Ik had vandaag de eerste, mondeling Spaans en hij ging best kutquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Tentamens, bah![]()
Ik heb morgen mijn eerste en de moed zakt me in de schoenen.
Ik zit net in mijn eerste week biostatistiekquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Tentamens, bah![]()
Ik heb morgen mijn eerste en de moed zakt me in de schoenen.
Oh volg je Spaans bij RTC?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik had vandaag de eerste, mondeling Spaans en hij ging best kutBest een anticlimax en ik moet er nog zes
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:31 schreef Piepje het volgende:
[..]
Oh volg je Spaans bij RTC?
Ik heb 17 en 27 januari tentamen, maar de 27e heb ik 2 en van 1 weet ik de tijd nog niet, dus hoop niet dat ze tegelijk zijn, of eigenlijk wel want dan kan ik 1 minder leren![]()
Wat een vraag. Er is maar een iemand die dat kan; het begint met een m en eindigt op oderator.quote:
Ik heb er godverdegodver vandaag van 9.15 tot 16.30 zitten te programmerenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Renesite het volgende:
OP updeeted, al kan ik het IWI gebouw geen link voor vinden enzo![]()
Uh, die staat gewoon in [SC] Hanzehogeschool Groningen Slowchat Topic V, waar hij hoort.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:12 schreef skiczukie het volgende:
En de Kunstacademie Minerva moet er ook bij!
Wheheh. Sorrie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:38 schreef m021 het volgende:
[..]
Uh, die staat gewoon in [SC] Hanzehogeschool Groningen Slowchat Topic V, waar hij hoort.
Waarschijnlijk wonen we in hetzelfde soort flat jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef teigan het volgende:
[..]
Dan woon je ws. in hetzelfde soort flat als dat ik in woon... Dit is een oorspronkelijk 4 kamer flat, woonkamer, met achterkamer, balkonkamer, klein slaapkamertje.....
Is dat nou te doen om daar met zijn drieen in te wonen? Daar hadden vriendje en ik het laatst over, dat dat toch wel vervelend zou kunnen zijno mdat je die achterkamer niet ehct makkelijk af kan sluiten van de woonkamer..
Het is dus net een beetje anders dan bij ons denk ik, de badkamer kom je bij ons in door de keuekn..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wonen we in hetzelfde soort flat ja. Ik slaap in de balkonkamer, vriend van me in de kleine slaapkamer en tja dan wat jij bedoelt: die vrouw (derde huisgenoot, geen studente meer, begin twintig) woont bij wijze van spreken in de achterkamer. Bij ons zit daar namelijk een soort schot, provisorische tussenmuur. We moeten dus door haar kamer om bij de badkamer te kunnen, wel klote op zich..ik poets en was dan ook meestal in de keuken
..beetje minder opzich maar voor haar lijkt het me nog lastiger.
Hoe zit het dan met jullie douche? Is die ook zo *** qua waterstraal als je het een beetje warm/heet wilt hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |