Misschien kun je ze een breezer aanbieden voor je weet wel..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik in het WSN gebouw denk ik maar voor de koffie moet ik toch naar het zernikegebouw. Ach ik zie wel.
Jaa, mag ik je handtekening? Misschien kan ik ook ergens een meet & greet winnen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Die open dagen, is dat ook op de RuG? Zo ja, dan ben ik ook blij dat ik vrijdag vrij ben. Zoooo irritant die middelbare scholiertjes. Die kijken echt alsof ze enorm tegen je opkijken
(eerstejaars die hun boeken komen halen in september ook trouwens
).
Foutje, kon'm niet meer wijzigen..quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:28 schreef Jurruh het volgende:
[..]
Jaa, mag ik je handtekening? Misschien kan ik ook ergens een meet & greet winnen?
Word wakker man...
nou het is toch echt zoquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:28 schreef Jurruh het volgende:
[..]
Jaa, mag ik je handtekening? Misschien kan ik ook ergens een meet & greet winnen?
Wordt wakker man...
Waar gaan jullie heen (welk gebouw bedoel ik) met geneeskunde? Ik ben zelf nooit bij een open dag geweest (quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:38 schreef Smart-Einstein het volgende:
Is er iemand van jullie die morgen, 's morgens bij life science and technology is, en/of 's middags bij geneeskunde?
zo ja, ik kom ook is kijken
Bij de ACLO in ieder geval al wel, borden met richtingaanwijzers voor de kantine waar de sportinformatiemarkt morgen van 12 tot 2 of van 2 tot 4 zal plaatsvinden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ze delen volgens mij morgen op het station wel een folder uit met de locaties waar voorlichting gegeven wordt en ook een route beschrijving. Vandaag hebben ze in het Zernike en het WSN gebouw al de borden neergezet met aanwijzingen voor de aankomende studenten
Ideaal hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:32 schreef S-Two het volgende:
Ik zat net ook in de trein met iemand uit vwo6 die het had over de open dag morgen. Ik heb morgen toch alleen maar van 9 tot 11 dus zal er weinig mee te maken krijgen neem ik aan.
Er komen steeds meer bekenden inquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom trouwens in de UK van dodag a.s. in de rubriek 'Student & ....'. Dus allemaal lezen, hoor
slechthorendheidquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er komen steeds meer bekenden in. Maar hey, ik was de eerste hè
Wat is je onderwerp?
Wat was jij? Student en... ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er komen steeds meer bekenden in. Maar hey, ik was de eerste hè
Wat is je onderwerp?
En jij? Wat was jouw onderwerp?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.... Ik ben je ook al voorgegaan he..
Ik was Student en Fries. Het meisje wat die interviewtjes doet had me daar een presentatietje over zien geven, en een poosje later had ik een mailtje van d'r of ik mee wilde werkenquote:
Ik dacht zelf student en narcisme...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef WrineX-Joske het volgende:
[quote
slechthorendheiden het meisje dat interviewt is zelf 2e jaars Nederlands zoals je weet en ze heeft een chronisch gebrek aan kopij, dus gaat ze maar medestudenten werven
vandaar dat er steeds 2e jaars Nederlands in staan
Ik heb me zelf aangemeld
Net gelezenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:44 schreef Viking84 het volgende:ik sta er deze week dus in (achterop). Neem direct een hele stapel mee straks
Had ik toch een beetje gelijk...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:44 schreef Viking84 het volgende:ik sta er deze week dus in (achterop). Neem direct een hele stapel mee straks
het probleem is dat het altijd als narcisme wordt gezien als je graag iets over jezelf wilt vertellen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:17 schreef teigan het volgende:
Piepje, op www.rug.nl/uk kan je hem gewoon online lezen.....
Viking84, ik had er ook een beetje zo'n gevoel bij, ik vond het ook een van haar mindere stukjes eerlijk gezegd, maar ik wist niet of het zo bedoeld was of niet..
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het probleem is dat het altijd als narcisme wordt gezien als je graag iets over jezelf wilt vertellen.
Je vestigt hoe dan ook de aandacht op jezelf, je zet jezelf in het middenpunt. Ook denk ik dat het erg moeilijk is om niet zeikerig over te komen als je het hebt over een ziekte, een handicap of een andere aandoening.
Voorts lijkt het wel alsof je je aandoening maar voortdurend met humor tegemoet moet treden, maar dan doe je net alsof het allemaal wel meevalt. Ik heb het verhaal op deze manier verteld, omdat het zo is. Het is niet opgeleukt en daar hebben mensen blijkbaar moeite mee. Verhalen waarin de hoofdpersoon zijn aandoening ludiek beschouwt worden veel meer gewaardeerd. Maar slechthorend zijn is nu eenmaal niet grappig, leuk, ludiek, dus waarom zou ik er luchtig over doen?
Nou ja, ik heb ervan geleerd: me nooit meer laten interviewen, tenzij ik een flinke vinger in de pap heb bij de eindredactie.
Wat doen die aanhalingstekens daar dan? Als het haar verhaal is, is het wel erg misleidend om het op deze manier op te schrijven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Bovendien denken veel mensen dat ik het stukje zelf heb geschreven en dat is dus niet zo.
Het is háár interpretatie van mijn verhaal.
Waar: Roosendaal...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:05 schreef Jurrio het volgende:
Nooit, maar ik weet er ook niet zoveel van moet ik eerlijk zeggen. Vertel er eens iets over?
Wat je doet toneelspelen natuurlijk, maar wat voor toneel, waar, hoe vaak, etc!
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef Promovendus het volgende:
In Groningen op zaterdag 25 maart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |