoor zorgen dat je de persoon die je heeft uitgenodigd echt 'helpt' door ook te registreren, dan kun je altijd het excuus gebruiken dat je je moest registreren om die vriend/vriendin even te helpen
- Weten jullie nog leuke vragen om als IceBreaker te kunnen toevoegen, we kunnen er altijd meer gebruiken namelijk - thnx!
ik praat meestal nog ff door, en later als ze offline zijn delete ik zequote:Op maandag 9 januari 2006 14:16 schreef dyna18 het volgende:
Wat zeggen jullie dan als je in een chat zit en op het moment dat de foto duidelijk wordt blijkt het toch een zeer lelijke foto te zijn dat je al weet dat het niets wordt.
Of kick je meteen op het moment dat de foto komt zonder wat te zeggen?
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:41 schreef MouseOver het volgende:
Ok. We voegen een selectieschuifje toe.
Preuts -----X-- Geyl.
Ik kick meteen eigenlijk en soms zeg ik er nog bij: 'wat denk je zelf?'quote:Op maandag 9 januari 2006 14:16 schreef dyna18 het volgende:
Wat zeggen jullie dan als je in een chat zit en op het moment dat de foto duidelijk wordt blijkt het toch een zeer lelijke foto te zijn dat je al weet dat het niets wordt.
Of kick je meteen op het moment dat de foto komt zonder wat te zeggen?
ik bedoelde als ze al een match zijn he!! als het een speeddate is en ik zie al dat t mn type niet is ga ik ze natuurlijk niet eerst addenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kick meteen eigenlijk en soms zeg ik er nog bij: 'wat denk je zelf?'
Ik vind het zo schijnheilig om eerst een match toe te voegen en dan stiekum te verwijderen als ze weg zijn. Dat zou ik zelf ook geniepig vinden.![]()
Bedoelde ik ook. Ik had een tijdje terug een meisje dat er op 1 foto lekker uitzag, maar dan kreeg je die andere 2 en dan was je klaar.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef v-girl het volgende:
[..]
ik bedoelde als ze al een match zijn he!! als het een speeddate is en ik zie al dat t mn type niet is ga ik ze natuurlijk niet eerst adden![]()
haha damn eigenlijk best erg, volgens mij is paiq niet zo super goed voor het zelfvertrouwen van mensenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bedoelde ik ook. Ik had een tijdje terug een meisje dat er op 1 foto lekker uitzag, maar dan kreeg je die andere 2 en dan was je klaar.![]()
Kwestie van snel beoordelen en weg ermee.![]()
haha zo had ik er laatst ook eentje verwijderd. Op zich heb ik niets tegen brillen, of toevallig een mond dat niet helemaal mooi uitkwam of tegen voelsprieten. (Hoewel dat laatste wel eens te erg kan zijn)quote:Op maandag 9 januari 2006 15:24 schreef v-girl het volgende:
[..]
haha damn eigenlijk best erg, volgens mij is paiq niet zo super goed voor het zelfvertrouwen van mensen, je zal maar steeds verwijderd worden
![]()
Nee niet echt, iemand ervaring daarmee hier?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:24 schreef v-girl het volgende:
[..]
haha damn eigenlijk best erg, volgens mij is paiq niet zo super goed voor het zelfvertrouwen van mensen, je zal maar steeds verwijderd worden
![]()
Je keurt iemand af, omdat hij een l is vergeten in zijn ondertitel? Kritisch is dan niet het juiste woord, maar dan ben je gewoon onredelijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Christine het volgende:
Oké ik heb net iemand uit mijn matches verwijderd die als ondertitel had staan: "vandaag is ales beter".
Of ben ik nou te kritisch?
Terecht! Als je met zo'n korte ondertitel al slordig bent, hoe zal je wel niet in de keuken zijn dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:02 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Je keurt iemand af, omdat hij een l is vergeten in zijn ondertitel? Kritisch is dan niet het juiste woord, maar dan ben je gewoon onredelijk.
Vrouwen die meteen de vraag stellen wat je op paiq doet vind ik ook irritant.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ook 'vandaag is alles beter' kan een afknapper zijn
dat vragen mannen ook heel vaakquote:Op maandag 9 januari 2006 16:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen die meteen de vraag stellen wat je op paiq doet vind ik ook irritant.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |