Dan woon je ws. in hetzelfde soort flat als dat ik in woon... Dit is een oorspronkelijk 4 kamer flat, woonkamer, met achterkamer, balkonkamer, klein slaapkamertje.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:48 schreef Jurrio het volgende:
Ik zit in een gewone flat in Selwerd (gezinsflat met 2 anderen, waarvan 1 student) en heb nog niet ergens last van gehad (vandalisme ofzo). Het is zo'n 6 minuten fietsen naar Zernike en 10 naar het centrum, wat ik nog heel redelijk vind. Ik zit hier goed. Volgens mij worden er in de Korrewegwijk meer fietsen gestolen, omdat daar meer studenten zitten...en dus meer fietsen
.
Enige wat ik ben tegengekomen, was een dronken oude knaap die aan me ging hangen![]()
Dat is van de oude OPquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
plaatjes zo groot als een dekbed posten
Talen&Cultuur van het Middenoostenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:46 schreef teigan het volgende:
Haushofer, wat is TCMO????
ik doe het niet, anders had ik het vast wel geweten...
Ja, zo'n 600 ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef YeNtL het volgende:
* YeNtL gaat volgend jaar Bedrijfskunde studeren aan de RUG
Zij er nog meer mensen die bedrijfskunde (gaan) doen?
Was dat niet TCNMO ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Talen&Cultuur van het MiddenoostenIk wil er volgend jaar vakken gaan volgen, dus ik was benieuwd of er heel misschien hier ook mensen waren die het ook doen.
Een vriend van mij doet dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Talen&Cultuur van het MiddenoostenIk wil er volgend jaar vakken gaan volgen, dus ik was benieuwd of er heel misschien hier ook mensen waren die het ook doen.
Altijd een succes, die algemeen vormende vakkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:02 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb me ooit eens opgegeven voor keuzevak akkadisch, moest toch wat, maar toen ik zag dat je daar met 3 man en 1 docent aan een tafeltje zat deed ik net of ik het verkeerde lokaal had en rende snel weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |