We moeten er iets tegen doenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik niet eerlijk vind is dat die blauwe vierhoeken wél het witte vlak uitmogen en het rode vierkant niet!Echt gemeen gewoon!
![]()
Ik sla deze keer even over.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef timbob het volgende:
wil iemand me even knuffelen?
Yeah right, en dat kan ik ook!quote:
Wedden dat al die blauwe vierhoeken dat rode vierkantje onwijs pesten?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
We moeten er iets tegen doen! Een handtekeningenactie ofzo
![]()
Als je geen bezwaar hebt tegen wat gecombineerd ongepast aanraken ;9quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef timbob het volgende:
wil iemand me even knuffelen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Yeah right, en dat kan ik ook!![]()
Dit is zo'n beetje het max. van mijn kunnen met letters in photoshop:
[afbeelding]
Die vind ik wel erg leukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Yeah right, en dat kan ik ook!![]()
Dit is zo'n beetje het max. van mijn kunnen met letters in photoshop:
[afbeelding]
Ja, maar jij, ik en Buup zijn de enigenquote:
be my guestquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je geen bezwaar hebt tegen wat gecombineerd ongepast aanraken ;9
* buttplug tevoorschijn haaltquote:
Eerlijk zullen we alles delen.quote:
Ik vind hem ook wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar jij, ik en Buup zijn de enigen![]()
![]()
OK, slaap lekker!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Knibbel het volgende:
Ik ga erover dromen. Fijne Fok! avond nog!
![]()
*Kreun* Hoe lang moet ik dat Medium-gedoe nog aanhoren?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel leuk hoor.
Jij niet-Medium kijkende slet!
Een stille hint? Of een mededeling?quote:
Een mededeling. Het is bedtijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een stille hint? Of een mededeling?![]()
Ah toe... nóg eeeeeventjes opblijven?quote:
Als je vast je tandjes gaat poetsen, lees ik zo nog wel een verhaaltje voorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah toe... nóg eeeeeventjes opblijven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |